DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 1 Februari 2014

PRK N.25 Kajang : Terkini Bukti Yang Noh Omar Tak Bertelor Didedahkan... Kah Kah Kah !


Sembang depan Penyokong Sendiri KENCANG beb, boleh Terkencing-Terkencing kalau sesiapa mendengar beliau bercakap. Tapi untuk berhadapan dengan Ketua Pemuda Pas Pusat Saudara Suhaizan Kayat dikandang sendiri pun TAK LALU beb, APA BARANG Noh Omar kenapa terpaksa menghantar PANGLIMA LUDAH gantikan lu disaat akhir, apa PAMPERS lu dah tak boleh untuk menampung lu punya AIR KENCING ke beb... kah kah kah !.

Memang gua TABIK SPRING dengan Ketua pemuda Pas Pusat yang cukup Tenang Menjawap segala Persoalan walaupun berhadapan dengan PENCHACAI UPAHAN Umno and The Gang seramai empat orang. Mungkin Penchacai mengatakan yang beliau TERGAGAP-GAGAP, kalau ya pun beliau tergagap-gagap apa lu orang TAK RASA MALU ke berhadapan dengan seorang BUDAK MUDA dikandang sendiri yang hanya BERSEDIRIAN... kah kah kah !.


Yang TERANG LAGI BERSULUH disini ialah Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Selangor merangkap Pengusha Terkenal Ternakan Udang Negara adalah seorang yang TAK BERTELOR beb. Untuk itu segala cakap-cakap beliau konon nya hendak BERDEBAT dengan Yb Khalid Samad adalah SEMBANG KEDAI KOPI. Tak salah kalau ada yang mengatakan PEMBATALAN DEBAT tempohari adalah kerana beliau sendiri yang rancangkan... kah kah kah !.

Untuk menutup MALU maka berlakon lah pergi ke pejabat Sinar Harian dengan Penyokong walaupun sendiri sudah tahu yang Debat Dibatalkan. Oiii... Noh Omar lu kalau dengan Pengundi-Pengundi Parlimen Tanjung Karang boleh lah lu TEMBERANG beb sebab dia orang dengan Dua Kilo Daging Lembu NFC serta 2 Ekoe Ayam pun sudah cukup untuk kebanyakkan nya Mengundi lu... kah kah kah !.

Tapi dengan kebanyakan Rakyat yang Tahu Berfikir baik lu simpan aje la lu punya TEMBERANG tu beb, sekarang bukan lagi Zaman Pra-Sejarah yang MENGANGGUK APA SAJA apa kata Pemimpin Umno. Kalau dengan Ahli serta Penyokong Umno boleh lah sebab dia orang BARANG NAIK HARGA pun dia orang kata TAK NAIK HARGA beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... apa nak kata beb tembelang dah pecah, mana nak sorok muka lagi... tapi gua pasti yang beliau akan menjawap beliau demam seperti ibrahim ali dulu... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. mangkuk pecacai & pengampu kuat tipu ini tetap gah dimata penyokong totok parti pandi kutti sekutu apco ! ABU !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....