DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 1 Februari 2014

(Video) PRK N.25 Kajang : Kepincangan Anwar Ibrahim Akan Didedahkan... Jeng Jeng Jeng !


Perrghhhh.... Kalau dengar beliau punya Cakap boleh TERKENCING-KENCING Datuk Seri Anwar Ibrahim mendengar nya beb, PENDEDAHAN siapa dia Anwar Ibrahim akan dilakukan kepada Pengundi-Pengundi di Kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) N.25 Kajang.  Habis lah lu Anwar oiiii... ini sudah KIRA BERAT bukan nya RINGAN lagi Anwar.

Mana tidak nya Pendedahan tersebut TAK KIRA sama ada Barisan Nasional (BN) Meletakan Calon atau tidak pada Pilihan Raya Kecil (PRK) ini. Takutttttttt...... beb... Pendedahan apa lah yang akan beliau buat ya... kejap beb kejap... bagi gua pergi tandas dulu beb... gua nak... bukan nak kencing tapi nak TERMUNTAH... weeeeeeekkkkk tuiiiiiiihhhhhhh... kah kah kah !.

Ini macam  punya STANDARD OTAK Ketua Bahagian Umno pun ada lagi UJUD dalam tahun 2014 ni ya beb... gua ingatkan bila masuk aje Tahun 2014 jenis Spicies MERAPU TAK TENTU HALA tak kan ada lagi lah dalam Umno, rupa-rupa nya gua SILAP BANYAK beb sebab Spicies jenis ini masih lagi ada didalam Umno.

Nak kata beliau sudah TUA tapi nampak masih MUDA, nak kata beliau sudah lama menjadi Ketua Bahagian Umno Permatang Pauh pun tidak kerana beliau adalah Ketua Umno Bahagian Permatang Pauh yang BARU dipilih. Tapi kenapa beliau ni MERAPU seperti Ahmad Maslan  tu ya beb... kah kah kah !.

Kalau yang MERAPU tu si Ahmad Maslan memang lah patut sebab beliau sudah lama menjadi Ketua Bahagian Umno beb, lu orang sendiri mahu ingat lah kalau sudah lama menjadi Ketua Bahagian seperti kata Tun Mahathir Khalifah Alaf Baru bagi Umno and The Gang iaitu "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO".

Tapi beliau baru saja menjadi Ketua Bahagian Umno namun Perangai Saling Tak Tumpah macam Ahmad Maslan Ketua Penerangan Umno Malaysia tu gua cukup HERANNNN, apakah ini hasil TRANFORMASI yang dilaung-laungkan. Apa lah agak-agak lu orang Pendedahan Kepincangan Anwar yang akan DIDEDAHKAN oleh beliau ya... kah kah kah !

Oiiii... MANGKUK AYUN... lu simpan aje le lupunya TEMBERANG tu beb, lebih baik lu BUAT KERJA yang lu kata Anwar Ibrahim tu TAK SELESAIKAN, Untung-Untung bila tiba PIlihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) akan datang lu boleh MENGALAHKAN Anwar Ibrahim di kerusi Parlimen Permatang Pauh tu. Apa lu TAK MEENGIDAM ke Kerusi Parlimen Permatang Pauh.

Kalau ada Pendedahan baik aje lu DEDAHKAN kepada Pengundi-Pengundi dikawasan Parlimen Permatang Pauh supaya dia orang akan Mengundi lu di PRU14 nanti. Cuma yang PELIK BIN AJAIB kenapa ya semasa PRU13 lu tak buat Pendedahan tersebut, lu berada kat PLANET mana dimasa PRU13 berjalan beb... kah kah kah !.

Apa lu SABOTAJ ke calon Umno/Bn kerana lu TAK DAPAT JADI CALON beb, atau lu tahu yang Pengundi-Pengundi Parlimen Permatang Pauh tak akan TERMAKAN dengan lu punya Temberang tu. Oleh itu untuk LEPASKAN GIAN lu, kerana TERLALU GIAN untuk buat Temberang tak dapat buat Temberang di Permatang Pauh dapat buat di Kajang pun jadi le TAK GITU beb... kah kah kah !.







hemmmmm..... lu buat lah macam mana pun umno and the gang, lu keluar air mata darah sekali pun semasa berkempen di prk n.25 kajang rasa nya hanya keajaiban dari allah swt sahaja yang boleh membuat anwar kalah... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Gua bukan apa beb,cuma gua dah jemu dengan lagu kangkong najib yang masih menjuarai takhta juara lagu selama 15 minggu berturut-turut..harap-harap video klip baru anwar ini akan dapat menjatuhkan kepopulariti lagu kangkong najib itu..kan.kan..kan

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....