DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 24 Februari 2014

Menteri Maharaja Lawak Mega Ajak Ahli Dan Pemimpin Umno Bangkit... Kah Kah Kah !


Rupa-rupa nya selama ini Ahli serta Pemimpin Umno PENGSAN TAK SEDAR DIRI kerana DIBELASAH oleh Ahli dan Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) sampai TAK BANGKIT-BANGKIT beb. Atas sebab itu lah Menteri Maharaja Lawak Mega mengajak Ahli serta Pemimpin Umno untuk Bangkit kembali, cara bangkit tersebut pulak adalah dengan MENYERANG PERSEPSI NEGATIF dan DAKYAH KEBENCIAN yang ditanam Pihak Pembangkang kepada Rakyat terhadap Umno dan Barisan Nasional... kah kah kah !.

Sebenarnya wahai Menteri Maharaja Lawak Mega Datuk Seri Zahid Hamidi, bukan nya Ahli Umno serta Pemimpin Umno tak mahu Bangkit, tetapi untuk Bangkit Kembali setelah TERGOLEK DOG adalah sesuatu yang SUKAR. Ditambah lagi Umno And The Gang mempunyai Pemimpin yang seperti lu, yang bila bercakap lebih kepada MENIPU dari yang Betul. Itu belum lagi dicampurkan lagi dengan Umno And The Gang yang dikatakan oleh Tun Mahathir Penyokong Kassim Ahmad Anti Hadis... kah kah kah !.

Mungkin ada yang PELIK apabila gua katakan yang Menteri Maharaja Lawak Mega ni bila bercakap lebih MENIPU dari Betul, macam mana tak lebih Menipu dari Betul beb. Cuba lu orang tanya kat beliau siapa dia Pemimpin Pembangkang yang dikatakan TERLIBAT dalam ISU Pencerobohan Pengganas Sulu di Lahad Datu Sabah. Sudah hampir setahun berlalu nya Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) tapi sampai sekarang pun masih TIADA BAYANG Pemimpin Pembangkang yang dikatakan oleh beliau... kah kah kah !.

Kalau ikutkan beliau MENTEDARAH ELAUN Wakil Rakyat dan Elaun Menteri serta CLAIM yang entah APA-APA rasa nya jumlah Pendapatan beliau tersebut membolehkan banyak Keluarga Keluar dari JALUR KEMISKINAN, itu lah contoh lama nya Rakyat menunggu nama Pemimpin Pembangkang yang dikatakan Terlibat dalam Isu Pencerobohan Pengganas Sulu di Lahat Datu Sabah. Jadi macam mana Ahli serta Pemimpin Umno hendak Bangkit beb kalau dah Pemimpin Tertinggi KAKI PENIPU... kah kah kah !.

Itu belum dicampurkan lagi dengan TUDUHAN beliau yang mengatakan Timbalan Presiden Pas Hj Mat Sabu adalah seorang SYIAH, konon nya beliau CUKUP BUKTI dengan Dakwaan tersebut, MANA BUKTI NYA. Seperti BIASA lah beb kalau sudah MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI mana ada rasa MALU dan SEGAN, sebab itu beliau masih boleh BERLAGAK NAK MAMPOS dengan menggambarkan yang diri beliau adalah seorang YANG MACAM BAGUS aje... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... mampos lah lu orang ahli umno tertipu kerana dapat seorang naib presiden paling popular tapi kaki penipu... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....