DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 31 Oktober 2012

HUDUD... MUNGKIN BETUL CAKAP DIA ORANG BEB... LU ORANG JANGAN LAH MARAH... KAH KAH KAH !

Gua rasa beb cakap AMOI ni mungkin betul bila mengatakan TG Nik Aziz suruh orang Islam ROGOL orang bukan Islam... mungkin Amoi ni sudah MENGALAMI kejadian tersebut... lu orang mana tahu kan kan kan... jadi gua nak TANYA lah kat Amoi ni berapa kali yang beliau dah kena ROGOL dengan orang Islam selepas keluarnya KENYATAAN video TG Nik Azizi pada tahun 2010 yang suruh orang Islam rogol orang bukan Islam... juga selain beliau mungkin ada orang bukan Islam yang lain telah sama dirogol oleh orang Islam... kah kah kah !.

Kalau betul ada tak beliau REPORT kat POLIS ke atau bagi tahu sesiapa ke... sama ada kat Presiden MCA atau kat SAHABAT MCA dalam UMNO... bukan apa beb takut Amoi ni dapat NASIHAT yang salah iaitu supaya TIDAK REPORT POLIS... sebab lu orang tahu lah kan siapa Presiden MCA dan kebanyakan sahabat-sahabat MCA yang ada kat dalam Umno... lebih TERUK lagi kalau menceritakan MASALAH beliau kat yang pernah ROGOL BUDAK BAWAH UMUR... kah kah kah !.

Itu pasal lah gua nak tanya kat Amoi ni siapa yang rogol beliau... atau beliau di rogol oleh sahabat MCA yang TERDEKAT ke... sebab yang selalunya didengar ialah rogol dilakukan oleh ORANG-ORANG TERDEKAT dan ORANG YANG DIKENALI yang berperangai seperti SYAITAN-SYAITAN YANG DIKENALI... kalau MANUSIA yang MELAKUKAN NYA ianya masih boleh BERTAUBAT beb... tapi kalau SYAITAN yang membuat KERJA-KERJA SYAITAN... lu orang PIKIR lah sendiri beb... kah kah kah !.

Jadi gua harap lah kat lu orang jangan MARAH kat Amoi ni dulu... kita TANYA beliau dulu SIAPA yang rogol beliau... berapa kali orang Islam khasnya dari AHLI PAS rogol beliau... dimana beliau dirogol... ada tak orang bukan Islam yang lain turut sama dirogol... sebab nya beb gua belum pernah DENGAR orang Islam rogol orang bukan Islam... kalau orang Islam Melayu rogol SESAMA orang Islam Melayu itu ada lah beb... dan yang paling DASYAT lagi bila yang kena PENJARA adalah orang bukan Islam... ini bukan gua TIPU beb... kalau lu orang tak PERCAYA tanya kat AHLI PARTI SYAITAN YANG DIKENALI... kah kah kah !.

Lagi satu beb... gua KESIAN kat Amoi ni yang mungkin SALAH FAHAM kot berkenaan apa yang dikatakan oleh TG Nik Aziz... sebab mempunyai Presiden YANG TAK MEMBACA BUKU-BUKU RUJUKAN BERKAITAN ISLAM seperti kata ULAMA MUDA UMNO  (UMU) tu... sebab itu Presiden beliau mengatakan "1.2 juta akan HILANG PEKERJAAN kalau HUKUM HUDUD DILAKSANAKAN serta NEGARA yang MENGGUNA HUDUD adalah NEGARA YANG PALING KORUP serta TAK SELAMAT"... kalau lah Presiden beliau baca buku seperti Datuk Seri Hj Najib WASSATIYAH (DSHNW) baca... mungkin Presiden beliau ni akan FAHAM macam DSHNW berkenaan NAJIS MUGHALAZAH... kah kah kah !.

Sedangkan TIDAK membaca buku rujukan berkaitan Islam pun Presiden MCA tu lebih BAIK dari YB DAP yang BANGANG BIN BAHLUL KARPAL SINGH tu... cuba lah lu orang BAYANGKAN kalau Presiden MCA tu MEMBACA BUKU-BUKU BERKAITAN ISLAM... perggghhh !!!!... sudah tentu MCA dapat membantu Umno dalam PERLAKSANAAN HUKUM HUDUD beb gua cakap lu... ini macam lah ULAMA yang sepatut ada dalam Malaysia ni beb... beliau boleh PUSING dan TERANGKAN mana KENYATAAN YANG ELOK diantara yang TAK ELOK... SYABAS buat UMU khasnya USTAD FAHTUL BARI (UFB) yang mempunyai PEMIKIRAN DAN PANDANGAN MACAM HARAM JADAH KELAS TERTINGGI... kah kah kah !.  sumber mk


hemmmmm..... kalau nazri aziz yang buat kenyataan atau pun noh omar ke tak lah heran sangat beb... sebab yang satu samaseng dan yang  satunya penyamun... tapi kalau ulama muda yang pusing macam gasing... lu orang pikir lah sendiri beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....