DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 20 April 2013

PRU13... PAPA GOMO ANAK GAMPANG NI TAK JADI BERTANDING LAH BEB... KAH KAH KAH

Post TERKINI dari ANAK GAMPANG ni mengatakan yang dia TARIK DIRI dari BERTANDING di Parlimen P.44 PERMATANG PAUH menentang Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRUI3)... konon nya ini bagi mengelakan PERTANDINGAN 3 PENJURU terjadi serta MENJEJASKAN peluang bagi Calon Umno/Bn untuk MENTALQINKAN DSAI di Parlimen P.44 Permatang Pauh... kah kah kah... dah gua cakapakan beb yang ANAK GAMPANG lebih GEMPAR dari BETUL... semua yang keluar dari MULUT GAMPANG nya hanya TEMBERANG... FITNAH... dan AUTA aje beb... sebab itu VIDEO yang konon nya DSAI TERKAM MAHSISWA sampai sekarang TAK KELUAR lagi... kah kah kah !.

Oiii... GOMO ANAK GAMPANG... itu bukan namanya TARIK DIRI lah BAHLUL... itu namanya lu memang TAK ADA NIAT pun NAK BERTANDING... yang dikatakan TARIK DIRI bila lu sudah MENGHANTAR BORANG PENCALONAN... kalau borang pun lu TAK HANTAR apa ke JADAH namanya TARIK DIRI... kah kah kah... lu ni memang jenis GAMPANG PERINGKAT TERTINGGI lah lu tahu tak... itu sebab gua cakap kalau sesama ISI PERUT UMNO yang kebanyakan nya GAMPANG macam lu boleh lah dia orang PERCAYA beb... siap ada yang kata SOKONG lu TAK BERTANDING... sebab nya PERANGAI dia orang pun lebih kurang lu gak... gua pada AWAL lagi dah TAHU lu punya TEMBERANG tu... kah kah kah !.


1UMNO lu dapat KENCINGKAN ya GOMO GAMPANG... gua dengar siap ada ISI PERUT UMNO yang dah bagi DERMA kat lu beb... apa jadi dengan DERMA tu GOMO GAMPANG... kesian betul gua dengan ISI PERUT UMNO yang BEBAL MELANTUN-LANTUN dalam Umno tu... AGAK-AGAK lah kalau ya pun nak percaya kat yang namanya CYBER TROPER... jenis MANUSIA macam ini punya GAMPANG pun lu orang nak percaya... adoiii hai beb... terpaksalah gua BETULKAN apa yang dikatakan oleh Tun Madey bahawa "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO"... gua ingat kalau tanya kat BUDAK BAWAH UMUR yang tanya ULUL AMRI UMNO tentang NAJIS MUGHALAZAH pun tak kan percaya dengan ANAK GAMPANG ni lah beb... kah kah kah !.

Kalau dah BUDAK BAWAH pun TAK PERCAYA macam mana lah lu orang yang dah BESAR dan TUA serta MENGAKU CERDIK boleh TERTIPU dengan ANAK GAMPANG ni beb... sudah-sudah lah lah tu beb... malu lah dengan BUDAK BAWAH UMUR tu... kecualilah muka lu orang pun sama TAK MALU dengan ULUL AMRI lu orang tu... yang mana menjawap NAJIS MUGHALAZAH dengan jawapan ERK... ERK... ERK... kah kah kah... lepas tu buat MUKA SARDIN CAP AYAM aje... pun tak ada hal lah gak untuk buat MUKA SARDIN CAP AYAM... tapi jangan lah pulak BERLAGAK PANDAI dalam hal AGAMA beb... siap boleh pulak kata 7 DOSA yang dilakukan oleh PAS lagi tu... itu pun dengan MUKA SARDIN CAP AYAM... malu lah sikit beb... kah kah kah !.


hmmmm..... fitnah bagi papa gomo anak gampang @wan muhammad azri bin wan deris ni jadi seperti makanan harian buat dia... apa punya malang mak bapak lu lahirkan lu kat dunia ni gomo... apasal lah lu tak mampos aje semasa dalam perut mak lu atau semasa lu kecik... rasanya perangai lu dengan perangai umno yang dilahirkan oleh inggeris penjajah betul-betul sebiji lah beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee...  A B U.

12 ulasan:

  1. Boss..

    Sikit hari ada la BANGSAT UMNO yang BARU akan keluar selepas GOMO LAHANAT ANJING BANGSAT NI DAH MAMPUS..

    Nama Bangsat UMNO baru MATA DUITAN NI ialah APA-LanCAU-GOMO..

    Dia tgh tunggu NAJIBultuya BAGI DIA DUIT ANAK YATIM PIATU pastu dia akan sambungkan TUGAS FITNAH GOMO lahanat tu..

    Kesian ANAK-ANAK YATIM terpaksa makan duit dari ftinah daging kaum sendiri utk dapatkan hak hak mereka..

    Si APA-Lancau punya pasal la ni... baik punya bekap dgn gomo lahanat bangsat anak haram jadah tu kebanggan MELAYU TOTOK MAKAN BELACAN GANG UMNO tu..

    Sikit hari sure di Mahkamah sanggup BERBOHONG selepas BERSUMPAH!!.. ni mana punya LAHANAT PUNYA BINATANG NI!!..

    BalasPadam
  2. MIS, tepat sekali panggilan tersebut, sebelum ini aku tak pernah dengar lagi papa gomo ni dipanggil dengan anak gampang,hahaha

    BalasPadam
  3. PAPAGOMO NI BKN ADA PELAJARAN PUN, SETAKAT BEKAS KOST POLIS JER..DIA PUN TAK PAHAM APA YANG DIA TULIS...

    BalasPadam
  4. ini anak haram papagomo ni kasi mampos jek,hidop pun tara guna,kalau zaman hitler dulu mmg da setle dah,itu pun guna plastik sampah je,sbb org mcm tu kalau guna gun pun membazir bullet jek,sbb harta rakyat jugak tu...aku doakan yg papagomo ni mampos terkojol dlm keadaan yg maha dahsyat selagi dia xtaubat nasoha atas tindakan mengfitnah sesama manusia...

    BalasPadam
  5. Barua Umno ni buat hiruk pikuk nak bertanding sebab nak dapatkan derma2 dari puak2 Umno saja. Bila duit sudah masuk, buat2lah alasan bodoh konon tak nak pecahkan undi Umno; duit boleh kebas.Tapi masih banyak lagi kena kumpul cara ni sebab nak bayar saman Anwar dan Husam dan LGE.Gomo Hampeh, suruh Rosmah gadaikan cincin berlian dia tu untuk tolong bayarkan saman tu nanti.Atau kau buat video original tayang kau jaja bontot kat Lorong Haji Taib, gerenti meletup beb dari kalangan pemimpin2 dan ahli2 Umno yang homo.

    BalasPadam
  6. mkg papagomo terfikirlah penyokong2 aljuburi ni tak makan dek soal moral pemimpin mereka yg bagaikan jd kebangaan pula mcm zaman nabi lut dulu.skrg org mana peduli soal sex ke bkn mcm org2 dulu.wlpn konon ulama lah. Tunggulah PAS laksanakan hukum Hudud barulah hukum dgn cara islam. hukum sula.. tak mengaku buat suruh dia sumpah laknat

    BalasPadam
  7. anuari celaka .hang p makan babi lagi baik dari dok defend lancau2 umno ni!!

    BalasPadam
  8. kenapa pula marah dgn saya kawan.. saya hanya manusia biasa yg takutkan negara kita dipimpin oleh orang-orang yg tdk layak diberi pimpinan.siapa-siapa menang pun saya tak dapat apa-apa.cuma saya risaukan anak bangsa saya saja sebab dalam PR ada pengkhianat bangsa dan dajal DAP

    BalasPadam
  9. korang ingat dajal DAP itu siapa? pewaris perjuangan PAP.DAP tdk sekali-kali akan redha dgn kita melainkan dgn tipu-daya dan setelah mereka dapat apa yg mereka mahu. kita tak patut bagi mereka kuasa sama sekali melainkan mereka tunduk dgn kita.. banyak yg saya mahu perkatakan masalah PR ini tp tak eloklah kan.Fikirlah baik-baik wahai bangsaku sebelum terlambat. Apapun terpulanglah kpd kita utk menentukan masa depan kita.

    BalasPadam
  10. Ayat klise dr macai,,tipu daya dap,,nak selamat diri dr penzina..nak buat camana hr2 duk hadam berita dr tv3 n utusan,,makanya,,sebut kata macai sama je ayat dia,,,ayat tahap iq plg rendah

    BalasPadam
  11. saya tdk memaksa puan terpulang kpd kita utk memikirkan masa depan bangsa kita.Puan jgn silap saya baca semua akhbar kecuali utusan dlm setahun mkg 1 atau 2 kali lah saya baca utusan.Pandangan saya ini berdasarkan pemerhatian,analisis,apa yg saya dengar langsung dari org DAP.Puak yg lain apa yg sebenar yg diorang mahu.memang berlainan drpd yg ada di surat khabar Puan..saya bergaul dgn ramai org tanpa mengira parti. Kesimpulannya jangan sekali-kali kita bagi org/puak/parti yg ada muslihat tersembunyi.percayalah kita jug yg akan gigit jari.spt ramalan Benjamin Franklin tentang Yahudi di AS.

    BalasPadam
  12. saya ingat puan yang kena banyak membaca dan bergaul ini dgn puak-puak yg bukan puak kita.Bukan asik dgn harakah,keadilan,internet saja. saya lihat disana itu lbh banyak cerita yg entah apa-apa.kdg2 mcm fitnah. kalau bergaul itu jangan pula kita saja yg bercakap.biarkan org lain bercakap.barulah kita akan tahu apa,kenapa,siapa dan banyak lagi persoalan yg kita akan tahu.lepas itu buatlah analisis..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....