DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 6 Februari 2014

PRK N.25 Kajang : Bila Professor Penchacai Bersuara !


Betul ke apa yang dikatakan oleh PENCHACAI TUA ANGKAT NAJIS ni beb, ya ke in nya satu Perbelanjaan yang MEMBAZIR dan Tanpa MANAFAAT Kepada Rakyat atau pun satu Perbelanjaan yang akan MENGUNTUNGKAN Rakyat tapi MERUGIKAN Tuan Yang Dichacai. Gua kalau yang bercakap soal TAKBIR URUS, KETELUSAN, RASUAH tu adalah seorang BERINTERGRETI dalam KERJAYA beliau sabagai Professor, ok gua akan RAIKAN Pandangan beliau beb.

Tapi kalau dalam Tugas beliau pun beliau adalah jenis Professor Kangkong Demi Menchacai, hinggakan sanggup mengatakan yang DULU nya Tanah Melayu Tidak Pernah Dijajah oleh Inggeris (gua kena cakap perkataan DULU bagi Isi Perut Umno tu Ingat yang SEKARANG ni bukan nya DULU lagi). Kemudian MANGKUK AYUN ni pulak nak bercakap soal PEMBAZIRAN yang seolah-olah ia nya bukan satu Perbelanjaan dan Tanpa Rakyat mendapat MANAFAAT dari Perbelanjaan tersebut.

Oiiii Professor @ Penchacai... cuba lu tutup sikit MULUT LONGKANG lu tu boleh tak !, lu tahu tak betapa BERBAU BUSUK nya setiap kali saja ada yang keluar dari Mulut lu. Bukan nya tak boleh lu nak bercakap soal Pembaziran, Ketelusan, Takbir Urus dan sebagai nya. Boleh saja kalau nak Bercakap tetapi SIAPA LU tu untuk bercakap semua itu. Kalau Tak Percaya lu pergi Cermin Muka lu tu sambil baca sekali Lambang KEBANGSATAN Umno yang ada Gambar KERIS TELANJANG tu.

Sambil lu Cermin Muka lu tu, lu jangan lupa tanya Cermin tu betul atau tidak apa yang lu cakap tentang Pembaziran berkenaan Pilihan Raya Kecil (PRK) N.25 Kajang, jikalau Cermin tu tak Menjawap tak apa lu RELAX aje jangan Mengelabah beb. Agak-Agak lu rasa lama yang Cermin tu senyap maka lu HANTUKAN aje KEPALA lu kat Cermin tu sampai lu tak boleh nampak lagi Wajah pada Cermin tersebut, makna nya sampai cermin tu Pecah lah beb.

Mungkin masa Cermin tu pecah lu pun dah Tumbang Pengsan atau silap-silap lu BOLEH JALAN atas faktor Usia lu, cuba gak dalam Usia Emas lu sekarang ni lu CEKIK aje Hasil yang pernah lu Chacai, rasa nya setakat untuk makan cukup sampai lu Jalan tak jadi masalah beb. Tak tahu lah gua kalau lu nak bawak sekali segala Hasil yang lu Chacai tu sampai masuk ke LUBANG KUBUR, agak-agak lah beb. Sudah-sudah lah tu, tak kan boleh segala STATMEN BODOH lu tu Menpengaruhi Rakyat.

Rakyat sekarang bukan seperti Rakyat di Tahun-Tahun Pra-Sejarah atau pun seperti Kebanyakan yang ada di pihak Umno and The Gang, ini DIAKUI dan DIKATAKAN sendiri oleh MANTAN Presiden Umno iaitu Tun Mahathir. Itu yang selalu lu lupa walaupun lu MENCHACAI bukan nya baru tapi sudah berpuluh tahun, mungkin lagi lama dari Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri iaitu selama 22 Tahun. Rakyat tahu apa dia Perbelanjaan yang boleh mendatangkan Untung dan apa dia Perbelanjaan hanya menjadi seperti TAHI LEMBU NFC... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... seperti yang selalu gua cakap beb, keluar air mata darah sekali pun semasa umno and the gang berkempen tapi untuk menang adalah satu keajaiban kecuali kuasa allah swt. ini semua adalah untuk menguji setakat mana parti mca boleh meraih undi bukan untuk menang beb... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. kangkong ni x nak plak buat kira2 berapa ratus juta dah rugi sambut merdeka sedangkan negara x pernah pun di jajah.

    BalasPadam
  2. harap rakyat jgn terpengaruh dgn tv3,rtm dan lain-lain krn saya banyak kali terpengaruh sehingga sokong umno bn tapi sekarang saya dah sedar harap rakyat hati-hati dgn dakyah bn mengelirukan rakyat

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....