DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 3 September 2012

GUA SEDIH BEB DENGAN UCAPAN TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN NI... HUUU HU HU HU !


Sedih betul gua beb... biarlah gua menangis dulu sebelum lu orang baca seterusnya ok... huuuu hu hu hu hu.... kah kah kah... dengan ucapan yang sungguh mengharukan dari Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin (TSMY)... yang mana Parti tersebut pernah Mampos dalam tahun 1987 kerana Perangai-Perangai Mulia dari Ahli-Ahlinya... Beliau menggesa Rakyat Negara ini khususnya golongan muda menolak anasir yang boleh Memecah Belahkan Perpaduan yang menjadi kekuatan Malaysia sejak mencapai Kemerdekaan 55 tahun yang lalu... kah kah kah !.

Tapi kan... sekarang ni gua rasa nak muntah pulak dah... bagi gua muntah dulu lah beb... weeeek... haaak tuihhhhh... kah kah kah.... apa barang lu nak bercakap soal perpaduan dan menyalahkan orang lain TSMY oiiii... sepatutnya perkara tersebut beliau katakan kepada ahli-ahli Umno yang terkenal dengan sifat Perangai Hasad Dengki (PHD) sejak dari dalam perut Inggeris Penjajah lagi... sebab itu terjadi lah Pijak Memijak, Jilat Menjilat, Ampu Sana Ampu Sini dan segala Isi yang ada dalam PHD yang mana ia pernah membuat Parti Umno Mampos sebelum diawet untuk menjadi Mumia bagi dihidupkan semula... kalau lu kata gua goreng... lu boleh tanya sendiri  kat Tun Madey dan Tengku Razaliegh (Kuli)... kah kah kah !.


Nanti tentunya mereka akan ceritakan kat lu apa yang gua cakap ni betul atau tidak... kah kah kah... seandainya mereka tak Nyanuk lagi tentu mereka akan berkata "betul kerana PHD lah yang membuat Parti yang kita banggakan dengan berlambangkan Keris Telanjang itu telah dicabut oleh Mahkamah Nyawanya"... kah kah kah... untuk itu baik je lu Nasihatkan ahli-ahli Umno yang ada sekarang ni supaya menolak Budaya Pecah Belah yang diamalkan sejak dari Dalam Perut Inggeris Penjajah keturunan Umno... kah kah kah... dan tak payah lah lu nak Nasihat Rakyat Malaysia yang dah tahu PHD yang ada pada Umno tu... kah kah kah !.

Mungkin TSMY ni tak membaca laporan dari Portal berita lain selain dari Berita Utusex Meloya, Berita Hairan atau TV3/4... kah kah kah... sebab itu kot beliau nak bercakap soal Perpaduan kepada Rakyat... sedangkan dikalangan ahli-ahli Umno pun Pemimpin Umno Tak Mampu Untuk Menghalang Berpecah Belah Yang Bukannya Kerana Prinsip Kebenaran Tapi Kerana PHD... kah kah kah... jadi gua suruh lah beliau baca sini sebagai contoh bagi menyedarkan beliau betapa Tak Layaknya Pemimpin Umno Bercakap Soal Perpaduan Kepada Rakyat... tapi itupun kalau Pemimpin Umno tak ada Muka Tak Malu Tahap Gila Babi... kah kah kah !.

Tapi kalau beliau masih berdegil gak nak bercakap soal Perpaduan kepada Rakyat... gua terpaksa lah hartar Cermin Muka kepada beliau beb... kah kah kah... supaya beliau boleh Cermin Muka beliau dengan membawa sekali lambang Umno yang ada Keris Telanjang tersebut... kah kah kah... apa tak betul ke yang lambang Umno ada gambar Keris Telanjang beb... kah kah kah... semua ini adalah berkisar dari Kisah Benar Sejarah Umno... gua Tak Kurangkan atau Tambah seperti apa yang Pemimpin Umno serta Profesor-Profesor KangKung yang ada di Majlis Profesor Negara (MPN) tentang Kisah Sebenar Sejarah Kemerdekaan Malaysia... dan siapa Pejuang-Pejuangnya... kah kah kah !.  SH


hemmmmm..... rakyat malaysia bukan lagi seperti rakyat malaysia di zaman-zaman pra sejarah yang boleh di gula-gulakan dengan ucapan penipuan pemimpin umno... tapi kan beb sebenarnya mereka sedar akan perkara tersebut... cuma apa lagi yang boleh dilakukan oleh mereka selain dari terus dan terus menipu dulu kini dan selamanya.... kah kah kah... umporno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....