DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 13 Mei 2012

(VIDEO) BANGSA CINA NASIHATKAN MELAYU MAZHAB UMNO, KAH KAH KAH !.


Kepada ahli mazhab Umno khas nya Penchacai tahap Penyokong Terpilih... kau orang tengok video ni lepas tu lu orang nilai sendiri apa yang orang cina yang mengaku kafir ni cakap ok... kalau dah orang cina yang mengaku kafir ni pun boleh menilai siapa lu orang... lu sendiri mau ingat kat mana lu orang punya pemikiran... kah kah kah !.

Pada Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) serta penyokong... kau orang pun jangan suka sangat...kah kah kah... sebab ada peringatan dari orang cina kafir untuk kau orang jugak... peringatan agar lu orang tak terkeluar dari landasan Perjuangan untuk membela rakyat dan tak mengikuti perangai Pemimpin Umno dan Penyokong Umno Terpilih yang merompak harta Rakyat apabila diberi Amanah oleh Rakyat.


hemmmmm..... apa yang pasti ialah... untuk umno /bn merampas negeri kelantan dari pakatan rakyat rasa kalau mengikut hukum akal manusia... sepuluh kali sunat pun umno/bn tak kan menang walaupun menipu... kerana undi yang nak ditipu tersebut terbanyak jurang nya.. kah kah kah.... hanya kuasa Allah SWT saja yang boleh menetukan... tapi yang pasti.... umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....