DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 18 Mac 2014

Mas MH370 : Isteri Juruterbang Dakwa Suami Beliau Sepatutnya Yang Memandu Pesawat Yang Hilang



Betul atau tidak DAKWAAN Isteri kepada Juruterbang tersebut tidak dapat DIPASTIKAN, kalau mengikut kepada apa yang dikatakan oleh Pihak Malaysia Airlines (MAS) sudah tentu dia orang akan MENAFIKAN beb kerana dalam keadaan sekarang habiskan kata-kata Pembantu Juruterbang yang berbunyi "all right, good night". (baiklah, selamat malam) sudah jadi BAHAN SPEKULASI.

Menurut Dakwaan Isteri Juruterbang yang bernama Anas Maslin yang mengatakan KESYUKURAN kepada Allah SWT bahawa suaminya, Anas Mazlin yang pada mulanya DIJADUALKAN untuk TERBANG bagi LALUAN dari Kuala Lumpur ke Beijing pada tengah malam 8 Mac, telah DIGANTIKAN di SAAT AKHIR dengan Kapten Zaharie Ahmad Shah.

Manakala Mengikut kata-kata Pihak Mas pula "Itu TAK BETUL... sebenarnya ia seperti di ROSTER, seperti yang di JADUAL," kata Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulannya, Ahmad Jauhari Yahya dalam satu sidang media pada Isnin. Namun sebuah foto telah di MUATNAIK di LAMAN Facebook pada 8 Mac oleh Noor 'Olya Dollah yang MENDAKWA terdapat PERUBAHAN JADUAL di saat-saat akhir.




Kalau melihat dari Tarikh ianya di Muat Naik iaitu pada 8 March 2014 adalah hari yang sama dimana Kapal Terbang Mas MH370 tersebut telah HILANG. Jadi kalau sudah kata-kata Terakhir Pembantu Juruterbang yang berbunyi "all right, good night" pun boleh dijadikan Spekulasi, maka sudah tentu Dakwaan Isteri Juruterbang Anas Mazlin ini SEMESTI nya MENGUATKAN lagi kata-kata Kehilangan Pesawat Mas tersebut adalah KONSPIRASI TERANCANG. sumber


hemmmmm..... spekulasi adalah satu cabang dari berita yang perlu disiasat, jangan buat siasatan terpilih atas spekulasi tertentu sahaja atau jangan pilih bulu dalam membuat penyiasatan ok.

1 ulasan:

  1. Tak kan siasat punya kalau yang terlibat membabitkan bukan dari kalangan pembangkang, sebab itu kebanyakan kes dimana orang orang yang memegang kuasa tidak akan disiasat. Malah tiada langsung rayuan dibuat kerana sentisa melindungi orang yang tertentu dimana menyebabkan perundangan dan kehakiman mengikut selera pemimpin. Hakim hakim lebih takutkan pemimpin dari ALLAH dan menabaikan lunas lunas perundangan mengikut perlembagan. Yang sedihnya mereka mereka ini adalah dari kalangan melayu yang beragama islam. Kerana itulah malapetaka menimpa negara walaupun cuba disebunyikan.....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....