DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 19 April 2013

{VIDEO} PRU13 DAP GUNA LAMBANG PAS DAN PKR BOLEH BUAT UMNO/BN TERTEKAN... KAH KAH KAH !

Manusia hanya MERANCANG tapi TAK MAMPU untuk menentukan terus bahawa setiap PERANCANGAN akan BERJAYA tanpa RISIKO kepada SIPERANCANG... apakan lagi kalau MERANCANG sesuatu yang boleh dikatakan MENGINAYA kepada pihak lain... begitu juga lah berkenaan dengan Parti DAP yang dikatakan oleh PENDAFTAR PERTUBUHAN (ROS} bahawa ROS MENGGANTUNGAN JAWATANKUASA EKSEKUTIF PUSAT (CEC) DAP... nampak pada PERMULAAN nya ia seperti akan MEMERANGKAP DAP dengan tidak dapat BERTANDING dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti... namun KUASA ALLAH SWT siapa yang yang MENGETAHUI beb... dan ini yang selalu TIDAK MAHU DIGUNA PAKAI oleh KEBANYAKAN PEMIMPIN MELAYU ISLAM yang ada dalam Umno... ditambah lagi bila mengatakan yang AGAMA DAN POLITIK tidak boleh DICAMPURKAN... kah kah kah !.

Sebenarnya ini adalah PERANCANGAN Umno/Bn bagi MENGGAGALKAN Parti DAP untuk MENYERTAI PRU13... dan nampak nya PERANCANGAN tersebut TELAH BERJAYA menjadikan DAP GAGAL MENYERTAI PRU13... walaupun dikatakan oleh ROS yang DAP masih boleh menyertai PRU13 dengan LAMBANG ROKET DAP... tapi lu orang tahu tak IMPIKASI kepada PENGGUNAAN LAMBANG bila ROS MENGHANTAR SURAT PENGGANTUNGAN JAWATANKUASA EKSEKUTIF PUSAT (CEC) DAP... dimana KEMUNGKINAN ia membawa kepada KEMENANGAN DAP dalam PRU13 nanti sesuatu yang boleh DICABAR di MAHKAMAH... dan itu yang membuat DAP mengarahkan ROS supaya MENARIK BALIK SURAT yang mengatakan ROS MENGGANTUNGAN JAWATANKUASA EKSEKUTIF PUSAT (CEC) DAP.

Seperti biasalah mana mungkin ROS yang menjadi TUNGGANGAN UMNO/BN mahu MENARIK BALIK surat tersebut... tapi ialah yang ada dalam PR tu pun bukan nya banyak yang BANGANG BIN BAHLUL seperti yang ada dalam Umno/Bn tu beb... dia orang dah FAHAM SANGAT akan TIPU MUSLIHAT Pemimpin Umno/Bn... yang dengan SEDAYA UPAYA dan SEGALA USHA akan digunakan bagi MEMPERTAHANKAN KERAJAAN yang selama 55 Tahun telah MEROMPAK dan MENYAMUN HARTA RAKYAT... seperti kata ULUL AMRI UMNO lah beb "KITA AKAN PERTAHANKAN PUTRA JAYA HINGGA KETITISAN DARAH TERAKHIR"... jadi sebagai Pemimpin yang CERDIK dalam DAP sudah tentu akan MENCARI JALAN PENYELESAIAN dengan bersetuju untuk menggunakan LAMBANG PAS di Negeri-Negeri di SEMENANJUNG serta LAMBANG PKR di Negeri SABAH dan SERAWAK...


Ini yang TAK PERNAH TERFIKIR oleh OTAK PEMIMPIN UMNO/BN serta PENCHACAI dia orang beb... kah kah kah... kalau gua yang TAK TERFIKIR memang patut lah pun sebab gua bukan nya Pemimpin beb... tapi kalau Pmimpin TAK TERFIKIR nampak sangat lah yang OTAK dia orang tu LEBIH KURANG aje dengan OTAK gua beb... HASIL dari KERJA BODOH Pemimpin Umno/Bn maka TAK PASAL-PASAL Parti DAP akan mengunakan LAMBANG PAS di Negeri-Negeri di SEMENANJUNG serta LAMBANG PKR di SABAH dan SERAWAK... yang mana JELAS dan TERANG bahawa segala OMOKAN serta TEMBERANG Pemimpin Umno/Bn bahawa TIADA KESEPAKATAN dalam Pakatan Rakyat (PR) dengan sendirinya KANTOI beb... Kalau dulu Pemimpin Umno serta PENCHACAI akan mengatakan yang PR adalah seperti TIDUR SATU BANTAL TAPI MIMPI LAIN-LAIN beb... kah kah kah !.

Namun perkara tersebut sebenarnya TIMBUL hanya lebih kepada TIADA MODAL bagi Pemimipin Umno/Bn untuk MEMECAHBELAHKAN PERSEPAKATAN dalam PR... memang bagi Parti yang BERBEZA PERLEMBAGAAN serta KEPIMPINAN semestinya ada PERBEZAAN PANDANGAN dan PENDAPAT berlaku... namun ianya tetap kepada untuk KESEJASTERAAN RAKYAT serta MENUMBANGKAN GEROMBOLAN PENYAMUN dan PEROMPAK HARTA RAKYAT yang BERKUMPUL didalam Umno/Bn... jadi kalau dah MATLAMAT dan TUJUAN adalah sama maka soal TIDUR SATU BANTAL MIMPI LAIN-LAIN bukan lah MASALAH yang BESAR beb... kerana ada AHLI PARTI yang TIDUR SATU BANTAL MIMPI SAMA-SAMA pun masih boleh menjadikan Parti tersebut MAMPOS pada Tahun 1987... ini BUKAN FITNAH beb... tak percaya ke beb... kah kah kah !.

Ini paling ditakuti oleh Pemimpin Umno/Bn iaitu MUAFAKAT MEMBAWA BERKAT... kerana sebagai ANAK KELAHIRAN INGGERIS PENJAJAH sudah tentu PERANGAI INGGERIS PENJAJAH akan DI-IKUTI walaupun tak banyak... dan antara yang paling di-ikut ialah PECAH DAN PERINTAH... kah kah kah... kerana selagi RAKYAT BERPECAH selagi itulah Umno/Bn boleh MEMERINTAH... tapi kalau dah sampai RAKYAT BOLEH BERSATU menentang GEROMBOLAN PENYAMUIN DAN PEROMPAK HARTA RAKYAT... maka jawapnya PINTU UNTUK UMNO/BN MASUK KELUBANG KUBUR SEMAKIN HAMPIR beb... dan itu lah yang paling DI TAKUTI oleh Pemimpin Umno/Bn dalam menghadapi saat-saat PRU13 yang dikatakan oleh ULUL AMRI UMNO sebagai IBU SEGALA PRU... kah kah kah !.


hemmmmm..... kepada yang rakyat malaysia yang cintakan negara malaysia... kecuali kepada yang hanya mulut saja kata cintakan negara malaysia tapi masih menyamun dan merompak harta rakyat malaysia... lu orang pangkah pr beb... tak ada salahnya lu orang mencuba kerana dalam sistem demokrasi rakyat adalah raja... kalau perangai pemimpin pr pun sama dengan pemimpin umno... lu boleh kuburkankan pulak dalam pru yang akan datang beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....