DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 9 Februari 2014

Bila Menteri Raja Lawak Mega Bersuara, Dengar Jangan Tak Dengar Beb !

Apa lah lu orang KECOH-KECOH ni beb, lu orang dengar lah kata-kata Menteri yang menjaga Keselamatan Dalam Negeri (KDN) yang nama nya Datuk Seri Ahmad Zahid RAJA LAWAK MEGA baru lah betul. Ini tidak yang lu orang pergi dengar cakap Pemimpin-Pemimpin Pakatan Rakyat (PR), yang kerja nya Siang dan Malam untuk MEMBURUKKAN-BURUKKAN Pemimpin-Pemimpin Umno And The Gang yang sudah mempunyai Rekod Yang BURUK dari DULU KINI dan SELAMANYA... kah kah kah !.

Lu orang kalau tak dengar apa kata menteri KDN tu beb lebih baik lu orang BERAMBUS dari Bumi Malaysia yang dulu nya adalah kepunyaan Umno ni beb, sudah lah dia orang BERKKORBAN HARTA dan NYAWA lagi lu orang BANYAK SONGGEH. Apa lu orang ni JENIS yang tak tahu MENGENANG BUDI ke beb, lu orang lupa ke yang Malayisa ni adalah kepunyaan Harta Pusaka MAK BAPAK Umno And The Gang. Kalau lu orang lupa ni gua ingatkan balik kepada lu orang supaya jangan Banyak Songgeh lagi... kah kah kah !.

Baru kata NAK TAMPAR lu orang sudah Kecoh, kalau betul-betul KENA TAMPAR gua ingat lah entah apa Kecoh lah yang lu orang akan buat. Lu kena AMBIL TAULADAN dari SPICEIS Umno And The Gang beb, lu orang tengok lah Gambar Pemimpin dia orang kena PIJAK, TUNJUK PUNGGUNG pun dia orang mana ada buat apa-apa. Ini baru kata Nak Tampar pun sudah lu orang kecoh. Agak-Agak lah beb kalau ya pun takut kena Tampar dengan Pejuang-Pejuang Islam JADI-JADIAN tu... kah kah kah !.

Itu TAK ADIL namanya beb, dia yang Adil nya seperti apa kata Menteri KDN itu "MENAMPAR Bukan Satu ANCAMAN, kalau mereka kata BUNUH itu barulah satu ANCAMAN. Saya yang PUKUL ORANG sampai PATAH HIDUNG pun tak kena apa-apa Tindakkan ini pulak baru kata TAMPAR", gua TABIK SPRING sama lu lah Zahid... Toing Toing Toing Toing. Ini baru betul sebagai Menteri KDN beb, TEGAS, BERDIDIKASI, BERINTERGRITI dan bla bla bla bla bla... kah kah kah !.

Oiiii... Zahid RAJA LAWAK MEGA, Agak-Agak lah kalau ya pun nak jadi LAWYER kepada sesama Umno And The Gang beb. Cuba SOROK-SOROKKAN sikit cara lu nak tunjukkan KEBODOHAN dan KEBEBALAN MELANTUN-LANTUN lu tu, jangan lu cuba MENGIYAKAN apa yang dikatakan oleh MANTAN Presiden Umno yang lu orang sendiri AGONG-AGONGKAN seperti KHALIFAH ALAF BARU iaitu Tun Mahathir... kah kah kah !.

Lu sudah LUPA ke atau lu ni salah seorang dari yang beliau katakan "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO", apa nak gua TAFSIRKAN ke apa yang dikatakan oleh Tun Mahathir tu. Rasanya lu bukan nya lagi BUDAK KECIK untuk TIDAK FAHAM apa yang dikatakan oleh Tun Mahathir tu kan kan kan kan. Untuk itu lain kali kalau nak bercakap gunakan lah KEPALA ATAS lu dan  bukan nya dengan KEPALA BAWAH lu tu ok... kah kah kah !.


hemmmmm..... kalau lu orang masih ingat semasa pak lah menjadi perdana menteri dulu beb, zahid raja lawak mega ni pernah menjadi menteri dalam hal ehwal agama islam di jabatan perdana menteri. kata Zahid beliau pun layak kerana pernah belajar hal ehwal agama islam... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. boleh jadi disumpah oleh org ramai "zahid bodoh/menteri bodoh menyebabkan Zahid betul-betul jadi bodoh sekarang, akal dah tak normal dah tak dapat fikirkan yg mana betul atau tak betul

    BalasPadam
  2. rasanya zahid ni menteri paling bahlul dan tolol dalam sejarah Malaysia..

    p/s: saya masukkan link shbat dlm senarai bloglist saya. harap shbat sudi linkkan blog sy dlm blog list shbat

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....