DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 17 Disember 2012

MAS !... KENAPA KAMU DIAM MAS... AKU MEMBUTUHKAN KOMENTAR DARI KAMU... KAH KAH KAH !


MAS tu adalah SINGKATAN dari nama wartawan MAJALAH 3 (M3) yang diterbitkan oleh TV3/4 yang juga LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI UMNO iaitu MAZIDUL AKMAL SIDIK... tapi SEDAP jugak bila gua gabungkan dengan BAHASA INDONESIA... iaitu NEGARA JIRAN TERTANGGA MALAYSIA yang mana MAS tu bermaksud ABANG kalau tak silap gua lah beb... Jadi jangan pulak kata TAK SUKA kat Negara Indonesia kerana ANALISA yang dibuat menunjukan PELANCONG MALAYSIA adalah antara PELANCONG TERBESAR yang MELAWATI Negara Jiran Tertangga tersebut... terutama nya BANDUNG dan terutama nya juga KAUM LELAKI... jangan SALAH FAHAM beb... kerana biasanya kaum LELAKI tersebut pergi BERMAIN GOLF... ala yang permainan ada KAYU dan BOLA tu yang dipukul untuk memasukan bola kedalam lubang... kah kah kah !.

MAS ni kalau DOLU-DOLU boleh dikatakan antara PENGACARA di TV3/4 yang gua MINATI dan KAGUMI... itu memang TERPAKSA gua AKUI beb walaupun MASA SEKARANG NI tidak lagi meminati beliau macam DOLU-DOLU... cuma gua tak lah MEMBENCI beliau macam gua MEMBENCI UMNO dan segala LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI UMNO... kah kah kah... dan gua TAK MAHU lah kalau hendak membenci beliau seperti gua membenci ISI PERUT UMNO yang lain beb... mungkin ianya disebabkan minat lama gua terhadap beliau dahulu... berbeza dengan gua membenci Umno yang gua membenci nya sejak dari DULU KINI dan SELAMANYA... hanya kuasa ALLAH SWT sahaja yang mampu MENGUBAH tahap KEBENCIAN tersebut beb... kah kah kah !.


Secara PERIBADI gua tak lah nak SALAHKAN beliau 100 peratus dalam ISU MAJALAH 3 terbitan TV3/4 tempoh hari beb... dah namanya kerja dengan LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI UMNO jawapnya terkena  jugaklah TEMPIAS GILA TV3/4 tersebut... macam kata perpatah ORANG DOLU-DOLU kalau dekat dengan orang buat MINYAK WANGI maka kalau tak banyak sikit pun dapat jugak lah TEMPIAS BAU minyak wangi tersebut... dan kalau dah duduk dekat dengan orang buat kerja-kerja BESI maka terkena jugak lah PERCIKAN BESI tersebut... itu kalau cerita MINYAK WANGI dengan BESI beb... macam mana kalau duduk dekat dengan GILA 3/4... jawapnya tak ke GILA nya turut sama TERKENA kat si MAS ni beb... kah kah kah !.

Inilah yang TERKENA kat MAS ni beb... yang menjawap bagai NAK GILA isu penunggang MOTOR yang TAK PUAS HATI akibat di panggil PELESIT JALAN RAYA oleh MAS... sedangkan ADEGAN tersebut hanya LAKUNAN untuk M3 tetapi tidak ditulis yang adegan tersebut adalah LAKUNAN sahaja... yang mana MAS mengambarkan yang ia adalah KEJADIAN SEBENAR demi untuk MEMPERMOSIKAN AES yang SUBCON PENYENGARAAN di ANUGERAHKAN kepada KRONI UMNO/BN TANPA TENDER... kah kah kah... lu orang nampak tak berapa punya BANGSAT nya Umno/Bn dan ISI PERUTNYA... tak pasal-pasal MAS menjawap dengan penuh EMOSI dan dengan JAWAPAN BODOH tentang kejadian tersebut... mana tak bodohnya beb... kalau siap suruh tunjukan RESIT lah... block FB frenz lah... sedih gua beb... hu hu hu hu hu... kah kah kah !.


Malam tadi dengan SENANG saja TV3/4 tersebut membiarkan pulak MAS menjawap sekali lagi segala KEKELIRUAN tersebut bila M3 TV3/4 mengatakan bahawa Tayangan M3 tentang PELESIT JALAN RAYA adalah LAKUNAN... dan memohon MAAF kerana tidak menulis bahawa AKSI penungang MOTOR tersebut adalah LAKUNAN... kah kah kah... tak ke GILA namanya tu beb dan sekarang yang jadi MANGSA adalah MAS... beliau sedang ditunggu RIAKSI oleh jutaan Warga Alam Maya bila TV3/4 mengakui bahawa adegan tersebut hanya lah lakonan... apa agaknya yang akan beliau nak katakan berkenaan kenyataan yang berlainan diantara M3 TV3/4 dengan kenyataan beliau sebelum ini... adoiiiii botak lagi lah kepala MAS ni beb kerana memikirkan perkara tersebut... kah kah kah !.


hemmmmm..... mas kapan jawapan nya dibuat mas... mas jangan lari mas kerana jutaan warga alam maya membutuhkan jawapan dari mu mas... rasanya mereka kepingin bangat mas... yuk mas yuk... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A BU.

2 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....