DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 7 Jun 2012

BILA KEPALA SAMSENG UMNO SELANGOR BERSUARA... KAH KAH KAH !.



Cuba lah lu orang bayangkan apabila kepala Samseng umno Selangor ni bersuara... dengan suara yang macam meriam buluh pecah kata orang Tanjong Karang dan entah apa bijik puter nya pun lu orang tak kan faham ada hati nak jadi Menteri Besar Selangor... kah kah kah... dah lah jadi Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani tak tahu apa yang dibuatnya... suruh siasat lembu NFC pun tak selesai selesai... eh eh... ada hati pulak nak suruh Parti Keadilan Rakyat (PKR) minta maaf... lawak lawak... Datuk Seri Noh Omar ini... kah kah kah !.

Dengan membayangkan mahasiswa baru Universiti Industri Selangor (Unisel) mungkin akan diberikan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) sekiranya PKR mengaku salah... kah kah kah... salah apa nya Datuk oiiii... lu jangan perasan lah yang lu tu bagus sangat... kah kah kah... macam mana orang-orang kat Parlimen Tanjong Karang boleh pilih Datuk pun Gua tak tahu... dah perangai samseng... perawatakan macam Gangster di campor pulak dengan Bangang bila mengulas sesuatu Isu... ada hati pulak tu nasihatkan orang... kah kah kah !.

Menurut ulasan Bodoh beliau "Sekiranya PKR mengisytiharkan tidak mampu memberikan pendidikan percuma dan tidak membuat janji kosong, beliau yakin kerajaan persekutuan tidak kejam... Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim patut memberikan jawapan sama ada mereka mampu atau tidak... ia tidak akan berlaku sekiranya kerajaan negeri boleh memberikan pendidikan percuma yang dijanjikan". sumber klik sini


hemmmmm..... dengar khabarnya kerajaan negeri selangor akan membiayai perbelanjaan kemasukan pelajar unisel ke pusat pengajian tersebut... dan seharusnya perkara tersebut dibuat... dengan ini ia menunjukan kemampuan kerajaan negeri berbuat begitu dan tidak hanya membayangkan kewangan diatas kertas... ini juga akan membuat pemimpin umno selangor meroyan gila mendengar berita tersebut... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. INILAH APA YANG ORANG INDIA KATA 'MUTAL' ! BODOH YANG AMAT TAPI HERAN ORANG TG KARANG UNDI DIA KAHKAHKAH ! APA BARANG ORANG TG KARANG ATAU HANTU-HANTU YANG UNDI KOT ! HANTU MANA TAU PILIH SAMSENG KA KAKI KELENTONG KAA HEHEHE !

    BalasPadam
  2. Tapi gua rasa kali ni beliau akan jadi meroyan lebih lagi... bila ramalan baliau kalah kerusi Parlimen Tanjong Karang jadi kenyataan...kah kah kah...

    BalasPadam
  3. INi bukan samseng. Ini taik kucing yang baunya busuk walau pun duduk jauh. Bukankah adik dia ni pengedar dadah? Bodohnya dia ni macam tok ketua tarian bontot tu la. Haram Jadah! Phuuiii!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....