DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 18 Disember 2012

TENGOK LAH BEB... BETAPA BODOHNYA PEMIMPIN UMNO SELANGOR NI... KAH KAH KAH !

Gua tak tahu nak kata apa kalau masih ada yang PERCAYA dengan DAKWAAN Ketua Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor Datuk Seri Ir Mohd Zin Mohamed ni beb... yang memang TERKENAL dengan BERBAGAI kerja-kerja BODOH WA BAHLUL beliau... hari ini satu lagi KERJA-KERJA BODOH cuba beliau jadikan SENSASI dengan mengatakan Kenaikan cukai pintu sehingga 10 kali ganda BAKAL dikenakan ke atas Penduduk di Kampung Baru Sungai Buloh dan Kampung Baru Subang... yang mana Kampung-Kampung ini berada didalam Pentabiran Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA)... tetapi beliau bercakap hanya menggunakan AIR LIUR BASI... TIADA BUKTI... TIADA RUJUKAN dan TIADA APA-APA untuk MENYOKONG dakwaan beliau... kah kah kah !.

Kalau mengikut kata beliau "KENAIKAN itu juga berlaku hampir SETIAP TAHUN apabila ia MENINGKAT sejak tahun 2011 dan 2012... kerajaan negeri Pakatan Rakyat (PR) di Selangor tidak mampu MENEPATI JANJI sebagai KERAJAAN BERKEBAJIKAN... juga dimaklumkan bahawa terdapat Penduduk yang membayar Cukai Pintu sebanyak RM1,470 pada tahun 2011 namun menerima notis bayaran sehingga RM23,040 pada tahun 2013 nanti... inikah kerajaan yang memikirkan kebajikan rakyat... adakah sumber kewangan negeri berada dalam keadaan MEMBEBANKAN sekarang...  Saya rasa TERKEJUT dimaklumkan yang Pihak MBSA  bakal mengenakan cukai pintu sehingga 10 kali ganda kepada dua kampung tersebut... rakyat Selangor mahu kerajaan yang mampu menepati janji".

Kalau perkara yang beliau katakan tu betul tak apa lah beb... sebab gua pun akan MENENTANG sesuatu KENAIKAN yang TAK MASUK AKAL... tapi gua PASTI yang beliau katakan tu hanya PENIPUAN dari seorang yang cuba MERAIH sokongan dari RAKYAT SELANGOR... dah lah tu tiada apa BUKTI untuk MENYOKONG dakwaan beliau... lu orang bayangkan lah CUKAI pada tahun 2011 RM1,470 akan menerima NOTIS CUKAI PINTU pada tahun 2013 pada KADAR RM23,040... itu bukan lagi 10 kali ganda tapi hampir-hampir kepada 15.7 kali ganda beb... melainkan TAFSIRAN kepada HARTANAH tersebut sudah BERUBAH dengan berubahnya PEMBANGUNAN diatas TANAH tersebut... tapi kalau setakat tanah yang ada SEBIJI RUMAH tak ada ORANG GILA DALAM DUNIA yang membuat KERJA GILA dengan KENAIKAN GILA BABI sebegitu... KECUALI lah Pemimpin Umno/Bn... kah kah kah !.

Woooiiittt !!!!... Mohd Zain... sudah-sudah lah buat KERJA BODOH tu beb... malu lah di tengok orang... lu tak MALU ke dengan KERJA BODOH yang lu cuba CERDIK kan tu... tak kan jadi CERDIKNYA kerja BODOH lu tu beb... baik aje lu simpan sikit KEBODOHAN lu supaya KELUARGA lu pun TAK DAPAT MALU... orang nak jadi PEMIMPIN lu pun nak pemimpin gak... orang nak buat PEMBONGKARAN lu pun nak buat gak... tapi bila orang buat guna KEPALA OTAK lu pulak buat dengan KEPALA LUTUT... kah kah kah... cuma yang lu tu BERNASIB BAIK sikit apabila ada gak PENYOKONG UMNO yang PERCAYA cakap lu tu... yang itu membuatkan gua tak boleh tahan nak KETAWA beb... ialah orang yang KERJA GUNA KEPALA LUTUT tapi masih ada yang PERCAYA... macam mana la pulak jenis orang yang percaya cakap lu tu ya... yang ini lu orang kena tanya kat TUN MADEY... kah kah kah !. FMT


hemmmmm..... siapa lah agaknya yang lantik beliau ni sebagai koordinator bn negeri selangor ya beb... rasa gua lah mungkin otak orang yang lantik beliau ni lebih kurang halal gak dengan otak mood zain ni... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

9 ulasan:

  1. dah tu pulak offer ramai2 meriahkan i city .... mesti ada kena mengena ngan puak2 ni ...

    BalasPadam
  2. Kerajaan Selangor Pakatan lagi lah ada kena mengena dgn icity

    Pejabat tawas, SSIC, tourism Selangor, pusat data selangor semua sewa dgn mahal di icity

    tanah2 icity dulu milik kerajaan negeri habis diambil lalu bagi untuk buat icity

    lagi best siap bagi duit kpd icity untuk buat flyover dari fed hiway ke icity. brp kosnya rm 40 juta. icity xpyh keluar duit pun

    tapi icity pandai, sambutan tahun baru BN yg organise

    BalasPadam
  3. Bro. Boleh selidik lagi tak betul ke tak dakwaan dia tu. Sbb ada peniaga yang start merungut.
    Tak silap aku manifesto PRU12 dulu kerajaan PR ada offer 20% potongan cukai pintu. Tp sekarang lepas 4 tahun tak ada apa2 perlaksanaan pun.
    Bukan apa, bila kita ada sbb kukuh knp benda ni tak apply lagi, senang nak berhujah dgn pro BN ni.

    BalasPadam
  4. Bro The Didi Butter...
    Ini bukan soal PR ada offer potongan 20% cukai pintu bro... kalau dia kata pasal potongan tu tak dilaksanakan ok gua pun tak kata dia BODOH... tapi ini dia kata kenaikan 10 kali ganda beb... sebab itu gua kata dia BODOH atau dia tak tahu antara 20% dengan 10 kali ganda...

    BalasPadam
  5. samada 20% atau 10 kali ganda, ertinya ia naik la. umpama seseorang dituduh mencuri 10 ekoq lembu tapi si pencuri tu kat tak benar kerana dia curi sekoq saja.

    BalasPadam
  6. BIla LEMBU UMNO-APCO CAKAP PAHAM-PAHAM LA ! ABU JANGAN LUPA !

    BalasPadam
  7. Well. Apa leh buat. Yang penting jgn PR tiru perangai UMNO dah.

    BalasPadam
  8. kalau ceredik bolih jadi pemimpin umnu ke?

    BalasPadam
  9. nak jadi bahlol pun jg pakai title Ir tu. title profesional tp perangai bangang.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....