DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 9 Mei 2012

VIDEO, APABILA SI HARAMJADAH MENUDUH ORANG HARAMJADAH, SAMA MACAM ORANG GILA MENUDUH ORANG GILA, KAH KAH KAH !

Nampaknya semakin hari semakin terserlah Perwatakan sebenar Pemimpin Watassiyah yang mahukan Demokrasi Terbaik dan Kerajaan Paling Telus Dalam Sejarah Malaysia... itu lah dia Datuk Seri Hj Najib (DSHN) Perdana Menteri Malaysia juga Presiden Umno serta  merangkap Menteri Kewangan dan Menteri Pembangunan Wanita Dan Keluarga (Jawatan yang sepatutnya diberi kepada sepupu beliau iaitu Datuk Sri Hisyammudin Hussein... yang dikira gagal selama beliau memegang jawatan Menteri Keselamatan Dalam Negeri)... kah kah kah !.

Mungkin kerana tertekan dengan keadaan semasa dan kejadian-kejadian yang tak menyebelahi Umno/Bn membuat beliau mengeluarkan perkataan HARAMJADAH kepada Peneroka yang membawa FELDA ke Mahkamah demi menuntut keadilan... yang mana perkataan tersebut sebenarnya adalah perkataan Kembar kapada Umno yang dilahirkan oleh Inggeris Penjajah hasil Persetubuhan Haram, yang tak pasti siapa Ibunya... namun perkataan tersebut disembunyikan demi lakonan bagi memperlihatkan konon nya Umno adalah Pejuang Melayu.

Yang pasti perwatakan Pemimpin Umno akan lebih teserlah lagi apabila menghampiri Pilihan Raya Ke13 (PRUke13) dengan tekanan untuk mempertahankan Kerajaan yang ada... ini bagi meneruskan tradisi Merompak Harta Rakyat tapi berselindung disebalik perkataan Pembangunan Untuk Rakyat... juga tradisi Menipu Orang Melayu tapi berselindung disebalik perkataan Perjuangan Bangsa Melayu... itu lah Umno yang mahu meneruskan tradisi tersebut didalam kebangkitan rakyat yang mahukan Ketelusan.

Sejarah telah membuktikan tiada orang gila mengaku dia gila tapi ada orang gila menuduh orang lain gila... dan sejarah juga telah membuktikan Inggeris Penjajah bapa Umno pun tak mahu dikatakan Penjajah oleh itu berselindung disebalik perkataan MENAUNGI... begitu jugalah tiada Orang Haramjadah mengaku dia Haramjadah tapi ada orang yang berperangi Haramjadah menuduh orang lain Haramjadah dan mengaku Pejuang Wassatiyah lagi... kah kah kah !.



hemmmmm..... mungkin kerana terlalu marah yang mana sepatutnya duit yang diberi kepada peneroka felda tersebut diangih-agihkan kepada sesama haramjadah... tapi kerana nak menipu lagi bagi memenangi pru13 terpaksalah diagihkan kepada peneroka felda... itu yang terkeluar perkataan haramjadah dari haramjadah ni... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. pasai apa perangai dia jadi lagu tu? sebab mak pak dia gagal didik dia samada sebagai orang melayu maupun islam.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....