DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 23 Disember 2012

EKSKLUSIF... PENDEDAHAN DOKUMEN BERKAITAN PEMINDAHAN WANG HARAM PEMIMPIN UMNO SELANGOR !!!


Dimasa CERITA tentang DAKWAAN PEMINDAHAN WANG HARAM terhadap KOORDINATOR BARISAN NASIONAL (BN) NEGERI SELANGOR Dato' Seri Ir. Mohd Zain Muhamed juga terkenal dengan KERJA-KERJA MENGGUNAKAN KEPALA LUTUT beliau... yang mana beliau dikatakan TERLIBAT dalam PEMINDAHAN WANG HARAM pada tahun 2004 yang hanya DIDEDAHKAN pada  23 Ogos 2010 oleh Mohamad Tahir Fazal Mohd... mungkin sudah DILUPAKAN oleh lu orang yang pernah MEMBACA atau MENDENGAR berkenaan PENDEDAHAN tersebut oleh FMT... kalau ikutkan pada tahun 2010 tu gua pun belum kenal KOMPUTER apatah lagi FB dan BLOG... kalau tak kenal Komputer jawapnya memang tak kenal lah Malaysiakini... Malaysia Insider atau pun Free Malaysia Today... serta banyak lagi PORTAL-PORTAL BERITA yang yang boleh dikatakan PENYUMBANG kepada untuk MENCABUT NYAWA UMNO... kah kah kah !.




Tapi tak apa beb... kali ni gua cuba INGATKAN KEMBALI kisah tersebut yang menjadi KENANGAN MENGUSIK JIWA buat Koordinator BN Negari Selangor ni bersama-sama SALINAN yang MENGAITKAN beliau... sebelum ini beliau telah MENUNJUKAN KEBODOHAN TAHAP GILA BABI beliau bila mengatakan yang CUKAI PINTU di KAMPUNG BARU SUNGAI BULUH dan KAMPUNG BARU SUBANG akan dinaikan sebanyak 10 KALI GANDA DISINI... yang bermasuk kalau dahulu CUKAI PINTU nya RM1000 setelah dinaikan ianya menjadi RM10,000 pada tahun 2013... kalau mengikut peratusnya pulak beb ianya akan dinaikan sebanyak 900 peratus bukan setakat 90 peratus... kah kah kah... sebab itu gua katakan beliau BODOH dan menganggap orang lain pun sama BODOH macam PENYOKONG UMNO yang dikatakan Tun Madey "DAH BERPULUH-PULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO"...  kah kah kah !.




Disamping mengigatkan Kooordinator BN Negeri Selangor yang BODOH BIN BAHLUL tu... gua pun CUBA-CUBA gak nak mengigatkan kepada SURUHANJAYA PENCEGAHAN RASUAH MALAYSIA (SPRM) yang telah menerima ADUAN tersebut pada tahun 2004... yang pada masa itu namanya ialah BADAN PENCEGAH RASUAH (BPR)... puas juga gua SELIDIK dan BERTANYA berkenaan ADUAN tersebut namun rasanya ianya belum pernah DISELESAIKAN kalau tak SILAP... tapi kalau gua SILAP tolong TUNJUKAN BUKTI kepada yang TAHU... apakah perkara tersebut sudah SELESAI SIASATAN dan mendapati ianya TIADA KES... yang bermaksud ianya hanya FITNAH oleh yang bernama Mohamad Tahir Fazal Mohd... kalau FITNAH apa pulak TINDAKAN yang diambil keatas beliau... tak kan LEPASKAN begitu saja beb... selepas FITNAH dibuat... kah kah kah !.




Semestinya TINDAKAN diambil keatas yang membuat FITNAH kerana ianya sudah melibatkan RAKYAT... yang bermaksud SEGALA yang melibatkan SPRM adalah juga melibatkan RAKYAT kerana SPRM bergerak dan MENYIASAT menggunakan WANG RAKYAT... bukan nya WANG MAK BAPAK PEMIMIPIN UMNO atau pun WANG MAK BAPAK KAKITANGAN SPRM... oleh itu SEWAJARNYA yang MEMBUAT ADUAN FITNAH dikenakan HUKUMAN melainkan ADUAN untuk MENYIASAT SESUATU PERKARA kerana ianya BELUM DIKATAKAN TUDUHAN dan masih dalam KEKELIRUAN iaitu YA atau TIDAK sesuatu perkara... tapi untuk KES Koordinator BN Selangor ini ianya bukan lagi ADUAN untuk MENYIASAT tetapi sudah kepada TUDUHAN... oleh itu gua AGAK-AGAK lu orang APA CERITA ya BEB... kah kah kah !.


Ok lah beb... cerita PANJANG-PANJANG pun buat lu orang MENYAMPAH dan MELUAT aje... jadi untuk lu orang tak MENYAMPAH dan MELUAT... gua nak tanya kat SPRM... APA CERITA aduan yang pernah dibuat oleh Mohamad Tahir Fazal Mohd pada tahun 2004 tu beb... kah kah kah... tak kan sampai sekarang belum ada cerita... apa nak tunggu sampai Umno/Bn TERKUBUR baru ada PENYELESAIAN ke... kah kah kah... sudah LAPAN TAHUN beb bukan LAPAN BULAN  atau LAPAN PULUH BULAN... dah SEMBILAN PULUH ENAM BULAN lebih... seperti yang gua katakan... gua cuma nak kan KEPASTIAN akan ADUAN tersebut... seperti kata ORANG DOLU-DOLU kalau YA KATAKAN YA... KALAU TIDAK KATAKAN TIDAK... sebab ianya melibatkan RAKYAT... tak payah gua ULANGKAN apa yang dikatakan melibatkan RAKYAT tu beb... nanti ada pulak yang TERSENTAK dan TERSENUT dengar perkataan tu... jadi lu orang PIKIR-PIKIRKAN LAH SENDIRI... kah kah kah !


hemmmmm..... ada hati gak beliau ni nak buat pendedahan beb... orang buat pendedahan dengan otak tapi beliau buat pendedahan dengan kepala lutut... bab 10 kali ganda dengan 900 peratus beliau tak tahu beb... tapi bab nak pindahkan duit beliau memang pakar... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Syabas bro Mat Indera...terbaiiikkk!!!! Teruskan menyerang umno Selangor, jgn bagi can diorang bernafas!!! Kasi diorang betul-betul 'berjuang hingga ke kentut yang terakhir!!!' kah kah kah!!! Pasal apa aku kata kentut terakhir?? Sebab diorang sekarang ni dah pucat macam tak de darah dah...!! Yang ada cuma angin je menjadikan diorang angin satu badan kat PR... Angin tu kalau keluar akan jadi kentut lah, kan? kan?Kah kah kah!!! Maknanya kena serang diorang terus menerus sampai diorang mengeluarkan kentut yang terakhir...!!! Kah kah kah!!

    BalasPadam
  2. dalam rtm bukan main lagi kata sprm akan siasat sapa saja yang terlibat dengan kes rasuah hingga kelubang cacing...apa yang sprm buat dengan kes ni,TIDO sebab orang UMNO parti lanun2 melayu?????????????????????

    BalasPadam
  3. lubang cacing diorang beranilah cakap, cakaplah lubang ular ke? baru nampak hebat, kah kah kah...

    BalasPadam
  4. muzium padi gunung kheyangAhad, Disember 23, 2012 11:27:00 PTG

    bangsa umngok,mana ada yang cerdik beb!puak ni mati idup balikpun akan bangang tahap gaban!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....