DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 8 Jun 2012

CUBA TANYA KAT PEJUANG AKIDAH NI, MANUSIA MANA DALAM DUNIA YANG BOLEH JADI PERDANA MENTERI SAMPAI KHIAMAT... KAH KAH KAH !.

Pejuang Akidah ni gua nampak makin lama makin nampak meroyan beliau ni... selepas merasa keujudan nya di Negeri Selangor kurang mendapat sambutan dari orang ramai... beliau cuba pula membawa cerita Pembohongan beliau ke Negeri Kelahiran Umno iaitu Johor Darul Ta'zim... mungkin ada sambutan dengan cerita pembohongan tersebut... tapi berapa lama ini boleh bertahan tidak lah diketahui.

Cerita terbaru beliau bukan pasal Akidah atau Mutad kerana cerita tersebut sekarang hanya cerita sampingan dalam setiap ceramah beliau... mungkin menyedari orang ramai dah mula tak memperdulikan cerita tersebut kerana yang membawanya adalah beliau Datuk Hasan Ali Jati... maka beliau sekarang membawa cerita yang lebih sensasi iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim bakal Perdana Menteri tapi hanya untuk sementara... kah kah kah !.

Ni yang gua nak tanya kat Pejuang Akidah ni... siapa ya manusia yang bersifat Baharu boleh menjadi Perdana Menteri Sampai Khiamat ???... kalau ada pun mungkin Syaitan atau Iblis yang menyerupai Manusia... itu lah pasal kalau nak menipu tu jangan di nampak kan sangat... kalau awak tu ada hati nak jadi Menteri Besar Selangor atau Perdana Menteri cakap aje lah... buat apa nak berselindung disebalik konon nya Perjuangan Akidah dan Isu-Isu macam orang tak sekolah... kah kah kah !.

Kalau Pengerusi Karpal Singh bercakap dan mahukan orang bukan Melayu menjadi Perdana Menteri Malaysia itu adalah cakap-cakap yang dibenarkan oleh Perlembagaan... Perlembagaan yang digubal bersama antara ANAK INGGERIS PENJAJAH IAITU UMNO dan BAPA UMNO IAITU INGGERIS PENJAJAH... bukan nya Perlembagaan yang digubal oleh Parti DAP... dan sepatut nya Umno sebagai Pejuang Bangsa Melayu disalahkan kerana tidak mengubal Perlembagaan untuk hanya orang Melayu saja boleh menjadi Perdana Menteri... kah kah kah !.

Kalau pun DSAI hanya sebagai Perdana Menteri sementara itu memang wajar kerana Umur beliau pun dah mencecah 63 tahun... mungkin akan menjadi Perdana Menteri selama 10 tahun atau 15 tahun... tapi ia tetap dinamakan Sementara bersesuaian fitrah Manusia sebagai yang Baharu.... gua tak lah pandai sangat Agama macam Datuk Hasan Ali Pejuang Akidah ni... tapi rasa nya gua tak memperbodohkan orang dengan kepandaian yang  ada... tapi beliau cuba memperbodohkan orang lain dengan menampakan kebodohan beliau... kah kah kah !. [ sumber klik sini ]


hemmmmm..... mungkin sekarang ni umno johor dah mula rasa bahang dengan keputusan naib presiden pas yb salahuddin ayop untuk bertanding dijohor... dengan itu khimat datuk hasan ali jati ni diperlukan supaya akidah orang umno dapat dpertahankan bersama umno... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee...A B U.

1 ulasan:

  1. akhirnya hassan ali jati(spesis ibrahim ali kataki) mengaku anwar akan jadi PM.

    sementara tu biasalah. kita bagilah anwar dalam 20 tahun. hihihihih

    tahun ke 21 bagi kat Nurul Izah, masa tu dia pun dh matang dan lebih hebat.

    begitu juga kepada perompak2 dalam umno. kamu akan dipenjarakan di dunia ini nanti.

    jgn takut hanya sementara saja. adalah dalam 20 tahun.

    mahaed memerintah pun selama 21 tahun. apa salah masuk penjara 20 tahun kan.

    masa tu mahadey boleh tulis buku baru....Doctor in Prison.

    buku tu mengutuk paklah dan najib saja lah kerana menjadi punca dia ke penjara.

    tapi hayat politik hassan ali rasanya lagi sementara. sebab bernafsu serakah ini memang tak lama bertahannya.

    di saat umno ketepikan dia, di kala itu bercakap2 dia seorg di tepi2 jalan sambil ketawa terbahak2, sekejap menangis, sekejap jerit....sehingga ambulan datang membawa beliau ke unit neurologi tahap kritikal.

    hassan hassan...tidor engkau lebih mulia daripada berjaga engkau.

    senyap engkau lebih suci dari buka mulut.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....