DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 10 Februari 2014

PRK N.25 Kajang : Apakah Anwar Akan Didakwa, Laporan Polis Sudah Dibuat Oleh PDRM Sendiri !


Kalau setakat yang buat Laporan Polis terhadap Calon Pilihan Raya Kecil (PRK) N.25 Kajang Datuk Seri Anwar Ibrahim tersebut adalah SPICIES Umno And The Gang yang TAK CUKUP BULAN gua NO HAL beb, sebab lu orang sendiri tahu lah kan KADANG-KADANG entah apa yang dia orang REPORT pun dia orang sendiri pun tak tahu. Mungkin lain yang hendak di Report tapi lain yang dia orang Report, sebab kebanyakkan nya adalah PENDIK AKAL.

Lu orang sendiri mahu ingat lah kalau sudah Pendik Akal, tapi biasa nya yang jenis Pendik Akal ni sukar dilihat sebelum sesuatu kejadian. Berbeza dengan apabila PENDIK KATA kerana yang ini jelas akan apa yang terhasil apabila sahaja PENDIK KATA, tak percaya ke beb kalau lu orang tak percaya lu orang boleh tanya dengan Perdana Menteri Wassatiyah Datuk Seri Haji Najib apa akan terkjadi kalau sudah sampai kepada PENDIK KATA... kah kah kah !.

Jarang berlaku bila Pihak Polis sendiri yang membuat Laporan Polis, mungkin ada sebelum ini Pihak Polis sendiri yang membuat Laporan polis tapi ianya seperti kata gua tadi adalah JARANG-JARANG berlaku. Kalau lah setiap Kejadian dilaporkan sendiri oleh Pihak Polis gua ingat Kadar Jenayah pasti akan Menurun beb, namun oleh kerana ianya Jarang-jarang berlaku dan berlaku pulak hanya pada KES-KES tertentu maka terjadilah seperti apa yang terjadi sekarang ini.

Yang mana menurut kata Timbalan Ketua Polis Negeri Selangor Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata "satu Laporan Polis telah dibuat oleh Polis Diraja Malaysia (PDRM) hari ini supaya SIASATAN terhadap Anwar dapat dijalankan di bawah Seksyen 9(5) Akta Perhimpunan Aman 2012" baca sini. Ini lah jadi nya beb kalau punya Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) adalah seorang RAJA LAWAK MEGA, gua tak salahkan Pihak Polis kalau Siasatan dilakukan terhadap Anwar.

Rasanya lah kalau gua menjadi Anggota Polis pun gua pun akan menjalankan Siasatan bila DIARAHKAN oleh seorang Menteri KDN bertaraf Raja Lawak Mega, siapa tak takut kalau dah Menteri yang BERINTERGRITI, TEGAS, BERDIDIKASI memberi ARAHAN beb. Lu orang yang duduk di luar LINGKUNGAN Anggota Polis boleh cerita lah yang Pihak Polis TAK ADIL lah, TAK PATUT lah, TAK BERTIMBANG RASA lah... kah kah kah !.

Kadang-Kadang ni rasanya seperti betul-betul duduk di Negara Kepunyaan Umno And The Gang, yang mana dia orang buat Negara Malaysia ini seperti HARTA PUSAKA MAKA BAPAK dia orang yang punya. Nak Dakwa sesiapa sahaja akan mengikut Kehendak dia orang, kalau berpihak kepada dia orang TAK KISAH sama ada Perhimpunan AMAN atau tidak semua nya MALAYSIA BOLEH. Hatta untuk membawa SENJATA sekali pun Boleh JANJI DITEPATI sokong Umno And The Gang... kah kah kah !.


hemmmmm..... ini lah malaysia negaraku yang punya pemimpin berotakan kepala lutut, cakap sesuka hati mak bapak dia orang tanpa malu-malu dan segan-segan tahap tampal kulit babi 14 inci... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. hanya di mesia bila mangkuk kaduk@kangkung dilantik jadi menteri ! ABU !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....