DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 1 Mei 2013

PRU13 : DAKWAT KEKAL SPR AKUI BOLEH DIBERSIHKAN... SENANG BETUL JAWAPAN DARI SPR... KAH KAH KAH !

BERJUTA RINGGIT DUIT RAKYAT DIBELANJAKAN untuk MEMBELI DAKWAT KEKAL bagi menjayakan PILIHAN RAYA BERSIH tapi ianya seperti DUIT MAK BAPAK SPR apabila MENGAKUI yang DAKWAT KEKAL MUDAH HILANG dengan hanya MEMBASUH JARI... konon nya ini atas KEGAGALAN PETUGAS Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) MEMATUHI CARA PENGGUNAAN DAKWAT KEKAL... memang betul-betul HARAMJADAH lah beb... cukup senang SPR menjawap KESILAPAN yang sepatutnya menjadi TANGGUNGJAWAP SPR... langsung TAK ADA SIKAP TANGGUNGJAWAP bagi KESALAHAN yang DILAKUKAN... SEBIJI macam Perangai Pemimpin Umno yang bila melakukan KESALAHAN tetap akan SELAMBA dengan MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... kah kah kah !.

Sebelum DAKWAT KEKAL digunakan tak ada CERITA pasal ianya mesti DIGONCANG TERLEBIH DAHULU kalau mahukan HASIL yang BERKESAN... yang keluar dari MULUT LONGKANG SPR hanya lah DAKWAT KEKAL Pengundian AWAL boleh BERTAHAN selama 7hari... namun bila diminta oleh BERSIH supaya diadakan DEMONSTRASI bagi melihat HASIL seperti apa yang dikatakan SPR... maka BERBUNYI lah KEPALA LUTUT yang DEMONSTRASI tidak boleh dibuat bagi menjaga KESELAMATAN WARNA DAKWAT KEKAL... selepas itu MENYAMPUK lah yang BEBAL MELANTUN dengan kata-kata JANGAN BERSANGKA BURUK DENGAN SPR... SPR ADALAH SURUHANJAYA YANG ADIL... BEBAS dan kalau TAK PERCAYA SPR JANGAN SERTAI Pilihan Raya... kah kah kah !.

Lepas tu SPR suruh pulak orang PERCAYA kata-kata yang PENGUNDI AWAL tidak boleh lagi MENGUNDI pada HARI PENGUNDIAN BIASA... kerana menurut SPR yang NAMA PENGUNDI AWAL TIADA dalam NAMA SENARAI PENGUNDI BIASA... sudah lah buat kerja macam HARAMJADAH lepas tu suruh orang PERCAYA... siapa yang hendak PERCAYA kecuali lah Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu mungkin jugak dia PERCAYA... sebab dah nama pun Penyokong Umno yang sudah DICOP sebagai TAK CERDIK oleh Tun Madey... senang aje memberi JAWAPAN untuk MELEPASKAN DIRI... memang PATUT betul KUBUR dia orang ni DIKENCINGKAN bila dia orang MAMPOS nanti... sebab membuat kerja SIANG dan MALAM hanya MENIPU RAKTAT... WEKKKK TUIHHHH !. sumber mk


hmmmmm..... kemungkinan untuk undi pos bagi petugas spr... petugas pengamal media dan pengundi pos luar negara ditipu oleh spr tak boleh disangkal beb... tapi tak kan barua umno ni nak mengaku beb... dah nama pun barua umno... betul-betul gampang lah spr ni... termasuk sekali lah siapa yang membetulkan kerja-kerja haramjadah spr ni... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

7 ulasan:

  1. Salepas PRU yang InsyaAllah mengujudkan Kerajaan Berkebajikan yan Adil,kita gangyang si aziz,si wan ahmad dan budak jerantut tu,dengan minta dia minum dakwat kekal tu agar sampai mati aran tau dialah kekalpembohong negara yang kianati rakyat.Tak lupa juga si rashid yan dari kelantan tu.Biar keturanannya bedakwat 10 keturunan.

    BalasPadam
  2. alaaa,..yang paling senang sekali ialah kau orang puak pakatan haramjadah berhijrah jer ke singapore atau syria kee,..atau pun ke selatan filipina !....habis cerita !!

    heeeee

    BalasPadam
  3. SPR oh SPR

    Buat kerja biarlah betul. Pilihanraya dah terlalu dekat. Ujilah dakwat tu betul-betul. Jangan sampai kemenangan besar BN dipertikaikan pulak atas sebab kecuaian kamu.

    kalau dah goncang botol dakwat tu tapi masih mudah hilang ,....macamana pulak tu ??

    BalasPadam
  4. bg pelempang je mangkuk tu..bodo memantul2

    BalasPadam
  5. Bro..wa terpaksa carutkan si banbinbun ngok tu!
    Pun** la lu banbinbun..apsal wa nk kena kluar dr negara wa? Apa negara nih cuma layak di duduki oleh org bongok dan baghal mcm ko dan penganut sekular tegar aje?

    Kepala but** la lu!! Tutt..tutt..tutt!

    Krankenman

    BalasPadam
  6. Aku doakan agar Allah menimpa bala yg sedasyat2nye kpd pengerusi spr dan timbalan dia serta mereka semua yg terlibat dlm penipuan pilihanrsya ini. Amin.

    BalasPadam
  7. kita ikut jer cakap babibun tu.. mari kita keluar negara Sambil kita biarkan bangla dan Indon serta Filipina menjadi warga Negara malaysia.. sebab babibun nie mesti suka sebab dapat bersamna bangla sebagai warga negara baru malaysia

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....