DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 9 Disember 2012

PENDUDUK KAMPUNG GOMBAK UTARA SAHKAN KETUA PEMUDA UMNO GOMBAK SAMSENG DAN PENIPU... KAH KAH KAH !

Itu bukan gua yang cakap beb tapi KETUA KAMPUNG GOMBAK UTARA yang memberitahu KHABAR tersebut... sebab kalau gua yang cakap bahawa KETUA PEMUDA UMNO GOMBAK adalah KEPALA SAMSENG mesti lu orang TAK PERCAYA punya... ialah sebab gua ni kan ke BARUA PAKATAN RAKYAT (PR) yang cuba membantu MALAIKAT MAUT untuk MENCABUT NYAWA UMNO... jadi sudah tentu apa yang gua tulis semestinya MENYEBELAHI PR atau bak kata PENCHACAI UMNO dan yang sewaktu dengan nya bahawa gua BERAT SEBELAH atau pun TAK ADIL macam LIDAH-LIDAH SYAITAN YANG DIKENALI UMNO seperti Utusex Meloya... Berita Hairan mahu pun TV3/4... kah kah kah !.

Tapi bila ada sekumpulan penduduk kawasan GOMBAK UTARA yang tampil dalam satu SIDANG AKHBAR bagi memberikan CERITA SEBENAR tentang kejadian yang berlaku pada CERAMAH PR pada malam tersebut... SAH dan SAHIH lah DAKWAAN gua bahawa Ketua Pemuda Umno GOMBAK yang BERSTATUS DATUK adalah seorang yang datang dengan PAKEJ iaitu SAMSENG... PENIPU... dan BAKAL PENYAMUN... kah kah kah... lu orang tak percaya lu orang boleh baca kat MI... dan kalau lu orang nak SAMAN lu orang boleh suruh DATUK KEPALA SAMSENG tu saman dulu The Malaysia Insider... sebab kalau saman gua pun TAK GUNA beb... sebab gua apa pun tak ada... yang ada cuma TELOR aje... itu pun gua tengah CADANG-CADANG nak buat ROTI NAJIB... kah kah kah !.

Kalau mengikut CERITA Ketua Kampung Gombak Utara Encik Said Zakaria... mendakwa insiden tersebut DIDALANGI UMNO dan menyalahkan parti tersebut kerana menyebabkan nama kampung Gombak Utara TERCEMAR... kata beliau "Apa yang saya lihat malam kejadian... separuh dari sekumpulan 200 orang Pemuda Umno MEMBUAT BISING... MEMBALING BATU dan MENYERANG PETUGAS serta PENJAJA pada malam ceramah PR tersebut... rata-rata yang MEMBUAT KECOH pada malam itu BUKAN PENDUDUK KAMPUNG tersebut... sebaliknya orang luar yang dibawa oleh ketua pemuda Umno Gombak Datuk Megat Zulkarnain Omardin"... kata beliau dalam satu sidang media di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya.

Nanti lu orang Penchacai atau pun Barua Umno akan cakap pulak yang beliau ni adalah Penyokong PR... tapi apa-apa pun jelas PEMBOHONGAN yang dibuat oleh DATUK SAMSENG dengan mengatakan penduduk Gombak Utara TIDAK SENANG dengan kehadiran Datuk Seri Anwar Ibrahim pada malam tersebut... yang sebenarnya Tak Senang adalah Datuk dan Barua-Barua Umno tu beb... yang dah mula merasakan yang beliau TAK ADA HARAPAN untuk MENANG kalau pun beliau TERCALON bagi mewakili Umno/Bn dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... sebab itu gua kata yang Datuk ni datang dengan Pakej beb... jadi buat PERINGATAN kepada Penduduk Gombak baik lu orang HATI-HATI dengan DATUK Samseng ni... kah kah kah !.


hemmmmm..... umno dan isi perutnya masih mengekalkan cara berpolitik pra-sejarah iaitu dimasa umno meletakan calon waluapun tunggul kayu pasti akan menang... tapi itu dulu beb... tidak lagi dimasa kini yang mana rakyat boleh mendapat maklumat dihujunhg jari... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....