DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 10 Februari 2014

Ibrahim Ali Nafikan Zahid Hamidi Kena Mengena Dengan Perkasam... Sudah Takut Beb !


Apa Barang lah lu Ibrahim Ali, baru nak KAITKAN Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) dengan Perkasam pun lu sudah KECUT TELOR beb, sampai hati lu tinggalkan Zahid RAJA LAWAK MEGA keseorangan. Apa punya SAHABAT lah lu ni, mentang-mentang lah sekarang ni Zahid tengah NAZAK kena Belasah cepat-cepat lu kata yang Zahid tak ada kena mengena dengan Perkasam ya beb... kah kah kah !.

Oiii Ibrahim Ali, lu ni memang lah jenis BODOH TAK BOLEH DIAJAR dan PANDAI TAK BOLEH DI IKUT lu tahu tak, kalau lu nak tahu yang dimaksudkan oleh Mahfuz Omar tu yang Zahid Hamidi jangan jadi seperti PENAUNG PERKASAM ialah SIFAT-SIFAT yang kalau lu nak tengok ada pada PERKASAM lu tengok lah Perangai Zahid RAJA LAWAK MEGA tu BAHLUL... kah kah kah !.

Apa lu ingat Perangai yang ada pada PERKASAM tu Elok sangat ke sampai lu TAKUT untuk Dikaitkan dengan Zahid Raja Lawak Mega beb, lebih baik lah lu Cermin Muka lu tu dulu sebelum lu nak tinggalkan Zahid TERKONTANG-KANTING seorang-seorang. Ada Hati jugak lu nak kata yang Zahid tu lagi TERUK PERANGAI dari Perkasam ya Ibrahim Ali... lu jenis tak boleh dibuat Kawan beb... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm...... nampak sangat umno and the gang ni jenis mementingkan diri sendiri beb, kesian dengan lu zahid... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....