DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 4 April 2013

DEY NAJIB PILIH SAMA SAYA... SAYA CALON BOLEH MENANG PUNYA... KAH KAH KAH !.

Pandai jugak BEKAS Presiden MIC Tan Sri SAMY VELLU (TSSV) ni buat LAWAK ya beb... ADA HATI lagi PEGKHIANAT KAUM INDIA ni nak BERTANDING... kah kah kah... cuma kali ini kenyataan nya betambah LAWAK dengan mengatakan TIADA lagi KERUSI SELAMAT SEKARANG dan ANDA PERLU BERKORBAN UNTUK BERTARUNG DISEMUA KERUSI... lain macam aje bunyi NADA SUARA dari TSSV ni beb... apa beliau macam dah tahu aje yang Barisan National akan KALAH dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti... dan kerana itu beliau BERSUNGGUH mahu MENYELAMATKAN BN dari KEKALAHAN... dengan mengatakan "SAYA CALON BOLEH MENANG"... ni seorang lagi Pemimpin BN yang dikatakan sedang MABUK... kah kah kah !.

Dey SAMY VELLU lu apa CERITA ni Aney... lu ada MABOK TODI ka atau SAMSU HARAM... berapa TONG lu sudah kasi MINUM itu TODI sama itu SAMSU HARAM Aney... sampai lu sudah LUPA ka yang KAUM INDIA sudah MENYAMPAH sama lu... MIC... serta Umno dan BN... kah kah kah... lu sama itu Tun Madey sama aje lu tahu tak iaitu SATU KAPAL... cuma bezanya lu masih ADA TELOR kerana masih lagi mahu BERTANDING... manakala Tun Madey pulak punya TELOR SUDAH KECUT walaupun kata PERJUANGAN beliau adalah demi AGAMA BANGSA dan NEGERA... tapi bila itu Lim Kit Siang (LKS) CABAR sama beliau BERTANDING di Parlimen P.162 GELANG PATAH... beliau pulak suruh itu LKS TARIK DIRI dan TAK USAH BERTANDING macam beliau... APA BARANG lah itu Tun Madey... kah kah kah !.

Teringat gua pada CERITA sahabat yang tinggal di Parlimen Sungai Siput sekitar awal Tahun 2000... seingat gua dalam tahun 2001... dimana sahabat tersebut menceritakan bagaimana LORI-LORI yang membawa MINUMAN KERAS berbagai JENAMA akan menghantar MINUMAN KERAS ke KAMPONG-KAMPONG ORANG ASLI dan kampong-kampong ORANG INDIA serta kampong-kampong ORANG CINA seperti LORI menghantar BARANGAN ke PELABUHAN untuk DIEKSPORT setiap kali PRU diadakan... menurut sahabat tersebut ianya adalah HADIAH dari Ahli Parlemen ketika itu iaitu TSSV... dan itu lah CARA beliau setiap kali adanya PRU... namun cara tersebut TIDAK BERJAYA pada PRU12 Tahun 2008 apabila Pengundi MUDA serta Pengundi ATAS PAGAR telah MENOLAK beliau... MIC... UMNO dan BN... kah kah kah !.

Tetapi kalau beliau BERTANDING gua rasa PENYOKONG PR boleh lah TERSENYUM LEBAR beb... sebab kalau beliau yang BERTANDING bermakna 60 peratus KEMENANGAN sudah ada DALAM TANGAN bagi  CALON Pakatan Rakyat (PR)... cuma yang mahu dicari lagi hanyalah 20 peratus untuk mencapai KEMENANGAN MUTLAK... manakala 20 peratus lagi BAKI memang sudah tidak boleh DIUBAH atau memang SAH Penyokong MIC/BN terutama nya Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu... yang itu boleh lah TSSV TIPU sejak DULU... KINI dan SELAMANYA hanya dengan TODI dan SAMSU HARAM... yang lain kebanyakkan nya sudah CERDIK dan tidak boleh DITIPU dengan hanya TODI dan SAMSU HARAM... terutama nya ANAK-ANAK MUDA dan PENGUNDI ATAS PAGAR... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... ayuh rakyat malaysia undi pakatan rakyat dan kuburkan umno/bn untuk kesejasteraan anak cucu-cicit lu orang dimasa depan... negara malaysia akan lebih makmur dan sejastera tanpa umno/bn... jangan takut untuk mencuba kerana rakyat adalah raja sebenar dalam sistem demokrasi... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Deyyy ane..!!! Lu sudah makan tanah PRU 12, lagi lu mau tanding kaa??? Deyyy ane... Lu duduk rumah kasi trim lu punya rambut lagi bagus daa....!!! Lu punya rambut itu sudah serupa macam UFO lu tau kaa??? Kah kah kah kah!!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....