DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 1 Mei 2013

PRU13 : VIDEO BULI PELAJAR BUKTI MUHYIDDIN YASSIN MENDAPAT MARKAH E-TOLAK SEBAGAI MENTERI PELAJARAN !




Nanti adalah yang kata kenapa ini pun nak DIPOLITIKAN dan tak ada BENDA LAIN ke nak dijadikan BAHAN POLITIK... ok lah biar jawap dulu beb... lu orang tahu tak PERANGAI PEMIMPIN UMNO... kalau TAIK LEMBU NFC tu boleh dia orang POLITIKAN habiskan itu pun akan DIPOLITIKAN oleh PEMIMPIN UMNO dan jadikan ianya BAHAN POLITIK... seperti KEJAYAAN menjadikan TAIK LEMBU NFC sebagai BAHAN API ke... TENAGA LEKTRIK ke... atau setidaknya boleh dijadikan BAJA TERBAIK oleh Kementerian Pertanian Industri dan Asas Tani yang Menterinya adalah Datuk Seri Noh Omar... dimana TAIK LEMBU NFC itu boleh membuat TANAMAN CEPAT MEMBESAR SEPULUH KALI GANDA dari BAJA biasa... kah kah kah !.

Untuk itu rasanya kenapa pulak KEGAGALAN Kementerian Pelajaran yang Menteri nya adalah Tan Sri Muhyiddin Yassin yang juga sebagai Timbalan Perdana Menteri (TPM) tidak boleh gua jadikan BAHAN POLITIK beb... ditambah lagi KEJADIAN tersebut adalah dari sebuah sekolah yang dikatakan berada didalam NEGERI UMNO BERANAK... kah kah kah... kejadian BULI oleh PELAJAR ni bukan BENDA ASING dalam Malaysia... kalau tak silap gua sebelum ini pun telah ada KEJADIAN BULI oleh PELAJAR... namun sebagai Menteri Pelajaran tiada satu pun PERANCANGAN supaya perkara ini TIDAK BERULANG... habis KUAT beliau akan kata AKAN DISIASAT... APA yang akan DISIASAT gua pun TAK TAHU... kah kah kah !.

Kejadian memang kena DISIASAT sebab ianya boleh dikatakan sebagai JENAYAH beb... tapi sebagai Menteri Pelajaran APA PERANCANGAN beliau beb... tak kan nak kata TUNGGU MENANG Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) baru akan DILAKSANAKAN... kah kah kah... atau beliau TAK MAMPU untuk MENGELUARKAN IDEA seperti mana BN TAK MAMPU untuk MENGELUARKAN satu MANIFESTO dalam PRU13 dan TERPAKSA MENCIPLAK IDEA MANIFESTO Pakatan Rakyat hampir 70 peratus... kah kah kah... sebelum ini semasa KEMPEN PRU13 beliau di Negeri Kedah baru-baru ini... beliau telah memberi MARKAH E-TOLAK kepada Kerajaan PR di Negeri Kedah... konon nya beliau ADA CIKGU untuk memberi MARKAH E-TOLEK tersebut kata beliau... kah kah kah !.

Rupa-rupanya beliau TAK SEDAR yang MARKAH E-TOLAK tersebut adalah kepunyaan beliau beb... yang SEDIH nya lagi dalam VIDEO ini ialah yang MEMBULI adalah PELAJAR MELAYU PEREMPUAN dan yang KENA BULI pun adalah PELAJAR MELAYU PEREMPUAN... bukan Pelajar CINA atau Pelajar INDIA yang MEMBULI PELAJAR MELAYU tersebut... dan seperti yang gua katakan tadi ianya bukan berlaku di Negeri yang DITADBIR oleh yang dikatakan KAFIR HARDI iaitu DAP tapi di Negeri UMNO BERANAK yang DITADBIR oleh Umno/bn... jadi lu orang sendiri PIKIR dan NILAI perkara tersebut... kalau MASALAH DISPLIN PELAJAR pun beliau TAK MAMPU untuk MENYELESAIKAN... apa lagi untuk beliau MENDISIPLINKAN Ahli-Ahli Umno yang SAMSENG... kah kah kah !.

Patut lah selama ini banyak KEJADIAN SAMSENG yang dilakukan oleh Ahli Umno/Bn tiada satu pun TEGURAN yang datang dari MULUT beliau serta Pemimpin Tertinggi Umno yang lain... walaupun kejadian tersebut MEMPUNYAI CUKUP BUKTI kalau hendak dijadikan BUKTI... namun tiada satu pun TEGURAN atau NASIHAT yang datang dari Pemimpin Tertinggi Umno... yang keluar dari MULUT beliau dan Pemimpin Tertinggi Umno ialah MENYALAHKAN PEMIMPIN serta PENYKONG PR... kah kah kah... aduiiii hai Muhyiddin oiiii... sedap MULUT lu aje memberi MARKAH E-TOLAK buat Kerajaan PR Negeri Kedah ya beb... tapi HASIL KERJA lu serta PRETASI KERJA lu tidak pun lu SEDAR yang ianya dalam lingkungan MARKAH E-TOLAK... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... mengaku pandai mentadbir... mengaku bijak mentadbir... mengaku diri baik sebagai pentadbir... kebanyakan ada pada pemimpin isi perut umno... jadi untuk ianya nampak seperti apa yang dikatakan terpaksalah mengatakan orang lain tak pandai mentadbir... tak bijak mentadbir dan tak sebaik diri pemimpin umno menjadi pentadbir... alahaiiii perompak penyamun... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....