DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 16 Disember 2012

(VIDEO) SELEPAS PRESIDEN UMNO KINI PRESIDEN PERKASAM PULAK BERIKRAR !

Kalau sebelum ini kita dapat melihat bagaimana Presiden Umno Dato' Seri Haji Najib (DSHN) yang Orang Umno sendiri pun kata ianya satu IKRAR yang macam dibuat oleh BUDAK-BUDAK BAWAH UMUR... cuma dia orang tak kata aje macam budak Bawah Umur yang menanyakan DSHN berkenaan NAJIS MUGHALAZAH satu ketika dulu... yang dengan PANTAS telah dijawap oleh DSHN dengan jawapan ERK ERK ERK ERK !!!!...  lu orang jangan GELAK beb TAK BAIK sebab jawapan tersebut mungkin hanya FITNAH dari gua... kah kah kah !.

Ialah... lu orang sendiri pun tahu bagaimana WASSYATIYAH nya beliau disamping SLOGAN-SLOGAN ISLAMIK yang DICIPTA... antara nya MARQASID SYARIAH... IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW... dan macam-macam lagi yang berbunyi bla bla bla bla bla... sehinggakan lah kepada SLOGAN yang paling POPULAR iatu HARAM JADAH... kah kah kah... itu sebab nya gua kata kan jawapan DSHN diatas mungkin hanya FITNAH dari gua beb.. jadi sebab itu gua tak bagi lu orang gelak... kah kah kah !.

Semalam IKRAR yang NADA BUNYI seakan-akan IKRAR DSHN telah diikuti oleh Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASAM @PERKATAK @PERKOSA @PERBODEK @PERKOTE) Datuk Ibrahim Ali... yang terakhir sekali tu ISTILAH baru yang gua CELOK dari sahabat ISA yang mungkin akan turut gua gunakan jugak kalau ianya melibatkan PERKASAM ni beb... kah kah kah... TQ kepada bro ISA yang membuat PERNAMBAHBAIKAN BAHASA UMNO bagi MEMPERKAYAKAN istilah buat PERKASAM ni... kah kah kah !.

Video ni beb kalau lu orang tak tengok MUKA dan hanya dengar SUARA dengan SYARAT suara tersebut bukan suara dari PERKOTE ni... sebab suara beliau lu orang memang dah KENAL sangat walaupun tak tengok MUKA beliau... ya lah seperti SUARA KATAK MENYIBUK NAK PANGGIL HUJAN... lu orang tak nampak pun kat mana KATAK tersebut berada... tapi lu orang TAHU yang suara tersebut adalah suara KATAK... dan bukan nya suara lain dari KATAK melainkan KATAK... kah kah kah !.

Jadi pasti lu orang akan kata yang suara dari VIDEO tersebut datangnya dari Ahli Umno atau setidak-tidaknya dari Ahli Parti Kompenan Barisan Nasional (BN) yang lain walaupun lu orang tak tengok muka dan hanya dengar suara... tapi bila lu orang tengok aje muka dari suara tersebut tentu lu orang akan TERKEJUT KATAK beb... ialah sebab sangka lu orang yang bercakap tu adalah Ahli Umno atau setidak-tidaknya Ahli Parti dari BN... namun sangkaan lu orang semua nya SILAP bila nampak saja muka si PERBODEK tersebut... kah kah kah !.

Cuba lah lu orang bayangkan kalau beliau ni betul-betul menjadi Ahli Umno... pergghhh gua ingatk lah hari-hari muka beliau keluar kat TV3/4 dan Utusex Meloya... dan masa itu tak can lah muka lain yang jenis TAMPAL KULIT BABI 14 INCI keluar kat slot utama TV3/4 dan muka depan Utusex Meloya... kah kah kah... mungkin sebab itu si PERKOTE ni tak DILAMAR menjadi Ahli Umno sampai sekarang... kerana mungkin yang ada dalam Umno ni TAKUT kena PERKOSA dia orang punya KEDUDUKAN dalam Umboooooooo... walaupun SEDAR yang NYAWA Umboooooooo tu pun sekarang ni sedang KRITIKAL... kah kah kah !.



hemmmmm..... lompat sikatak sikatak lompat... lompat... lompat lah tinggi-tinggi... tinggi-tinggi... cepat lah umno cepat... cepat lamar si perkote ini... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Kah kah kah!!! Satu lagi komentar lu yg gua seronok baca..keep it up bro..!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....