DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 20 April 2013

PRU13 PARLIMEN P.22 PASIR MAS... AKHIRNYA IMPIAN TUN MADEY JADI KENYATAAN !

Dimana sebelum ini seperti yang diketahui umum bahawa Tun Madey boleh dikatakan antara orang yang KUAT BERKEMPEN untuk Umno/Bn dan adakalanya ia MENYAMAI walaupun tidak melebihi KUATNYA DSHN itu sendiri BERKEMPEN... namun selepas sahaja DSHN menyerahkan WATIKAH PERLATIKAN sebagai CALON BN kepada Anggota Parti Umno/Bn... dikala itu juga SUARA LANTANG BERKEMPEN dari Tun Madey jadi SENYAP SEPI umpama WARIS ARWAH SIMATI BERKABUNG... yang mana dikatakan beliau begitu KECEWA apabila CALON IMPIAN beliau iaitu Presiden Pertubuhan Pribumi Malaysia (PERKASAM) Datuk Ibrahim Ali AL-KATAKI telah GAGAL untuk menjadi CALON BN pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) di kerusi Parlimen P.22 PASIR MAS walaupun beliau yang menjadi PELOBI nya... kah kah kah !.

Namun sesuatu yang DILUAR JANGKAAN telah berlaku di tempat PENAMAAN CALON bagi Kerusi Parlimen P.22 PASIR MAS... apabila CALON BN Che Johan Che Pa tidak MENYERAHKAN BORANG PENCALONAN beliau walaupun beliau HADIR di tempat PENAMAAN CALON  tersebut... dengan ini hanya CALON PAS NIK Nik Abduh Nik Abdul Aziz dan CALON IMPIAN Tun Madey Datuk Ibrahim Ali AL-KATAKI yang akan BERTANDING... mungkin ini bagi mengurangkan IMPAK KEKALAHAN BESAR yang boleh MEREBAK diseluruh Negara... dimana banyak dari Ahli Umno/Bn yang BERTANDING BEBAS serta HILANGNYA SUARA LANTANG BERKEMPEN dari Tun Madey... ia telah membuat ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Hj Najib (DSHN) menjadi TIDAK KERUAN dan TERPAKSA mengarahkan CALON BN sebelum ini Che Johan Che Pa supaya TIDAK MENYERAHKAN BORANG PENCALONAN...  kah kah kah !.

Belum pernah TERJADI dalam SEJARAH PRU seorang CALON dari BN tidak MENYERAHKAN BORANG PENCALONAN setelah diberi WATIKAH... tapi DI ZAMAN Presiden Umno yang TAK ADA TELOR dan KLUK KLIK ianya berlaku beb... kah kah kah... adoiiii hai DSHN oiiiii... cuba gak TUNJUKKAN KEJANTANAN lu tu sebagai Presiden Umno beb... udah lah BERDEBAT lu TAKUT sampaikan dengan UGUTAN Tun Madey pun lu TAKUT... kah kah kah... apa lah yang boleh DIHARAPKAN oleh RAKYAT MALAYSIA kalau nak MEMBERI lu MANDAT dalam PRU13 ini... ialah buat kerja lebih kepada KLUK KLIK dari KETEGASAN... mencetuskan IDEA BARU bagi KESEJASTERAAN RAKYAT jauh sekali... sampaikan MANIFESTO BN pun lu kena CIPLAK dari MANIFESTO Pakatan Rakyat (PR) dengan MUKA SARDIN CAP AYAM lu... kah kah kah !.

Cuma yang boleh DIBANGGAKAN dengan lu ni hanyalah SLOGAN-SLOGAN MAUT yang di WAR-WARKAN diseluruh Negera oleh MACAI-MACAI BERKEPENTINGAN LU... bermula dari 1Malaysia tapi RAKYAT DIKUTAK KATIKKAN... WASSATIYAH tapi HARAMJADAH... MAQASID SYARIAH tapi LEMBU DUDUK DALAM KONDO... IKUT SUNNAH RASULLAH SAW tapi K-POP... DEMOKRASI TERBAIK tapi DEBAT BUKAN BUDAYA KITA... dan yang PALING LAWAK bila lu menyebut tentang 7 DOSA PAS... sedangkan NAJIS MUGHALAZAH pun lu TAK TAHU... cuma antara sebab lu masih boleh BERTAHAN menjadi Perdana Menteri sehingga melebihi 5 Tahun Parlimen BERSIDANG hanyalah kerana lu mempunyai MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... kalau itu tak ada sudah lama lu LETAK JAWATAN beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... ini adalah satu tamparan hebat buat penyokong hindaf... kerana dikatakan semasa perjanjian antara dshn dengan hindraf semalam ialah dengan mengatakan bahawa keperihatinan umno/bn kepada masyarakat india antara sebab tidak mencalonkan ibrahim ali al-kataki sebagai calon bn... atas sebab ibrahim ali al-kataki terkenal dengan perkauman kelas tertinggi... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. bila lah mamak kutty ni nak sedor! jadi calun takoy nak mampos? mari kita kuburkan dua2 malaun ni di pusara pasir emas!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....