DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 24 November 2012

(VIDEO) BUKTI YB UMNO MENGELUARKAN PERKATAAN BERBAU LUCAH !

Dah lah sendiri yang keluarkan perkataan LUCAH... lepas tu siap TAK MENGAKU lagi... apa punya TAK BERTANGGUNGJAWAP lah ADUN UMNO ni beb... atau agaknya beliau ni dah TAK TAHU nak BEZAKAN antara perkataan LUCAH dengan TAK LUCAH... mungkin dalam ANGGAPAN beliau yang perkataan LUCAH dan TAK LUCAH adalah SAMA aje beb... seperti mana Umno/Bn semasa memerintah Negeri Selangor MENGANGGAP Harta Rakyat sama macam Harta MAK BAPAK dia orang atau lebih TERUK lagi bila dia orang membuat Harta Rakyat seperti HARTA PENINGGALAN INGGERIS PENJAJAH KETURUNAN UMNO... kah kah kah !.

Lu orang kalau tengok MUKA beliau semasa hendak MENCELAH dalam seisi PERBAHASAN tersebut punya lah macam PENYAGAK dan SAMSENG... tengok lah macam mana AIR MUKA beliau tu beb... orang lain nak mencelah beliau pun nak mencelah... tapi orang mencelah ADA ISI sedangkan beliau mencelah penuh dengan MERAPU dan LUCAH... tak FAHAM gua macam mana lah orang macam ni boleh dipilih menjadi CALON WAKIL RAKYAT oleh Parti yang mengaku sebagai Parti Pejuang AGAMA, BANGSA DAN NEGARA... rasa gua Parti ni sebenarnya yang BANGSAT agaknya beb... kah kah kah !.

Yang lebih LAWAK nya lagi ialah apabila beliau MENAFIKAN yang beliau ada mengeluarkan perkataan BERBAU LUCAH... sedangkan dalam video tersebut JELAS dan TERANG beliau mengeluarkan kata-kata yang tak ada KENA MENGENA dengan SOALAN yang sepatutnya beliau kena AJUKAN kerana beliau dipihak yang MENCELAH... iaitu "TAPI JANGAN SAMPAI KITA LUPA MENJAGA HUTAN KITA SENDIRI"... itu ke yang beliau katakan TIDAK LUCAH beb... kalau itu dikatakan TIDAK LUCAH... memang SAH lah yang UMNO dan ISI PERUTNYA tidak boleh lagi DIPISAHKAN DENGAN LUCAH... kah kah kah !.



hemmmmm..... gua rasalah andainya ditakdirkan umno/bn terkubur dalam pru13 nanti... mana-mana ahli umno yang suka sangat dengan lucah supaya ceburi lah aje industri filem lucah beb... pasaran nya luas... permintaan nya tinggi... siap boleh buat rundingan lagi macam sekarang... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul -betul meloyakan beb heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....