DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 7 Februari 2014

Meleleh Air Mata Gua Mendengar Kata-Kata Dari Muhyiddin ni Beb


Hu hu hu hu huuuuu... sedih beb bila gua dengar Kata-Kat yang keluar dari MULUT LONGKANG Tan Sri Muhyiddin Yassin tu beb, menurut beliau "Keputusan Kerajaan, Setiap Perancangan dan Pelaksanaannya termasuk MENAHAN KENAIKAN KADAR TOL pada tahun ini adalah atas DASAR mengambil kira KEPENTINGAN RAKYAT. Penubuhan Jawatankuasa Khas Menangani Kos Sara Hidup Rakyat, contohnya bukan BERMATLAMATKAN KEPENTINGAN POLITIK tetapi untuk MERINGANKAN BEBAN RAKYAT".

"Saya fikir tak ada Negara di DUNIA bila RAKYAT Menghadapi Masalah, Kerajaan Tubuh Jawatankuasa seperti yang Saya sendiri Pimpin. Ini semua sebab kita AMBIL BERAT terhadap RAKYAT, bila kita KAJI apakah Perkara-Perkara yang kita boleh buat untuk MERINGANKAN BEBAN, itu yang kita Ambil Langkah. Mungkin ada Langkah-Langkah yang lain seterusnya. Oleh itu Rakyat diharap tidak TERPEDAYA dengan TIPU HELAH dan Kenyataan-Kenyataan yang dibuat oleh Pembangkang".

"Mereka hanya untuk Menang pada PRK Dun Kajang 23 Mac depan, seperti kononnya Keputusan Kerajaan TIDAK MENAIKKAN KADAR TOL disebabkan PRK. Ini bukan soal Pengundi di Kajang sahaja tetapi seluruh Malaysia, Saya dengar mereka kata inilah KEJAYAAN Pakatan Rakyat (PR) yang PERTAMA sekali, bila saya umumkan TOL TIDAK NAIK. Bukan soal itu, semua DIPUTARBELITKAN tetapi RAKYAT FAHAM. Ini bukan pasal PRK, kalau tak ada PRK pun kita dah buat Keputusan Macam-Macam". sumber SH

Apa yang Macam-Macam Muhyiddin oiii... MACAM-MACAM ADA ke beb, sekejap NAIK sekejap kata TAK NAIK. Sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) cakap kat Rakyat 1 Malaysia yang TOL tak akan Naik, malahan ada satu ketikanya sebelum itu juga Menteri Kerja Raya mengatakan yang Syarikat Konsesei siap bagi Cadangan Mansuhkan Tol atau pun DISTRUKTURKAN SEMULA untuk MENURUNKAN KADAR BAYARAN TOL. baca sini

Betul tak apa yang gua cakap beb, lu orang tak rasa SAYU dan TERHARU bila mendengar Kata-Kata dari beliau tu ke beb. Kalau lu orang TAK TERSENTUH HATI dengan Kata-Kata beliau tu bermakna lu orang ni memang jenis KERAS HATI macam Datin Rosmah Mansor... kah kah kah... apa pulak gua Melalut-Lalut sampai menyebut BINI NAJIB (BN) ni beb. Opsssss Sory lah kepada PEMUJA Datin Rosmah gua TERSASUL menyebut nama PUJAAN HATI lu orang tu... kah kah kah !.


hemmmmm..... buat pengundi-pengundi prk n.25 kajang... lu orang jangan lupa dengan kata-kata ini, kalau tak menipu bukan umno namanya, lu orang fikir lah sendiri beb... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....