DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 5 April 2013

ANWAR RASA TAK SELAMAT DI PERMATANG PAUH ATAU NAJIB YANG TAK ADA TELOR... KAH KAH KAH !.

Sudah lah Najib baik lu buat aje KERJA sebagai Presiden Umno yang TERAKHIR menjadi Perdana Menteri (PM) Malaysia... jangan lah nak GATAL-GATAL MULUT nak MENGULAS pasal orang lain... lebih-lebih lagi berkenaan Anwar Ibrahim yang dengan beliau pun lu TAKUT untuk BERDEBAT... kah kah kah... sedap-sedap MULUT lu aje nak MENGULAS konon nya Anwar dah rasa TAK SELAMAT di Permatang Pauh... macam lu YAKIN aje yang Umno/Bn akan MENANG di Parlimen Permatang Pauh beb... kalau macam itu apa kata lu CABAR Anwar BERTANDING di Permatang Pauh dan lu sebagai CALON untuk Umno/Bn disana... apa macam ada BERANI ka Najib... kah kah kah !.

Usah CERITA lah pasal HIDUP MATI di Parlimen Pekan lah Najib... kata aje le yang lu tu TAK ADA TELOR untuk bertanding di LUAR KANDANG SENDIRI... lu hanya PANDAI buat SLOGAN MAUT 1MALAYSIA tapi TAK BERANI untuk MENZAHIRKAN setiap SLOGAN yang lu LAUNG-LAUNGKAN macam nak terkeluar ANAK TEKAK... kalau betul seperti kata lu yang Anwar rasa TIDAK SELAMAT di Permatang Pauh dan lu sebagai Pemimpin 1MALAYSIA yang diterima oleh semua RAKYAT... AYUH tunjukkan TELOR lu tu... jangan JUAL TEMBERANG TERLALU MURAH sangat Najib... MALU lah sikit dengan DIRI lu kalau pun TAK MALU dengan RAKYAT MALAYSIA beb... kah kah kah !.

Apa yang perlu lu buat untuk mengatakan yang kata-kata lu tu adalah betul ialah lu TERIMA CABARAN DEBAT dari Anwar... kemudian lu CABAR pulak Anwar untuk TERUS BERTANDING di Permatang Pauh dan lu sebagai CALON Umno/Bn disana bagi MENUNJUKKAN yang lu BERJAYA dengan SLOGAN MAUT 1MALAYSIA lu tu... kalau itu boleh lu buat barulah lu LAYAK untuk MENGULAS berkenaan Anwar yang rasa TAK SELAMAT di Permatang Pauh... kalau tidak lu tu hanya MENONJOLKAN lagi yang DIRI lu tu sebagai TAK ADA TELOR... BERKOKOK HANYA DALAM KANDANG SENDIRI dan CAKAP TAK SERUPA BIKIN... kah kah kah !.

Oleh itu memang sesuai lah dengan setiap SLOGAN MAUT yang lu LAUNG-LAUNGKAN selama ini iaitu MACAM-MACAM ADA... ada 1MALAYSIA tapi BERANI BERKOKOK HANYA DALAM KANDANG SENDIRI... ada WASSYATIYAH tapi HARAMJADAH... ada MAQASID SYARIAH tapi LEMBU DUDUK DALAM KONDOMINIUM... ada IKUT SUNNAH RASULLULLAH SAW tapi K-POP... ada DEMOKRASI TERBAIK tapi DEBAT BUKAN BUDAYA KITA... ada JANJI DITEPATI tapi JANJI DI CAPATI dan akhir sekali ADA ?????? tapi TAK ADA TELOR... kah kah kah... belajar lah MALU-MALU sikit Najib... jangan lah MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI jadi AMALAN HIDUP... kah kah kah !.

Kalau ya pun nak cari PUBLISITI MURAH tu agak-agak lah lah beb... sekarang bukan Zaman Pra-Sejarah beb... kalau Zaman Pra-Sejarah boleh lah beb... yang mana dikala itu MAKLUMAT sukar di perolehi... kalau ada pun dari RTM atau TV3/4... sebab itu kalau Umno/Bn letak TUNGGUL KAYU pun masih boleh MENANG beb... TUNGGUL KAYU tu bermaksud jadi WAKIL RAKYAT yang hanya ADA TAK MENAMBAH... TAK ADA PUN TAK BERKURANG... tapi sekarang sudah tahun 2013 beb... LEMBU NFC pun dah DUDUK KONDO gua cakap lu... Ayam pun dah dibela dalam AIR-CORND... tapi OTAK Najib masih DITAKUT LAMA dengan cuba memberi MAKLUMAT SALAH kepada RAKYAT... kah kah kah !.

Macam mana lah Ahli Umno boleh PILIH lu sebagai Presiden Umno pun gua tak tahu lah beb... sedangkan Ahli Umno bukan nya sikit beb tapi dikatakan 3 JUTA LEBIH... kalau melihat dari keadaaan SEMASA dengan lu yang dijadikan Presiden Umno agak SUKAR untuk gua mempercayai yang Ahli Umno ada 3 JUTA LEBIH... kecuali lah dicampurkan dengan TUNGGUL KAYU... BATANG PISANG... TIANG LEKTRIK dan sebagainya mungkin adalah kot... kah kah kah... tak kan dalam 3 JUTA LEBIH tu tak ada yang LEBIH CERDIK dan LEBIH BERANI dari lu Najib... sudah lah BERDEBAT pun TAKUT... nak kata CERDIK sangat pun TAK KEMANA... tapi masih boleh jadi Presiden Umno... PELIK-PELIK... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... ayuh rakyat malaysia tekadkan azam... kuatkan semangat... ini kali lah untuk ubah kerajaan dari yang korup kepada yang lebih baik... jangan takut untuk mencuba kerana dalam sisitem demokrasi rakyat adalah raja... malaysia lebih sejastera dan makmur tanpa umno/bn... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Najib tidak ada tempat yg lbh selamat dr Pekan unt bertanding. Di Pekan pun tak cukup selamat sebenarnya...kalau tidak kerana peti undi yg disimpan di Balai Polis!

    BalasPadam
  2. angan2 lah woi...peliwat dan penzina...ada video....kahkahkah

    BalasPadam
  3. peliwat dan penzina tu keturunan ko umno woiii

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....