DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 11 Februari 2014

Nasib Baik Lah Bangsa Umno Tidak Dilahirkan Untuk Jadi Pendakwah Beb


Kalau tidak HANCUSSSS beb, lu orang tak akan jumpa dalam Dunia sekali pun Pendakwah dan PEJUANG Islam NAK MENAMPAR orang lain. Cuba lu orang bagi tahu gua kat mana ada nya Pendakwah dan Pejuang Islam yang seperti BANGSA UMNO ni, mana lah tahu kot-kot gua tak pernah Mendengar dan Melihat tapi lu orang pernah Mendengar dan Melihat kejadian tersebut beb... kah kah kah !.

Itu lah ISTIMEWA nya Negara Malaysia yang turut DIHUNI oleh Bangsa Umno ni beb, tak cukup dengan SEMBELIH AYAM di Perhimpunan Aman ia nya kemudian disusuli pula TAWARAN sebanyak RM500 kepada sesiapa yang Pertama dapat MENAMPAR Ahli Parlimen Seputih Teresa Kok. Hebat sungguh Tindakkan dari NGO yang mendakwa sebagai Pejuang Islam JADI-JADIAN ni beb... kah kah kah !.

Mungkin atas Sifat Pejuang Islam Jadi-Jadian ini lah dia orang terpaksa melakukan Perkara-Perkara LUAR BIASA bagi menampakkan sebagai Pejuang Islam SEJATI. Tapi Sayang beb mana mungkin JADI-JADIAN mahu menjadi Sejati dengan hanya DEMONSTRASI tapi selepas Demonstrasi Perangai mengalahkan SYAITAN-SYAITAN YANG DIKENALI, betul-betul SIALLLL lah dia orang tu beb... kah kah kah !.

Sebab itu dia orang TAK KISAH kalau sesama SYAITAN YANG DIKENALI nak mengeluarkan apa saja Pandangan dan Pendapat HATTA Mempertikaikan Hukum Allah SWT sekali pun, JANJI DITEPATI Umno And The Gang ADA UNTUNG. Bab ISLAM TERCEMAR dik Perbuatan dia orang itu semua NOL HAL dan boleh pergi MAMPOS asalkan yang boleh terus HIDUP adalah MELAYU UMNO BANGSAT... kah kah kah !.

Ditambah pulak BANGSA UMNO ni adalah Kebanyakkan nya adalah MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI beb, bila bercakap TAK PANDANG KIRI atau TAK PANDANG KANAN. Mungkin juga atas sebab SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO maka terhasil lah kebanyakkan nya Bodoh Bin Bahlul serta Bebal Melantun-Lantun... kah kah kah !.

Pada gua memang gua TAK HERANNNN langsung dengan Perangai BURUK Bangsa Umno ni beb, sebagai Contoh mana ada PEJUANG KEMERDEKAAN asal nya adalah PENGAMPU TELOR PENJAJAH. Hanya di Negara yang ada BANGSA UMNO sahaja perkara tesebut boleh berlaku. Lu orang boleh CARI dan SELAK SEJARAH Negara-Negara luar kalau gua ni Menipu beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... kalau manusia yang berumur 60 tahun keatas membuat perkara pelik ianya dikatakan buang tebiat hendak mati beb, itu kalau manusia. tapi kalau syaitan yang dikenali lu orang fikir-fikir lah sendiri beb... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Tak salah ikut undang2 umngok dan tak juga haram ikut agama al-umngook.

    BalasPadam
  2. Apanya tak salah memang kau ni bangang kalau hukum al quran dinafikan olih bangsa umno haram jadah .

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....