DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 24 November 2012

MCA SAHABAT SEHATI SEJIWA UMNO BERKATA... DAP KENA KELUAR PR SEBAB PAS PEMBOHONG... KAH KAH KAH !

Rupa-rupanya bukan sahaja Parti Umno yang BANYAK terdapat BEBAL BERTINGKAT... tapi dalam Parti MCA yang menjadi SAHABAT SEHATI SEJIWA Parti Umno pun banyak jugak terdapat BEBAL BERTINGKAT ni ya beb... ada ke sahabat Umno ni BUAT LAWAK BODOH dengan suruh Parti DAP keluar dari Paktan Rakyat (PR)... atas ALASAN yang PAS selalu membuat PROVOKASI BERTERUSAN dan demi untuk MEMELIHARA MARUAH MASYARAKAT KAUM CINA... lawak beb lawak... dia orang ni memang LAYAK masuk MAHA RAJA LAWAK selepas selesai KEPUTUSAN Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... kah kah kah !.

Yang BEBAL BERTINGKAT dalam Umno kata yang PAS DIPERKUDAKAN DAP... dan demi menjaga MARUAH AGAMA ISLAM dan MARUAH ORANG MELAYU... PAS mesti meninggalkan PR... kemudian yang BEBAL BERTINGKAT DALAM MCA sahabat sehati sejiwa Umno  kata DAP DIPERKUDAKAN PAS... dan siap suruh DAP keluar dari PR demi memelihara MARUAH KAUM CINA... kah kah kah... sebab itu gua katakan yang anggota Parti dalam Barisan National (BN) ni 90 peratus AHLI-AHLI nya tergolong dalam GOLONGAN BEBAL BERTINGKAT beb... dia orang ingat RAKYAT pun BEBAL macam dia orang gak... kah kah kah !.

Hari in ada dua KENYATAAN dari ahli MCA sahabat Umno satunya dari Ahli Jawtankuasa Pusat MCA iaitu Loh Seng Kok yang berkata "Walaupun Lim Guan Eng dan PAS mendakwa bahawa dasar tegas PAS itu tidak akan menimbulkan ANCAMAN kepada amalan budaya BUKAN ISLAM... tetapi jika DAP tidak mahu MENGGADAI HAK masyarakat CINA dan Bukan Islam... maka DAP perlu MENARIK DIRI daripada PR dan mengisytiharkan dengan TEGAS bahawa mereka tidak menyokong UNDANG-UNDANG HUDUD PAS bagi memadamkan kebimbangan masyarakat CINA dan Bukan Islam tentang kesan HUDUD PAS ke atas mereka"...  sejak bila pulak yang DAP SETUJU DENGAN HUDUD PAS... kah kah kah !.

ASOO... RAMBUT SUDAH GUNTING KA BELUM ?
Satu lagi dari Ketua Wanita MCA Pulau Pinang Tan Cheng Liang yang berkata PAS BOHONG apabila mengatakan orang bukan Islam tidak akan TERJEJAS dengan undang-undang hudud... penipuan ini DIREKA untuk kelihatan SEDERHANA dan memenangi UNDI bukan Islam... kes pendandan rambut di Kota Bharu itu hanyalah satu lagi contoh bagaimana dasar PAS menyebabkan kehilangan pendapatan secara TIDAK ADIL terhadap USHAWAN Bukan Islam yang mahu hidup secara yang JUJUR"... gelak beb gelak... apa punya MANGKUK AYUN sahabat Umno ni... suruh lah WANITA UMNO dan PUTERI UMNO yang dikatakan RAMAI di Negeri Kelantan tu GUNTING RAMBUT kat kedai sahabat Umno tu... yang pergi suruh ahli Umno yang JANTAN gunting rambut kat situ APAHAL... kah kah kah !.

Sebenarnya ini yang perlu DIFAHAMI oleh RAKYAT... yang mana kedua-dua Parti baik dari Umno atau pun MCA adalah SATU NADA iaitu MENIPU... kah kah kah... bila Umno pergi kepada KAUM MELAYU maka akan bercakap lah mereka mengenai ISLAM dan bagaimana DAP telah MEMPERKUDAKAN PAS... sehingga membawa kepada TERGELINCIRNYA PAS PADA PERJUANGAN ASAL...apabila sahabat nya MCA pergi kepada KAUM CINA maka akan bercakap lah mereka tentang DAP yang sudah TERGELINCIR PADA PERJUANGAN ASAL dan tidak lagi MENJAGA MARUAH KAUM CINA... kan CANTIK tu beb... satu PENIPU yang satu lagi nya BAPAK PENIPU... kah kah kah !.  mk


hemmmmm..... macam-macam cara dibuat oleh umno dan mca untuk memisahkan kerjasama antara gabungan pr terutamanya pas dan dap... tapi sebenarnya kalau dah dasar bebal bertingkat mana dia orang sedar yang cara berpolitik dia orang tak berubah sejak zaman pra-sejarah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb... heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....