DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 2 Mei 2013

PRU13 : TRANRORMASI NAJIB BERJAYA... BLOGGER MILO SUAM DITANGKAP POLIS KERANA MENDEDAHKAN KEMUNGKINAN PENIPUAN SPR !


Ini yang dikatakan TRANFORMASI yang BERJAYA dalam TRANFORMASI POLITIK oleh ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib (DSHN)... pasal itu beliau antara Pemimpin dalam DUNIA yang ke-11 POPULAR bagi PENGIKUT yang ramai iaitu 1.5 Juta lebih walaupun hampir 61peratus adalah PALSU (HANTU RAYA TAK BERTUAN)... kerana KEJAYAAN TRANFORMASI ini juga lah Blogger yang MESRA Pakatan Rakyat (PR) Milo Suam telah DITANGKAP oleh pihak Polis dengan hanya DUA Laporan Polis yang dibuat... satu dari Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bagi mengatakan yang SPR DIFITNAH dan satu lagi Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Bukit... yang ini gua tak pasti atas sebab apa LAPORAN POLIS dibuat... mungkin kena tanya dengan MENTERI Auw Auw Auw tu baru boleh tahu jawapan nya... kah kah kah !.


Semua ini BERPUNCA dari PENDEDAHAN KEMUNGKINAN PENIPUAN SPR dalam Blog Milo Suam yang MEMUAT NAIK gambar KERTAS UNDI POS sebelum hari Pembuangan UNDI bagi PENGUNDIAN AWAL iaitu 30hb April 2013... yang ini dikatakan merupakan satu KESALAHAN dalam AKTA SPR oleh SPR... tangkapan untuk SIASATAN adalah PERKARA BIASA beb... tapi bila ianya melibatkan BLOGGER DITANGKAP dengan hanya DUA LAPORAN POLIS ianya adalah sesuatu yang PELIK BIN AJAIB... kerana ada BLOGGER yang TERGOLONG dari jenis ANAK GAMPANG iaitu PAPA GOMO yang mungkin kalau dikumpulkan LAPORAN POLIS sudah PENUH LORI 1 TAN... namun SATU TANGKAPAN pun tidak dibuat bagi SIASATAN... lu orang TAK PELIK ke beb... apakah ini termasuk dalam apa yang dikatakan TRANFORMASI TERBAIK... kah kah kah !.

Cukup PANTAS sekali ARAHAN DIKELUARKAN oleh Pemimpin Umno yang sudah semestinya beliau adalah Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Seri Hishammuddin Husein Auw Auw Auw tu beb... tapi masa PENGGANAS SULU MENCEROBOH LAHAD DATU SABAH beliau masih boleh mengatakan yang PENCEROBOH BUKAN PENGGANAS atau MILITAN... kerana Penceroboh bukan nya MERUGIKAN UMNO dan MALAHAN UMNO boleh MENDAPAT KEUNTUNGAN dengan PENCEROBOHAN tersebut kalau betul cara MENGATASINYA... TAK KIRA lah berapa banyak lah NYAWA ANGGOTA KESELAMATAN yang TERKORBAN asalkan UMNO UNTUNG dan bukan ISI PERUT UMNO yang MAMPOS... jadi atas sebab kot itu Pengganas SULU siap dapat BERUNDING dan BERKAMPUNG di LAHAD DATU SABAH... kah kah kah !.

INI YANG DISIARKAN OLEH PAPA GOMO ANAK GAMPANG TU !

Itu sebab gua katakan segala yang dilakukan ole ISI PERUT UMNO hanyalah LAKONAN WAYANG PACAK demi untuk MENIPU RAKYAT... namun setakat mana PENIPUAN BOLEH BERTAHAN beb... sampai MASA ianya akan TERBONGKAR juga... seperti KERJA-KERJA HARAMJADAH yang dilakukan olah SPR BARUA UMNO ni lah beb... WAYANG  PACAK PENIPUAN tersebut cuba untuk DINAFIKAN dengan melakukan KESILAPAN bila membuat LAPORAN POLIS... dan seterusnya WAYANG PACAK tersebut DISAMBUNG lagi oleh Menteri Auw Auw Auw dengan ANAK BUAH beliau membuat pulak LAPORAN POLIS keatas Blogger Milo Suam...  kah kah kah... ini yang dikatakan WAYANG PACAK BERSIRI TRANFORMASI WASSATIYAH HARAMJADAH HJ NAJIB AND THE GANG... demi MENYAMBUNG NYAWA SYAITAN YANG DIKENALI iaitu UMNO dari MAMPOS... kah kah kah !. sumber KD

hemmmmm... ini juga yang dikatakn orang masa hidup menyusahkan rakyat dan nak mampos masih nak menyusahkan rakyat... sepatut kalau masa hidupkan dah menyusahkan rakyat bila sudah nak mampos tu babwa-bawak lah bertaubat nashuha beb... ini tidak kata taubat tapi masih buat kerja haramjadah... sebiji macam perangai firaun beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. memang sah kerja haram jadah , pasti & betul sangat-sangat ! ABU saja penyelamat negara !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....