DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 24 November 2012

(VIDEO) NADA KEKALAHAN PRU13 DARI MB NEGERI 9 YANG TAK DAPAT DISEMBUNYIKAN LAGI... HU HU HU HU HU !

Kalau lu orang tengok MUKA beliau semasa dalam VIDEO ni beb nampak sangat KERESAHAN dan KERISAUAN beliau... macam SEDIH pun ada... macam nak MENANGIS pun ada... tajuk video ni beb BERSATU PERTAHANKAN BANGSA, AGAMA DAN NEGARA... tapi yang diucapkan Datuk Seri Utama Menteri Negeri Sembilan Hj Muhammad Hj Hassan Besar ni ialah MEMPERTAHANKAN UMNO dari KALAH... sebab kata beliau kalau KALAH KITA AKAN HANCURRRRRRR BERKECAIIIIIII... kah kah kah !.

Itu yang sebenarnya yang DIRISAUKAN oleh PEMIMPIN UMNO serta PENCHACAI dan BARUA UMNO beb... KEHANCURAN BERKECAI UMNO yang AMAT DIRISAUKAN... bukan kerana AGAMA ISLAM... NASIB ORANG MELAYU atau pun NEGARA ini... kerana kalau UMNO HANCUR BERKECAI maka ianya UMPAMA MALAPETAKA yang MAHA DASYAT bagi ISI PERUT UMNO yang BERKEPENTINGAN... mungkin banyak yang HIDUP SEBAGAI PELARIAN TANPA DISURUH... yang KESIAN adalah jenis PENYOKONG MEMBABI BUTA UMNO YANG DIPERBODOHKAN... kah kah kah !.

Adalah sesuatu yang PELIK apabila selepas 55 TAHUN NEGARA MERDEKA dikala ini jugak lah seolah-olah pemimpin Umno begitu PERIHATIN terhadap RAKYAT... sedangkan sebelumnya mereka membuat HARTA RAKYAT seperti HARTA PUSAKA MAK BAPAK dia orang yang punya... sebab itu dimasa EKONOMI BERKEMBANG dengan PESAT Rakyat TIDAK MENIKMATI TERUS HASILNYA seperti SEKARANG dengan BR1M... KR1M... LR1M... dan entah apa lagi yang asal boleh DIKAIT dengan 1M... yang PASTI ianya BUKAN datang dari KEIKHLASAN tapi TIMBUL kerana TERPAKSA apabila RASA-RASA yang UMNO DAH NAK MAMPOSSS... kah kah kah !.

Ok lah beb... lu orang TENGOK lah sendiri bagaimana SEDIH dan RISAUNYA Menteri Besar Negeri Sembilan yang mungkin sudah MERASAI bahawa beliau BERKEMUNGKINAN BESAR adalah MENTERI BESAR TERAKHIR DARI UMNO di Negeri Sembilan Darul Khusus... sebab itu lah beb Ketua Pemuda Umno Malaysia Yb Khairy Jamaluddin (KJ) awal-awal lagi sudah mengatakan TIDAK MAHU BERTANDING untuk MEMPERTAHANKAN KERUSI PARLIMEN REMBAU... kerana beliau TAHU kalau beliau bertanding peratus untuk KALAH adalah lebih BESAR dari peratus untuk MENANG... jadi adalah lebih BAIK jangan bertanding... bijak betul KEPALA OTAK KJ ni beb... kah kah kah !.



hemmmmm..... itulah den dah bilang dari dulu laeiiii... jangan buek korja-korja haramjadah tu jang... tapi dah memang dasar umno dengan kerja-kerja haramjadah tak dapet dipisahkan... apo nak dikato jang... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Hai, macamtu punyo banyak poster,banner terbontang kek pokok2 gotah, kek tiang letrik, tiang talipon, kek dinding ghumah tingga dan jamban tingga meghato coghok nogoghi pun nampak muka macam ghosah jo.Bueklah muka sonyom macama dalam baner tu.Kan selamo ni takdo oghang lain yang lobih hebat di nogoghi ni.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....