DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 25 November 2012

PERGHHHH !!!!!.... SELEPAS ROTI NAJIB KINI DAH ADA PULAK YANG NAMANYA BUAH NAJIB BEB... KAH KAH KAH !

Itu lah kalau dah namanya BADAN BERTUAH beb... selepas jenama ROTI NAJIB kini TIMBUL pulak sejenis BUAH yang dinamakan BUAH NAJIB... kah kah kah... ini bukan FITNAH tapi ini KENYATAAN apabila sebiji buah bukan saja dinamakan BUAH NAJIB tapi siap TERTULIS dengan perkataan NAJIB... kah kah kah... hebat betul siapa yang menghasilkan BENIH yang dinamakan BUAH NAJIB ni beb... cukup KREATIF dan INOVATIF tapi tak PASTI sama ada BUAH NAJIB nie PRODAKTIF ke TAK AKTIF ke atau pun SENSITIF ke... kah kah kah !.

Gambar dan berita ni gua dapat dari blog sahabat Amenoworld... minta maaf derrr sebab ambil gambar tak bagi tahu lu derrr... gua terlampau TERUJA dengan yang namanya BUAH NAJIB ni... tengok pada luar nampak macam MENYELERAKAN aje... tapi tak tahu lah apa dia punya RASA... KELAT ke... PAHIT ke atau pun MASAM ke... kah kah kah... HEBAT betul Kementerian Pertanian yang DITERAJUI oleh MENTERI yang SERBA BOLEH ni... LEMBU BOLEH... UDANG BOLEH... BENIH PADI BOLEH dan sekarang pulak BUAH NAJIB pun BOLEH... kah kah kah !.

Dalam DUNIA ni beb... kalau ianya sekali saja memang tak HERAN sangat walaupun bunyi nya HEBAT... seperti perkataan CERDIK... tapi kalau digandakan dengan CERDIK PANDAI ianya akan nampak GAH lagi... atau pun CANTIK MENAWAN... begitu juga lah kalau parkataan BANGANG ianya hanya biasa sahaja... tapi kalau digandakan dengan BANGANG BIN BAHLUL kan ke nampak lagi ADVANCE beb... kah kah kah... untuk itu kalau sesuatu perkara untuk dinampak MENYERLAH lagi ianya mesti lah di GANDAKAN atau pun ditambah sesuatu didepan nya... umpama nya BEBAL BERGANDA... kah kah kah !.

Berbalik kepada cerita BUAH NAJIB ni beb... tak tahu lah gua apa JENIS kaki AMPU yang yang membuat ALAT RAHSIA untuk menghasilkan perkataan NAJIB pada BUAH NAJIB tu... apa FAEDAH dan NILAI kapada buah tersebut pun gua tak nampak... yang gua pasti MASA, TENAGA dan WANG RINGGIT sudah tentu DIBAZIRKAN bagi menghasilkan ALAT RAHSIA tersebut... tak tahu lah gua kalau yang menghasilkan tu menggunakan duit MAK BAPAK dia orang... kalau dia orang kata ALAT RAHSIA tersebut dihasilkan guna duit MAK BAPAK dia orang... gua minta MAAF banyak-banyak lah beb... kah kah kah !.

Tetapi ianya tetap TAK BERFAEDAH... sepatutnya dia orang hasilkan CIPTAAN BARU seperti menghasilkan BENIH buah yang boleh sebesar BN ke... sebesar LEMBU NFC ke...atau kalau nak HEBAT lagi hasilkan buah sebesar KOLAM UDANG NOH OMAR... kah kah kah... baru lah gua boleh TABIK SPRING TOING... TOING... TOING kat Kementerian Pertanian yang diketuai oleh Datuk Seri Noh Omar ni beb... ini hasilkan ALAT RAHSIA yang hanya boleh tulis nama BUAH NAJIB... kah kah kah... buat MALU dan TAMBAH MALU Najib aje beb... ada ke tulis nama Najib pada buah... lepas tu buah tersebut hanya SEBIJI aje pulak tu... dah lah buat gua TERTANYA-TANYA mana lah pergi lagi sebiji BUAH NAJIB ni ya beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... kalau ya pun nak mengampu telor najib... agak-agak lah beb... jangan jadi sokong yang membawa rebah... ini jugak ingatan buat penyokong pas dan pemimpin pas... jangan terlampau nak mengampu konon nya presiden pas layak jadi pm lah dan macam-macam dimasa tenaga dan fikiran seharusnya tertumpu kepada macam nak kuburkan umno/bn... jangan bagi bola tanggung kat musuh yang lebih advance dalam spin dan putar beb... kalau lu orang tak puas hati pergi mampos lah dengan lu orang... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. sapa makan otomatik jd penakut..geli aihh..tgk pun nk termunth..rosmah suka la..

    BalasPadam
  2. Patut pun ajib nie penakut. Lahir2 jer takder teloq. Terpaksa suruh Jabatan Pertanian buat projek rahsia. Nie dia hasil nya Teloq Najib. Semoga lps nie berani la nak berdebat!

    BalasPadam
  3. Woi besarnya buah Najib! Tapi apasal sebijik je?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....