DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 2 Februari 2014

PRK N.25 Kajang : Kalau Calon Tak Setanding Lawan Tetap Lawan Apa Nya Zahid !


Kalau sekadar Calon TANGKAP MUAT baik aje le hentikan lu punya cakap yang kata LAWAN TETAP LAWAN tu Zahid, sebab itu betul-betul Menghabiskan Duit Rakyat lu tahu tak. Mana tidak nya Duit Rakyat akan Habis, bila Umno/Bn yang Bertanding sudah tentu Menteri-Menteri dari Umno And The Gang akan MENYIBUK sekali, buat Program itu buat Program ini atas nama Kementerian tapi BERKEMPEN untuk Calon. Bukan aje setakat Kempen beb malahan lu orang punya CLIMB pun entah berapa banyak.

Tak ke itu namanya Menghabiskan Duit Rakyat tapi Calon lu orang hanya sekadar Tangkap Muat sahaja, kalau betul hendak LAWAN TETAP LAWAN letak lah Calon BOLEH MENANG seperti Ulul Amri lu ke, Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Selangor ke atau kalau SUSAH-SUSAH SANGAT lu aje yang Bertanding kat Pilihanan Raya kecil (PRK) N.25 Kajang tu. Antara sebab gua cadangkan nama lu ialah lu adalah Naib Presiden Umno yang Paling POPULAR dengan Undi Tertinggi.

Popular nya lu tu bukan CERITA KOSONG tapi KENYATAAN, kalau Popular nya Hisyamuddin dengan Auw Auw Auw... Popular nya Ahmad Maslan dengan BEBAL MELANTUN-LANTUN... Popular nya Rais Yatim dengan PAN TIN TUN juga tak terkecuali Ulul Amri lu yang Popular dengan KANGKONG, tapi Popular nya lu dengan KEBERANIAN, KETEGASAN, TELUS, AMANAH, BERADAB, BERINTERGRITI pendik kata lu memang TERBAIK lah Zahid dari Popular-Popular yang lain tu.

Kalau lu yang Bertanding memang Sesuai Sangat dengan kata-kata lu LAWAN TETAP LAWAN, selain itu tak ada bezanya lu orang dengan Pakatan Rakyat (PR) yang dikatakan MEMPERMAINKAN DEMOKRASI, MEMBAZIR DUIT RAKYAT, MENYUSAHKAN RAKYAT dan entah apa lagi ucapan yang keluar dari MULUT LONGKANG Umno And The Gang, kerana Kesudahan nya Duit Rakyat juga yang DIBELANJAKN bukan Duit Mak Bapak Pemimpin Umno malahan lagi banyak lu ORANG akan Habiskan.

Jadi buat lu Zahid APA MACAM ADA BERANI ka !!!... kalau lu nak Tambah Popular ini lah JALAN TERBAIK buat lu, kalau lu dapat Mengalah Anwar Ibrahim dalam PRK N.25 Kajang gua GERANTEE tak sampai satu tahun itu Jawatan Perdana Menteri (PM) lu akan dapat beb. Kalau sudah Anwar Ibrahim lu boleh KALAHKAN apa lah sangat dengan lu punya Presiden yang LEMAH tu beb, andai kata lu Bertanding gua memang TABIK SPRING kat lu lah Zahid... Toing Toing Toing... kah kah kah !.


hemmmmm..... cuma gua nak ingatkan satu aje kat lu zahid, pada pandangan gua lu keluar air mata darah sekali pun semasa berkempen, untuk menang ianya adalah satu keajaiban kecuali allah swt izinkan, jadi kalau lu saja pun susah nak menang baik aje umno/bn jangan bertanding kerana itu betul-betul membazir duit rakyat beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....