DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 11 Disember 2012

JABATAN PERTANIAN CIPTA BUAH NENAS RASA KELAPA... INI LAH CONTOH JABATAN PERTANIAN YANG CERDIK BEB !

Tapi sayang yang CERDIK tu adalah dari Jabatan Pertanian Queensland Australia beb... yang telah mencipta jenis NENAS BARU yang rasanya seperti KELAPA... yang BODOH nya pulak ialah Jabatan Pertanian yang Menteri nya adalah Dato' Seri Noh Omar yang baru-baru ini menghasilkan BUAH NAJIB dengan Alat Rahsia... kah kah kah... inilah HASIL nya kalau bermenterikan OTAK yang hanya PANDAI mencipta PROJEK... dari projek LEMBU... UDANG... BENIH PADI dan ada juga yang kata LINTAH... tapi yang LAWAK nya ialah siap boleh kata pulak itu semua FITNAH... dan siap CIPTA pulak SLOGAN BARU iaitu TOLAK FITNAH... kah kah kah !.

Cuba gak Jabatan Pertanian hasilkan benih yang boleh hidup DIANGKASA LEPAS ke... ini tidak pergi Angkasa Lepas yang dikaji adalah GULI... GASING... entah apa lagilah yang bla bla bla bla yang boleh dikatakan KERJA BODOH... kah kah kah... rasa gua lah lagi lama Umno/Bn MEMERINTAH lagi banyak lah KERJA BODOH campur GILA yang dia orang buat... tapi dah jadi RESAM DUNIA ni beb... mana ada ORANG GILA mengaku GILA dan kebanyakan ORANG BODOH mengaku BODOH... dan lebih HARAM JADAH lagi apabila ORANG BODOH mengaku PANDAI walaupun dah dikatakan "SUDAH BERPULUH-PULUH TAHUN CERDIK TAK MASUK UMNO"... kah kah kah !.

Tak MALU ke beb... sedang NEGARA lain dengan KAJIAN yang BERBAGAI dalam bidang PERTANIAN yang mana dapat menghasilkan sesuatu untuk menjadi KEBANGGAAN NEGARA sedangkan Malaysia yang mempunyai TANAH yang SUBUR hanya bergantung kepada hasil Makanan IMPORT... yang DIBANGGAKAN hanyalah KELAPA SAWIT itu pun PASARAN nya dikongsi sama dengan NEGARA ISRAEL... dah lah tu siap TAK MENGAKU lagi... kah kah kah... cuba gak hasilkan KAJIAN sesuatu seumpamanya BUAH sebesar LEMBU NFC ke atau PADI sebesar BUAH NAJIB tu ke... baru lah boleh DIBANGGAKAN beb... kah kah kah !.

Tapi bab MUKA MALU ni beb... pada ISI PERUT UMNO itu semua mana ada... sebab memang jenis dia orang ni jenis TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... kerana itu dia sanggup MEMOHON MAAF walaupun selepas MEROMPAK dan MENYAMUN harta RAKYAT... yang mana pada dia orang HARTA RAKYAT adalah umpama HARTA MAK BAPAK dia orang yang perlu DIFARAIT sesama dia orang... kah kah kah... yang lebih LUCU nya lagi sanggup lagi tu MINTA di beri KEPERCAYAAN selepas MENGKHIANATI kepercayaan... mungkin perbuatan KHIANAT tu pada dia orang hanya BIASA... dan kerana itu jugak lah Umno pernah MAMPOS akibat perbuatan KHIANAT ahli-ahli nya... kah kah kah !.  mk


hemmmmm..... tapi gua rasa mungkin dalam pru13 ni harapan untuk umno/bn terkubur adalah cerah... sebab itu ketakutan dan kegelisahan pemimpin umno serta penchacai umno macam cacing kepanasan beb... ibarat orang yang kelemasan dalam air yang akan memaut apa saja yang boleh dipaut asalkan tidak mati lemas... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.


4 ulasan:

  1. freemalaysiakini2 , Delivers The Latest Breaking News And No Subscription Needed...

    BalasPadam
  2. tanah memang subur, tapi subur dirampok...

    BalasPadam
  3. TENGOK MUKA MENTERI TUU ! NAMPAK APA ? MUKA CERDIK KA ATAU MUKA DOTDOTDOT KAHKAHKAH ! ABU JANGAN LUPA !

    BalasPadam
  4. Buah Najib rasa kencing kucing...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....