DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 1 Februari 2014

(Video) PRK N.25 Kajang : Terjungkit-Terjungkit Mulut Mat Ijat Mengata PR Beb !


Menurut kata beliau beb "Tindakan Mengosongkan Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) N.25 Kajang adalah sebagai MEMPERLEKEHKAN SISTEM DEMOKRASI, tindak tanduk Pakatan Pembangkang itu terutama nya PKR ternyata tidak bertanggungjwab kerana mengutamakan Agenda Politik Sempit. Negara baru sahaja menghadapi Pilihanraya Umum di mana Pakatan Pembangkang telah Menang dan mengekalkan Kerajaan Negeri Selangor, namun Lee Chin Cheh Meletakkan Jawatan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang. Dia bukannya Sakit ataupun Muflis, tidak ada apa-apa, Sihat Walafiat tetapi tiba-tiba Meletakkan Jawatan sebagai ADUN".

Tambah nya lagi "Kalau macam tu, tak payahlah Bertanding dulu. Kami Wanita BN melihat tindakan ini sebagai Memperlekehkan Sistem Demokrasi yang diamalkan di dalam negara kita. Kita bersedia untuk menghadapi Pilihan Raya Kecil (PRK) di Kajang, tidak ada masalah tetapi Hakikatnya Anwar Ibrahim dan Kuncu-Kuncunya Mempergunakan Sistem Demokrasi yang ada untuk SANDIWARA mereka. Percaturan Politik Pakatan Pembangkang hanya kerana mahu menjayakan AGENDA PERIBADI seorang pemimpin di kawasan tersebut, mereka meletakkan jawatan SESUKA HATI. Ini satu PENGHINAAN KEPADA RAKYAT dan pengundi di kawasan DUN Kajang".

Terjungkit-Terjungkit Mulut lu Mengata Pakatan Rakyat (PR) ya Mak Ijat konon nya Mempermainkan Sistem Demokrasi lah... Menghina Pengundi Kajang lah dan bla bla bla bla. Lu tak sedar ke kerana Sistem Demokrasi lah sampai membawa kepada LEMBU NFC duduk di Kondominium, lu sudah lupa ke Mak Ijat ke atau kerana lu terlalu banyak sangat Makan OTAK LEMBU NFC kot. Begini lah Mat Ijat gua rasa ada Baik nya lu Cermin dulu Muka lu tu sambil bawa LAMBANG UMNO yang ada Gambar KERIS TELANJANG tu ok. Kemudian lu tanya Cermin tu sama ada betul atau tidak apa yang lu cakap tu, kalau Cermin tu tak menjawap tak apa lu tinggalkan aje.

Cuma semasa lu hendak tidur lu cakap kat Laki lu begini "DARLING  DARLING KALAU DARLING TIDUR NANTI JANGAN MIMPI LAIN SELAIN DARI MIMPI I TAHU, KERANA YOU DULU DAPAT PROJEK LEMBU NFC LANGSUNG TAK CAKAP DENGAN I, SEDANGKAN I ADALAH SALAH SEORANG MENTERI KABINET DI MASA ITU YOU TAHU TAK DARLING. SAMPAI HATI YOU TAK CAKAP DENGAN YA"... kah kah kah... mulut kalau dah jenis LONGKANG beb mana ada rasa MALU, lu tengok aje Tindak Tanduk Umno and The Gang dari Pemimpin sampai lah ke Penchacai semua nya DUA KALI LIMA beb...  kah kah kah !.




hemmmmm..... kenapa umno and the gang takut sangat untuk menghadapi prk n.25 kajang beb, kerana dia tahu dia orang akan kalah kecuali dengan kuasa allah swt. pada hukum akal tak ada jalan umno/bn untuk menang walau keluar air mata darah sekali pun semasa merayu undi... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....