DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 31 Oktober 2012

PENGGANAS... "KITA DAH SATU TAHUN PANTAU", LU NI TAK SUDAH-SUDAH NAK MENIPU BEB... KAH KAH KAH !

Itu PASAL lah kalau Menteri yang SEPATUTNYA jadi MENTERI WANITA ni bila BUAT KENYATAAN gua SELALU HANGIN SATU BADAN aje beb... beliau ni kalau TAK MENIPU bila buat kenyataan MEMANG TAK SAH... entah beliau ni lahirkan dalam TAHUN apa lah kalau mengikut KELENDER CINA... mungkin TAHUN ULAR agaknya kot... sebab perwatakan ULAR yang BERBELIT-BELIT... maka PERWATAKAN tersebut yang ada pada DIRI beliau... mana gua TAK HANGIN SATU BADAN beb... ada ke beliau kata "kedua-dua rakyat Malaysia telah DIPANTAU sejak setahun lalu... namun maklumat hanya DIDEDAHKAN sekarang kerana KES tersebut sudah menjadi ISU kerana melibatkan NEGARA LUAR...  dan hasil RISIKAN dan PANTAUAN mendapati kedua-dua rakyat Malaysia tersebut mempunyai KAITAN dengan kumpulan PENGGANAS AL-QAEDA"...  kah kah kah !.

Jenayah Dalam Negara pun beliau TAK TERPANTAU ini lagi nak kata "kedua-dua rakyat Malaysia telah DIPANTAU sejak setahun lalu"... kah kah kah... sebab itu gua rasalah kalau beliau jadi Menteri Wanita pun mungkin PRESTASI beliau lagi TERUK dari Menteri Wanita terdahulu... kah kah kah... dah lah mengatakan PENINGKATAN INDEK JENAYAH hanya PERSEPSI RAKYAT... sedangkan bukan hanya JENAYAH terjadi kepada ORANG AWAM tapi ANGGOTA KESELAMATAN pun telah RAMAI yang TERTEMBAK oleh PENJENAYAH... dalam tahun ini sahaja sudah berapa BANYAK Anggota Keselamatan yang MENJADI MANGSA... itu pun masih lagi nak mengatakan peningkatan INDEK JENAYAH hanya PERSEPSI RAKYAT... apa punya BAHLUL BIN BANGANG kenyataan dari beliau ni... kah kah kah !.

Beliau ni beb sebenarnya nak TUNJUK konon nya macam beliau PANDAI KERJA... pada HAL nya kenyataan tersebut lagi MENAMPAK KEBODOHAN beliau dengan ditambah lagi menampakan beliau KUAT MENIPU... kah kah kah... lu TAK PAYAH nak TEMBERANG lah Datuk Seri Hisammuddin... RAKYAT dah KENAL siapa lu beb... kah kah kah... dan Rakyat TAHU macam CARA lu buat KERJA iaitu macam HARAM JADAH... dan sama macam kerja lu punya SEPUPU iaitu Datuk Seri Haji Naji Wassatiyah... kah kah kah... lu TAK USAH lah nak CAKAP dah satu tahun BUAT PEMANTAUAN sebab rakyat tak akan PERCAYA punya beb... yang boleh percaya cakap lu tu mungkin lah hanya PENYOKONG UMNO/BN yang BEBAL BERGANDA... yang tak bebal berganda pun tak akan percaya cakap lu tu beb... kah kah kah !.  sumber MI


hemmmm..... tapi sayang beb... yang bebal berganda lagi banyak ada dalam umno berbanding bebal tak berganda... sebab itu beliau boleh menang jawatan naib presiden umno walaupun buat kerja macam haram jadah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-beyul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. pandai cakap jer.. kerja habuk pun tarak. Angan2 nak jd TPM menggantikan DS Muhyiddin selepas PRU.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....