DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 25 Februari 2014

Sekalung Taniah Buat Mu Hj Najib Kerana Tersenarai Antara Pemimpin Yang Boros


Memang HEBAT Ulul Amri Umno Datuk Seri Haji Najib ni beb, bermacam KEJAYAAN yang beliau KECAPI selama menjadi Perdana Menteri Malaysia, KEJAYAAN yang beliau Kecapai bukan setakat dalam Negara tetapi telah melepasi TAHAP sehingga ke Luar Negara. Jadi lu orang yang berada di Sebelah Pakatan Rakyat (PR) jangan IRI HATI atau MEROYAN jikalau Pemimpin lu orang TIDAK DAPAT dan TIDAK PERNAH Mengatasi Kejayaan Ulu Amri Umno tersebut ok... kah kah kah !.

TERKINI satu lagi Keajayaan telah beliau CIPTA bila Nama beliau TERSENARAI diantara 5 Pemimpin Negara yang PALING BOROS dalam DUNIA, jadi Kejayaan beliau bukan setakat dalam Negara atau yang dikatakan sebagai JAGUH KAMPONG tetapi juga sebagai JAGUH DUNIA dengan menduduki RANKING Ke-2 diantara 5 Pemimpin Negara Paling Boros dalam Dunia. Beliau hanya berapa SATU TANGGA dibelakang Presiden Korea Utara Kim Jong-un di tempat Pertama... kah kah kah !.

Betul-betul Hebat Ulul Amri Umno ni beb, tak SIA-SIA Umno And The Gang mendapat seorang Pemimpin yang WASSATIYAH, MAQASIS SYARIAH, IKUT SUNNAH tetapi HARAMJADAH. Kalau Kejayaan sebegini terjadi Di Zaman Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis gua sikit pun TAK HERANNNN beb. Kerana apa kerana Tun Mahathir seperti yang kita tahu adalah BAYANGAN daripada MAHA-FIRAUN yang membuat Negara macam Harta Pusaka Bapak beliau dari KERALA serta diwaktu Rakyat BUTA MAKLUMAT.

Tetapi bila Kejayaan yang Ulul Amri Umno itu berlaku di Zaman MAKLUMAT DIHUJUNG JARI ini yang membuat gua PELIK BIN AJAIB beb, nampak sangat lah yang selama ini Ulul Amri Umno ini cuba MEMPERBODOHKAN RAKYAT dengan SLOGAN-SLOGAN MAUT dari beliau seperti Wassatiyah, Maqasid Syariah, Ikut Sunnah tapi semua Haramjadah. Mungkin kepada yang berada disebelah Umno And The akan MEMPERCAYAI BULAT-BULAT seperti TELOR yang selalu dibuat ROTI TELOR... kah kah kah !.

Namun kepada yang di Luar Lingkungan Umno And The Gang jawap nya LU SIMPAN AJE LAH TEMBERANG LU TU NAJIB, kerana dia orang bukan nya jenis yang  Suka Makan OTAK LEMBU NFC serta PENGGEMAR kepada OTAK UDANG dari Kolam Udang Noh Omar ok. Lagi satu yang harus lu dan ISI PERUT UMNO AND THE GANG ketahui ialah, disebelah PR adalah mereka-mereka yang TIDAK SUKA dan MENYAMPAH kepada perkataan PENDIK KATA atau KATA TAK CUKUP INCI... kah kah kah !. sumber FMT


hemmmmm..... besyukurlah rakyat malaysia kerana mendapat pemimpin yang betul-betul bertaraf dunia seperti hj najib beb, tidak seperti anwar ibrahim yang bertaraf dunia jadi-jadian... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....