DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 20 Mei 2012

(VIDEO) ADAKAH ORANG NI YANG DIKATAKAN HASAN ALI SEBAGAI PERASIT PENGHALANG MUZAKARAH !.



Menurut Presiden Presiden Jalur Tiga (JATI) Datuk Hasan Ali yang gila meroyan ni mengatakan pengaruh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan golongan parasit dalam PAS yang menghalang parti itu untuk bergabung dengan Umno... dan mengatakan kesungguhan PAS untuk mencari rakan kongsi baru itu dapat dilihat melalui kenyataan Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib yang menimbulkan perkara itu pada 12 Mei lalu.

Kata beliau "Jelas beliau Datuk Harun Taib mahukan PAS mencari rakan kongsi politik menggantikan dua komponen parti yang ada dalam Pakatan Rakyat (PR) sekarang ini... saya juga bersyukur kerana mursyidul am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menimbulkan semula cadangan muzakarah dengan Umno minggu lalu... bagi saya ini adalah satu petanda baik yang sepatutnya tidak disia-siakan oleh kedua-dua pimpinan kuasa politik Melayu Islam ini".

Tambah beliau lagi "Gandingan PAS dan Umno akan dapat menjadi gandingan ampuh untuk berdepan dengan dakwaan masalah Kristianisasi, pluralisme dan liberalisme agama serta agenda golongan lesbian, gay, biseksual dan transeksual... gabungan itu juga bagi menghadapi gerakan oleh golongan yang didakwanya mula mempertikai peruntukan dalam Perlembagaan Persekutuan, termasuk hak keistimewaan orang Melayu... bukan satu rahsia lagi bahawa perbincangan dengan pihak Umno pada satu ketika telah sampai ke satu tahap untuk memeterai persetujuan bersama".

"Malangnya hasrat dan cita-cita murni itu menemui kegagalan... ini disebabkan kuatnya pengaruh anti penggabungan PAS dan Umno ketika itu yang didalangi oleh Parasit serta pengaruh Datuk Seri Anwar Ibrahim melalui proksinya dalam saf kepimpinan parti Islam itu... golongan Parasit itu jugalah yang lebih lantang daripada daripada DAP dan PKR dalam menimbulkan keraguan dalam isu fundamental berhubung dakwaan gerakaan Kristianisasi dan usaha mengekang kemungkaran, katanya.

Kalau dipihak Umno mengatakan yang PAS sengaja membuat syarat bagi mengagalkan Muzakarah diantara PAS dan Umno.... dan kini beliau pula mengatakan Parasit dalam PAS dan Pengaruh Datuk Seri Anwar sebagai Penghalang berlakunya Muzakarah antara PAS dan Umno... jadi siapakah yang dimaksudkan Parasit tersebut... kalau mengikuti rakaman video ulasan Muzakarah yang dibuat oleh Tuan Guru Nik Aziz... ini jelas ianya ditujukan kepada Tuan Guru Nik Aziz kerana meletakan syarat Islam sebagai intipati Muzakarah.

Sebenarnya syarat yang dikemukan oleh Tuan Guru Nik Aziz cukup mudah untuk Umno laksanakan... hanya dengan tinggalkan dasar Assabiyah Kebangsaan yang yang jadi anutan Umno... semua perkara akan selesai... kerana dasar Assabiyah Kebangsaan itulah yang membuat punca perpecahan Umat Islam di Negara ini... kenapa Pemimpin Umno sayang sangat dengan dasar Assabiyah Kebangsaan tersebut... lain tak bukan adalah kerana niat untuk menipu dan tiada ke ikhlasan dalam mencari jalan penyelesaian Umat Islam di Negara ini... atau pun bila terasa Umno akan terkubur menjelang PRU13... kah kah kah !.

Untuk Datuk Hasan Ali Jati... kenapa lu tak masuk Umno aje... kenapa takut tiada sokongan kerana orang Melayu dah menyampah dengan Umno ke... konon nya penggabungan PAS dan Umno hampir terjadi... itu sebenarnya lu aje yang perasan cuba mengabungkan PAS dan Umno tanpa mengambil pandangan Pemimpin PAS peringkat Pusat... apa lu ingat PAS harta bapak lu punya yang boleh suka-suka nak bergabung dengan Umno demi cita-cita lu nak jadi Menteri Besar Selangor... ambil cermin kemudian cermin lu punya muka dulu lah... dan jangan lupa bawa sekali lambang keris telanjang yang menjadi  kebangsatan Umno tu sekali... kah kah kah !. sumber klik sini

                                                                    VIDEO

hemmmmm..... beliau ni kalau masuk umno akan jadi seperti pemimpin-pemimpin pas yang pernah memasuki umno sebelum ini... iaitu hidung tak mancung dan pipi tersorong-sorong... sebab itu mana ada bekas pemimpin pas yang menyertai umno dapat meneruskan perjuangan politik mereka... sebab dalam umno yang dipandang ialah siapa ada duit... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. MUZAKARAH DENGAN UMNO-APCO SAMA MACAM PALESTIN DENGAN REJIM ZIONIS,AKAN KENA TIKAM DEPAN BELAKANG ! LEBIH BAIK JAUHKAN DARI UMNO-APCO JIKA PARTI ISLAM MAU SELAMAT !

    BalasPadam
  2. hasan ali aaa wa lasa lu ada ada sakit perasan hebat, pelasan pandai, lagi manyak lu pegi celamah lagi manyak lampak lu punya pelangai tatak baik punya oo lagi baik lu duduk lumah liam2 ooo,

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....