DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 13 Oktober 2012

DS HJ NAJIB KATA APA SALAHNYA SAYA JUMPA SOROS, TUN MADEY PUN JUMPA SOROS... KAH KAH KAH !

Ini yang dinamakan PemimpinWassatiyah Haramjadah beb... konon macam bagus aje... kah kah kah... konon Suaram terima DANA dari SOROS lah... Malaysiakini alat SOROS lah... yang kesian nya ialah kat PENCHACAI UPAHAN yang bagai nak GILA BABI mempertahankan United Munafikun National Oarganisations (UMNO)... kesudahan Pemimpin Wassyatiyah mereka MENGAKUI yang beliau pernah berjumpa GEORGE SOROS di Manhattan New York... lepas tu boleh pulak cakap "Apa salahnya saya jumpa Soros... kan sebelum ni pun Tun Mahadead pun ada jumpa SOROS"... kah kah kah !.

Yang lebih sedap telinga mendengar nya ialah bila beliau kata "Yang penting apa yang dibincangkan... jadi kita tak bincang nak menjatuhkan kerajaan atau mendapatkan kewangan dan sebagainya... ia adalah kunjungan hormat yang biasa... ia adalah pertemuan antara dua pihak dan ia adalah kunjungan hormat... tidak ada salah, tidak ada niat jahat, dan tidak ada perkara yang perlu dibimbangi... dan hakikatnya Tun Mahathir bertemu dengan beliau sebelum ini"... dasar MUKA TAK MALU TAHAP GILA BABI... kah kah kah !.

Mengaku tu pun pasal LUBANG DAH PECAH beb... kalau TAK PECAH sampai MAMPOS dan MASUK LUBANG KUBUR pun rakyat tak tahu yang pemimpin Wasyatiyah ni pernah mengadakan PERJUMPAAN dengan SOROS... yang mana sebelum ini pernah dipanggil PENYAGAK MATA WANG ANTARABANGSA oleh TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI Tun Mahadead... lu kalau nak jadikan si SOROS tu SEDARA sekali pun orang peduli apa beb... tapi jangan jadi MUNAFIK macam lu tu baik sangat... kah kah kah !.

Itulah PERANGAI HARAMJADAH yang ada dalam hampir 99 peratus dalam diri individu pada PARTI UMNO ANAK INGGERIS PENJAJAH HARAMJADAH ni beb... mereka akan BERLAKON seolah-olah mereka lah yang TERBAIK dimata rakyat... tapi HAKIKAT nya mereka adalah SYAITAN-SYAITAN YANG DIKENALI... sebab itu ISI PERUT yang ada didalam Parti Umno akan sedaya Upaya mencipta ISU SENSASI supaya membolehkan mereka  nampak LEBIH BAIK SIKIT dari MUSUH POLITIK MEREKA... kah kah kah !.

Sebagai contoh kalau KEBIASAAN mereka melakukan RASUAH DALAM NEGARA maka musuh politik mereka mesti digambarkan RASUAH SEHINGGA KELUAR NEGARA... dan kalau mereka kebiasaan nya melakukan RASUAH UMPAMA MAKANAN HARIAN maka musuh politik mesti digambarkan RASUAH SEHINGGA NEGARA TERJUAL... kah kah kah... yang lebih HARAMJADAH lagi kalau mereka suka MEROGOL ANAK BAWAH UMUR maka musuh politik mesti digambarkan sehingga SUKA MELIWAT...kah kah kah !.

Janji asalkan mereka boleh nampak LEBIH SIKIT BAIK dari musuh politik Umno/Bn...soal MALU DAN SEGAN SEMUA TOLAK TEPI... memang perangai Umno sebiji macam perangai INGGERIS PENJAJAH YANG TAK TAHU MALU beb... sudah lah MENJAJAH lepas tu cakap rakyat yang MENETANG PENJAJAHAN sebagai PENJENAYAH... yang mana itu di ikuti oleh Pemimpin Umno dan segala ISI PERUT nya... dah lah perangai macam Haramjadah... tapi ADA HATI mengaku baik beb... kah kah kah !. sumber baca sini

PIALA PERDANA MENTERI TAK ADA TELOR


hemmmmm..... lu orang tengok lah nanti apa penchacai upahan umno serta barua-barua umno nak spin 360 darjah... mungkin ada ura-ura mahu dikatakan yang anwar liwat soros... tapi gua puduli apa kalau anwar liwat najib sekali pun... sebab gua tahu itu hanya fitnah dari manusia haramjadah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....