DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 3 Jun 2012

(VIDEO) NIK AZIZ MENGAJAK GAYA HIDUP IBLIS... DARI MANALAH MANUSIA HARAMJADAH NI DATANG, KAH KAH KAH !



Selepas Bekas Ketua Polis Negara Haramjadah Tan Sri Rahim Nor mengatakan bahawa Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat adalah Bapa Kafir yang disiarkan didalam NST iaitu akhbar milik Umno... sekarang ada seorang lagi Manusia Haramjadah beb... kah kah kah... yang tak dapat dipastikan dari mana datangnya... dengan selamba dan berani tanpa berlapik beliau sanggup mengatakan gaya hidup Tuan Guru Nik Aziz adalah mengajak kepada gaya hidup Syaitan dan Dajjal... hanya berdasarkan TGNA mengajak manusia mengundi Pas... kah kah kah !.

Yang pasti ini adalah salah satu lagi kerja bodoh dan bangang dari pihak Umngok yang sedang nyawa-nyawa ikan ni dimasa ini... manusia haramjadah ini mengatakan Gaya hidup Tuan Nik Aziz adalah Gaya hidup Syaitan dan  berbeza dengan gaya hidup Nabi Muhammad SAW yang megajak manusia menyembah Allah SWT... dari mana beliau dapat gelaran Profesor pun belum lagi dapat dipastikan... namun timbulnya beliau sekarang jelas cuba untuk memberi nyawa kepada Umno walupun tidak dinyatakan dengan terang... kah kah kah !.


Mungkin selepas ini Umngok akan menafikan keterlibatan mereka akan kemunculan video ini... kerana itu perkara biasa kepada spesis Umngok yang suka baling batu sebunyi tangan... tapi bagi gua Umngok adalah segala pusat kejahatan sesuai dengan status Umngok sebagai Anak Kelahiran Inggeris Penjajah Hasil Persetubuhan Haram Inggeris Penjajah... tapi siapa yang nak mengaku Inggeris Penjajah sebagai Bapa Umngok seperti juga Inggeris Penjajah yang tidak mahu dikenali sebagai Penjajah didalam Negara yang dijajah... dan akan menukar panggilan kepada Penaung... kah kah kah !.

Banyak video Manusia Haramjadah ni yang gua tengok semuanya mengatakan seolah-olah badan Dakwah yang tidak bersesuaian dengan Umngok semuanya tak betul... lebih lagi kepada Jemaah Tabligh yang kebiasaanya mengajak orang ramai kepada menhidupkan Sunah-Sunah Nabi Muhammad SAW... yang pada beliau itu semua macam bukan Sunah Nabi dan tak penting... dan ia umpama dipermainkan seperti percakapan Tun Mahathir Muhammad berkenaan Janggut Nabi... yang menurut kata Tun yang janggut Nabi panjang kerana tiada pencukur janggut dizaman itu... kah kah kah !.



                      INI SATU LAGI BUKTI BELIAU NI MEMANG MANUSIA HARAMJADAH.... BANGANG


hemmmmm..... konon nya beliau lah yang terbaik macam umngok... memang sah lah beliau barua umngok bentuk baru... mengaku diri bagus macam umngok... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

10 ulasan:

  1. SAH IN BUKAN MANUSIA TAPI JELMAAN DAJJAL HUJUNG ZAMAN MENGUTUK & MENENTANG SUNATULLAH ,BIASALAH BILA PARTI SEKUTU APCO ZIONIS YANG SUDAH DESPERATE AKAN GUNAKAN SEGALA APASAJA SENJATA UNTUK MENENTANG PARTI ISLAM MENEGAKKAN SYIAR ISLAM ,ALLAHU AKHBAR JAHANAMLAH SEGALA MAKHLUK HARAM JADAH YANG MENENTANG AGAMA ALLAH S.W.T. AMIIN !

    BalasPadam
  2. kesian....hanya dia je dan entah beberapa org je kut yg berfikir mcm tuh.... tak pa biaq pi la dia meroyan sorang2..... mungkin dia sakit hati sebab tak setara tuan guru nik aziz

    BalasPadam
  3. Boleh sesat dibuat nye nih?Dia nak tunggu kedatangan Nabi lagi ke?

    BalasPadam
  4. tng rupa dia pakai lebai pun senget...kapla hotakpun senget mcm tu jg lah....binawe pny manusia...mgaku islam...mana blh hukum org dajjal ka apa...khiaak tuiih mau ludah kalau jmp nnt

    BalasPadam
  5. Nih seekor lagi malaun yang bijak sangat bunyinya..Ape. awak nak sama kan Ulamak dengan nabi ke?Entah sirah dari mana dia kutip,hadis pun dia langsung tak rujuk(tak mengaji hadis kot)nas alQuran?Ada hati nak memperdajjal kan orang...ALLAH Sejahterakan lah TGNA semoga beliau sentiasa sihat hendaknya..

    BalasPadam
  6. Melampau,tunggu kputusan Allah.Agama ikut kepala otak

    BalasPadam
  7. Kan kita sokong orang nak menengakan hukum Allah itu dapat pahala...jadi PAS mahu tegakan hukum ALLAH maka sokong PAS dapat pahala la Shiekh.. bila ada pahala janjiNYA syurga sheikh...bila bagi "bayan" guna lah Quran dan Hadith jangan dok habaq ulama kata!!!! Ulama mana? nyatakanlah siapa ulama itu shiekh..nampak sangat jahil...

    BalasPadam
  8. makhluk ni kata org beriman dengar nama ALLAH je mesti gementar...tapi masa dia sendiri sebut nama ALLAH x nampak pun dia punya gementar tuh...jadi maknanya dia bkn dari golongan org yg beriman le nih...kesimpulannya apa sj yg keluar dr mulut makhluk ni x bole diguna pakai la sbb dia bkn tergolong dlm kumpulan org beriman.

    BalasPadam
  9. kah! Kah! Kah! sesat dan menyesatkan..dia ni mengaku setaraf nabi.Dia dipilih oleh ALLAH untuk buat kerja nabi tanpa belajar ugama seperti para tabiin,ulamak dan ustaz2.Agak2 dia terima wahyu kat Australia kot? Pejabat agama kena pantau orang mcm ni..dah mcm ada yang percaya dgn sabda2 beliau?Cuba amat Ideo kedua tu..hi!hi!

    BalasPadam
  10. kesian Dr Nasoha ni, dia tak ikut nabi sebenarnya. Nabi SAW tak pernah kata orang lain dajjal...sian, doakan dia diberi hidayat oleh Allah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....