DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 25 Februari 2014

(Video) PRK N.25 Kajang : Tolak Anwar Ibrahim Adalah Jihad Dan Kewajipan... Kah Kah Kah !





Kalau sebelum ini Ulul Amri Umno And The Datuk Seri Haji Najib mengatakan yang Pemberi Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) adalah bersesuaian dengan Hadis Nabi baca sini, hari ini satu lagi Kenyataan TANGKAP LELEH telah dikeluarkan dari MULUT LONGKANG Timbalan Ulul Amri Umno And The Gang Tan Sri Muhyiddin Yassin... kah kah kah !.

Yang mana menurut beliau bahawa Menolak Anwar Ibrahim adalah satu JIHAD serta KEWAJIPAN bagi PENGUNDI-PENGUNDI di Dewan Undangan Negeri (DUN) N.25 Kajang untuk mengelakkan KACAU BILAU... pergghhh siap cakap JIHAD dan Kacau Bilau lagi tu... betul-betul GILA BABI lah Pemimpin Umno And The Gang ni TANPA WS-WAS beb... kah kah kah !.

Betul ke akan berlaku Kacau Bilau bila Anwar Ibrahim Memenangi Kerusi DUN N.25 Kajang atau Umno And The gang akan bertambah SUKAR untuk Memenangi HATI Rakyat Negeri Selangor dalam Pilihan Raya Umum (PRU) yang akan datang, juga bukan setakat Sukar untuk Memenangi Negeri Selangor tetapi juga Sukar dalam Mempertahankan Putrajaya... kah kah kah !.

Semakin Mendekati hari Pilihan Raya Kecil (PRK) N.25 Kajang semakin banyak lah Syaitan-Syaitan Yang Dikenali menjadi PEJUANG-PEJUANG ISLAM JADI-JADIAN beb, lepas satu-satu Hadis Nabi dan Ayat Al-Quran dibaca bagi menutup Wajah-Wajah Syaitan Yang Dikenali. Tapi kalau dah nama nya Syaitan Yang Dikenali mana mungkin boleh MENYOROKKAN WAJAH dia orang selama nya... kah kah kah !.

Lu orang lihat aje lah kepada Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis tu, pernah satu ketika dulu dikatakan beliau seperti Khalifah Alaf Baru oleh Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN MACAM GETAH SCRUB tu. Konon nya beliau lah Pemimpin Islam UNGGUL ABAD ini, tapi kesudahan nya Kssaim Ahmad Anti Hadis yang beliau Sokong... kah kah kah !.

Kepada Muhyiddin Yassin yang dilahirkan dalam Keluarga Berpengetahuan Agama Islam yang Tinggi, sebelum lu nak becakap tentang PERIBADI orang lain baik lu Cermin dulu BATANG HIDUNG lu tu beb. Apakah lu sudah CUKUP BAGUS untuk membincangkan Peribadi orang lain, kalau dengan sesama Umno And The Gang lu boleh lah lu TEMBERANG Muhyiddin... kah kah kah !.

Sebab dia orang adalah jenis terlalu banyak makan OTAK LEMBU NFC serta OTAK UDANG dari Kolam Udang Noh Omar, tapi dengan Rakyat yang tahu BERFIKIR dan MENILAI baik lu simpan aje lah Temberang lu tu sampai jadi PERKASAM Ibrahim Ali. Lagi satu sebelum gua lupa gua nak tanya kat lu ni, apa ya perkembangan Anak lu yang GEBU tu beb... kah kah kah !.

hemmmmm..... manusia kalau muka tak malu tampal kulit babi 14 inci ini lah jadi nya, kebanyakkan orang pun bukan seperti malaikat tapi tak ada lah sampai penyamun dan perompak mengaku ulama' melainkan syaitan yang dikenali... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Tak.payah.kata.anwar.kau.pun.sama.konon.save.selangor.tapi.save.kroni.kah.kah.kah.

    BalasPadam
  2. Baguslah pemimpin Bee end pun dah pandai sebut jihad. Moga2 pengikutnya ramai2 kofius bila nak berjihad nanti. Terutama kepada geng2 muda. Nak jihad sebelah mana yg betul ni????

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....