DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 4 Mei 2012

PERGGHHH... PENAUNG WARIS MALAYA NI SURUH SIASATAN RAPI KEGANASAN BERSIH 3.0, KAH KAH KAH !

Bila ketua yang suka buat keganasan dan mengganggu aktiviti Pakatan Rakyat (PR)... tiba-tiba ini hari menyuruh disegerakan siasatan rapi berhubung keganasan yang tercetus dimasa perhimpunan Bersih 3.0.. beliau lain tak bukan ialah Ahli Dewan Negara Senator Mohamad Ezam Mohd Nor merangkap Penaung Waris Malaya yang terkenal dengan Samseng Jalan Kebun Klang.

AL-KOTAKI BARUA UMNO  MINTA LAPORAN

Bukan hendak mengecilkan kenyataan yang boleh dianggap elok... namun yang menjadi persoalan nya ialah orang yang mengeluarkan kenyataan tersebut sudah terang lagi bersuluh adalah Penganjur kepada banyak kejadian mengganggu aktiviti yang boleh menggugat mazhab beliau iaitu Umno... ini bukan lagi perkara tersembunyi tatapi sudah diketahui Satu Malaya kalau nama dulu sebelum nama Malaysia... kah kah kah !.

KEJADIAN DIDALAM DEWAN JALAN KEBUN KLANG

Kalau sebelum ini tiada pun kenyataan beliau yang menggesa siasatan rapi dibuat apabila Ceramah dan Aktiviti PR diganggu gugat oleh Samseng-Samseng walaupun ada peserta aktiviti mendapat kecederaan... kerana apa ?... kerana Samseng-Samseng tersebut berketuakan beliau Al-Kotaki Barua Umno... jadi tak kan beliau nak suruh diadakan siasatan rapi... kah kah kah !.

KEJADIAN SAMSENG HANYA DIPERHATIKAN POLIS

Untuk peringatan Yb Senator Ezam Al-Kotaki Barua Umno... rakyat kenal siapa gerangan lu Yb... lu buatlah wayang macam mana pun... rakya tetap ingat Yb adalah Ezam Al-Kotaki Barua Umno... lu tukar warna macam mana pun rakyat akan kenal siapa lu... tak usah lah nak berlagak baik macam orang suka kedamaian tanpa kekacauan... lu angkat itu cermin... lu tengok lu punya muka tapi jangan lupa bawa lambang Kebangsatan Umno yang lu banggakan tu ok... Insyaallah lu akan dapat jawapan siapa lu Yb yang sebenar... kah kah kah !. sumber klik sini

PEJUANG IMR DENGAN SAMSENG WARIS MALAYA


hemmmmm..... ibrahim ali al-kataki, hasan ali al-jati dan ezam al-kotaki ini antara gerombolan al-kataki yang akan terkubur didalam pru 13 yang akan tiba... kalau lu punya penchacai tak puas hati... lu punya penchacai pun pun boleh ikut sekali bawa cermin tengok muka dia orang... kah kah kah... umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. embah di bro, siasat pe kejadahnya dah terang2 berat sebelah

    BalasPadam
  2. dier tu dengarnya nak jadi MB selangor... ader can ker? noh omar pun sama gak... diorang kene berparang dulu. sapa menang baru lehh jadi mb ... itu pun kalau bee-end menang.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....