DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 23 Mac 2014

PRK N.25 Kajang : Kalau Pilih BN Bermakna Lu Orang Suka Kat Gambar Ni Beb


Rasanya tak payah lah gua beri Penerangan berkenaan Gambar Ulul Amri Umno Demokrasi Terbaik Wassatiyah Datuk Seri Haji Najib tu ya beb, lu orang dan gua TAHU SAMA TAHU sudah lah kan kan kan kan. Tapi tak boleh gak beb sebab PUAK-PUAK disebelah Sinunnnnn tu mana FAHAM dengan BAHASA BADAN... kah kah kah !.

Habis tu BAHASA MELAYSIA pun dia orang TAK FAHAM ini kan pulak dengan Bahasa Badan beb, sebagai contoh apa kata disebelah Sinunnnn bila saja Harga Barang Naik... "Sebenar nya Harga Barang Tak Naik Tapi SUBSIDI Dikurangkan Demi Kesejateraan Rakyat", jadi gua jamin yang dia orang disebelah Sinunnn tak kan faham dengan gambar tersebut... kah kah kah !.

Mungkin dia orang ingat yang najib tu sedang main CAK-CAK dengan SEPUPU SEPAPAT SEPEPET dia Hishamuddin, atau pun mungkin juga dia orang ingat gambar tersebut adalah PROMOSI bagi Tahun Melawat Malaysia (TMM) 2014 beb. Ini bagi mengantikan gambar Promosi Konsert Future Music Festival Asia (FMFA) yang ada bagi FREE CONDOM... kah kah kah !.

Buat Pengundi-Pengundi bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) N.25 Kajang ini lah PELUANG lu orang memberi MASEJ kepada Kerajaan Pusat Umno/Bn yang lu orang TIDAK BERSETUJU dengan Segala PENIPUAN yang dilakukan selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13), terutama nya berkaitan dengan KENAIKAN HARGA BARANG yang berpunca dari Kenaikan Harga Minyak ok... kah kah kah !.


hemmmmm..... pada adat nya sepuluh kali umno mampos pun seperti tahun 1987 untuk umno/bn menang pada prk n.25 kajang adalah mustahil, walaupun air mata darah sekali pun dikeluarkan oleh umno and the gang semasa berkempen... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Good job. Ingatkan gambar apa tadi, lucu disebaliknya ada isu.

    BalasPadam
  2. Tak payah fikir lama, lu pangkah dacing yahudi tu bermakna lu sokong dan rela harga barang naik, bil letrik naik, air pakai catu dan lu sokong rasuah.Itu aje, tak payah banyak cakap.

    BalasPadam
  3. wartawan sudah balik tok jib, tapi mh370 masih belum jumpa apa cerita ni ?

    BalasPadam
  4. belum lagi balik tok jib, tok jib duduk aje le diam-diam macam ayam mengeram kat situ.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....