DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 12 Oktober 2012

NOH ONOH OMAR PASTI PANAS BEB... ISU PENJUALAN TANAH MARDI DIDEDAHKAN DIKUBU KUAT BELIAU MALAM INI !


Dengar ceritanya beb malam ini akan dibuat satu Ceramah Pakatan Rakyat (PR) yang diadakan di Kawasan Kubu Kuat Umno atau boleh dikatakan kawasan kubu kuat Datuk Seri Noh Omar (DSNO)... yang mana dikawasan tersebut PETI UNDI nya belum pernah dimenangi oleh PEMBANGKANG sejak Pilihan Raya Umum Pertama (PRU1)... dan kemenangan Calon Umno/Bn bagi Kerusi Dewan Undangan Negari (Dun) dalam PRU12 yang lepas dengan Majoriti 600 undi lebih... banyak datangnya dari Peti Undi kawasan ini iaitu PETI UNDI KAMPUNG UJONG PERMATANG.

Mengikut sejarahnya di Kampung Ujong Permatang... kalau dulu ianya di dalam Parlimen Kuala Selangor... jadi alamat akan di tulis Kampung Ujong Permatang Kuala Selangor... tetapi akibat dari GILA NAK MENGEKALKAN KUASA... bila dibuat PERSEPADANAN KAWASAN PILIHAN RAYA... Kampung Ujong Permatang telah dimasuk kedalam Parlimen Tanjong Karang... disini juga telah melahirkan dua Orang Wakil Rakyat dari Umno/Bn... jadi cerita diatas sudah cukup menggambarkan betapa KUATNYA Umno/BN di Kampong ini... hinggakan Ceramah Politik dari Parti selain Umno/Bn agak sukar diadakan selain dalam masa KEMPEN PRU.

Tapi beb itu cerita pada PRU12 yang lalu dan sebelum lagi PR membentuk KERAJAAN NEGERI... dan pada masa itu Rakyat dikawasan itu belum kenal dengan PR... bermula pada malam ini ianya sudah pasti menjadi SEJARAH atau pun KENANGAN MENGUSIK JIWA buat Penyokong-Penyokong Umno/Bn khasnya di Kampong tersebut... juga buat Umno Bahagian Tanjong Karang yang diketuai oleh Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Selangor DSNO... kerana pada malam ini Ceramah yang diadakan di Kampong ini akan membongkar Kisah dan Cerita berkenaan LEMBU... UDANG... dan TANAH MARDI dan yng terbaru BENIH PADI... yang melibatkan DSNO.

Jadi untuk dalam masa yang tak berapa Jam lagi sebelum Ceramah diadakan... gua harap ORANG-ORANG JAWA sekitar Kampong Ujung Permatang sudi-sudi lah mendengar apa yang akan dikatakan Para Penceramah... yang gua tahu ialah penceramah-penceramah terdiri dari ORANG JAWA dari PR... sama dengan DSNO yang ORANG JAWA juga tapi dari Umno... iaitu Parti Yang Terkenal dengan PEROMPAKAN HARTA RAKYAT dari DULU KINI DAN SELAMANYA... juga terkenal dengan HANYA MENEPATI JANJI APABILA DAH RASA-RASA NAK MATI... kah kah kah kah !.


hemmmmm..... tapi tak dinafikan ada yang tak boleh berubah dari muda sampai lah tua dan hinggakan nak mati tetap dengan umno... ini kerana mereka tak mengetahui yang mereka sebenarnya ditipu oleh pemimpin umno serta penchacai upahan sejak dulu kini dan selamanya... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. tunggu terdedah dah didedah maka tunggu saja ianya terlondeh kah kah kah!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....