DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 7 Februari 2014

Kaji Selidik Berunsur Lucah Kepada Murid Sekolah Rendah Pulak Dah !


Gila beb Gila, kalau ya pun lu orang suka kepada LUCAH biar aje le lu orang yang TUA NAK MAMPOS tu aje yang buat kerja tersebut, jangan lu orang BABITKAN orang lain lebih-lebih lagi kepada Murid-Murid Sekolah Rendah yang rata-rata nya berumur dibawah 13 Tahun. Atau pun kalau dah tak tahan sangat nak menanyakan soalan tersebut kepada Murid Sekolah Rendah lu orang tanya kat Anak-Anak lu orang atau Cucu Cicit lu orang, tolong jangan libatkan Anak-Anak dan Cucit orang lain beb.

Soalan dan Kaji selidik yang sepatutnya DIAJUKAN kepada ORANG DEWASA seperti Ahmad Maslan atau pun setidak-tidak nya kepada REMAJA-REMAJA terutanma nya Anak Remaja kepada Ahmad Maslan, tetapi Soalan dan Kaji Selidik itu yang di tanyakan kepada Murid Sekolah Rendah beb. Ini lah jadi nya kalau sudah KEPALA nya adalah Pemimpin-Pemimpin yang TERLAMPAU SUKA KEPADA LUCAH, sampaikan Soalan dan Kaji Selidik kepada Murid Sekolah Rendah pun Berunsur Lucah beb.

Pada gua ada dua Kementerian yang MESTI menjawap siapa yang membuat KERJA GILA wa BAHLUL tersebut, satu nya Kementerian Pelajaran dan yang satu nya lagi Kementerian Kesihatan. Dua Kementerian ini MESTI BERTANGUNGJAWAB diatas Kerja Gila wa Bahlul tersebut, kerana ini bukan nya perkara yang perlu dipandang REMEH tetapi perkara boleh MENPENGARUHI PEMIKIRAN BERSIH Murid-Murid Sekolah Rendah yang belum lagi seperti Pemikiran Peminpin-Pemimpin Lucah.

Dua Kementerian tersebut kena Menjawapnya siapa yang membuat Soalan tersebut, tak ada Kementerian lain selain dari dua Kementerian yang gua katakan tadi. Tak kan Kemeterian Kewangan yang Timbalan nya Ahamad Maslan lu orang suruh menjawap nya beb, walaupun semua orang tahu beliau cukup suka dengan perkara-perkara Lucah. Tetapi untuk Kerja Gila wa Bahlul ini hanya dua Menteri bagi Kementerian tersebut kena Menjawap nya nya.

Kalau lu orang nak juga ada Menteri lain Bertanggungjawap dan Menjawap bagi pihak Kementerian tersebut masukkan aje Perdana Menteri Datuk Seri Hj Najib yang MEMILIH dan MELANTIK Menteri-Menteri di dua Kementerian terbabit. Bagi gua beb ini semua adalah RANGKAIAN yang bermula dari Pemimpin-Pemimpin yang Terlampau Suka kepada Lucah, bak kata Orang DOLU-DOLU beb KEMANA HALA TUJU KEPALA PASTI EKOR AKAN MENURUTI NYA. sumber SH


hemmmmm..... kepada umno and the gang lu orang faham tak apa kata orang dolu-dolu tu, kemana hala tuju kepala pasti ekor akan menuruti nya tu beb. kalau lu orang tak faham baik lu orang hantukkan aje kepala lu orang tu kat tembok beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. sudah semua media dilucahkan oleh umno hingga dapat tontoni oleh semua genarasi dari yang setua2manusia hingga anak sekolah rendah pun nak dilucahkan bukan mustahil bayi dalam buian pun nak dilucahkan juga. Kes rogol kanak,bapa rogol anak, anak rogol mak, adik rogol kakak, abang rogol adik semua kerana umno yang meimpin negara kearah sex lucah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....