DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 2 Februari 2014

PRK N.25 Kajang : Apa Tangkal Lah Yang Lu Pakai Anwar Sampaikan Umno And The Gang Jadi Sawan !


Lu ni betul-betul lah Anwar Ibrahim apa TANGKAL lah yang lu pakai beb, lu punya hal lu tahu tak daripada Presiden sampai lah ke Penchacai semua kebanyakan nya kena SAWAN, KENCING TAK LAWAS, MEROYAN macam-macam lagi lah yang sewaktu dengan nya. Kalau yang buat kerja GUNA KEPALA LUTUT itu usah cerita lah, boleh dikatakan hampir 99 peratus daripada Isi Perut Umno And The Gang yang melakukan nya... kah kah kah !.

Mana kan tidak nya beb, ada ke Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) LETAK JAWATAN pergi REPORT POLIS... kah kah kah... Tak Pelik Bin Ajaib ke beb, kemudian yang ada pulak tu MELATUT macam Orang Mabuk SAN MAGUEL pun ada gak, Membazir lah, Khianat Lah, Tak Bertanggungjawap lah, Tak Amanah lah macam lah Rakyat tak tahu yang dia orang tu AMANAH lah sangat. Sampai LEMBU pun boleh duduk dalam Kondominium... kah kah kah !.


Dalam banyak-banyak yang jadi Sawan dan Menggunakan Kepala Lutut tersebut yang TERKINI  adalah dari Ketua Pemuda Umno Malaysia merangkap Menteri Belia Dan Sukan, iaitu Yb Khairy Jamaluddin atau dengan nama TANGKAP LELEH nya KJ. Dalam banyak hal boleh dikatakan Cerdik jugak dari kebanyakan Pemimpin Umno serta Menteri-Menteri Umno yang lain. Tapi ada masanya si KJ ni jenis Manusia Cakap Siang Tak Pandang-Pandang dan Cakap Malam Tak Dengar-Dengar... kah kah kah !.

Oleh sebab itu maka keluar lah Tweet beliau seperti yang Tertulis di atas, hanya kerana Anwar Ibrahim memakai Baju Pasukan Bolasepak Negeri Selangor. Tapi beliau terlupa yang Ulul Amri beliau bukan setakat sama dengan Anwar malahan LAGI TERUK beb, siap baju tersebut Ada Nama NAJIB lagi tu. Adoiiii lah haiiii... ini lah dikatakan Orang Dolu-Dolu yang JERAT TAK LUPAKAN PELANDUK TAPI PELANDUK AKAN SELALU LUPAKAN JERAT sebab apa kerana terlampau DESPERATE... kah kah kah !. sumber gambar



hemmmmm..... cerita banyak tak guna lah umno and the gang oiiii... ada telor suruh aje najib dengan noh omar bertanding kat prk n.25 kajang tu, kata pemimpin 1malaysia, kajang dengan putrajaya pun bukan nya jauh mana pun beb... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. Dsai pakai tangkal, tapi umno bn bertangkalkan sayur kangkung.

    BalasPadam
  2. Dsai pakai tangkal fitnah 3 bilion, bila Dsai cabar untuk bangkitkan isu 3 bilion semua mengangkung tidak ada teloq.

    BalasPadam
  3. anwar ini pun sama nak kata pemimpin bn tidak prihatin nasib rakyat anwar nak jadi mb selangor pakai jersi selangor nak raih undi tu betul lah dia bapa munafik

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....