DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 12 April 2012

HJ ROSMAH MUNGKIN JADI JURULATIH BADMINTON SUSULAN PERLETAKAN JAWATAN REXY MAINAKY... KAH KAH KAH !

MUNGKIN INI CALON SESUAI PENGGANTI REXY

Susulan perletakan jawatan Ketua Jurulatih Badminton Beregu Wanita Negara Rexy Mainaky yang mengesahkan akan meletak jawatan berkuat kuasa 30 April ini... dan dirasakan jawatan tersebut wajar di isi oleh Penaung Persatuan Badminton Malaysia (BAM) iaitu Datin Seri Rosmah Mansor (Rosmewah) yang selama ini menunjukkan komitmen yang bersungguh-sungguh dalam memajukan sukan badminton Negara.

JELAS KEKECEWAAN DIWAJAH BELIAU

Dengan perletakan jawatan bekas juara dunia beregu lelaki itu dan kononya mengejutkan BAM ketika negara sedang bertungkus-lumus mempersiapkan barisan terbaik beregu wanita ke Sukan Olimpik 2012 di London Julai depan... juga difahamkan Rexy yang sudah tujuh tahun berkhidmat bersama BAM memutuskan menyahut cabaran baru sebagai Pengarah Kejurulatihan Persatuan Badminton Filipina dan berkuat kuasa 1 Mei ini dengan kontrak selama dua tahun.

ORANG POLITIK SELALU MENYEBOK DI SINI

Mungkin penchacai tak setuju dengan aku apabila mencadangkan Rosmewah menjadi jurulatih badminton bergu wanita... namun bagi aku ianya wajar kerana beliau adalah Penaung yang aku tak tahu apa yang dinaungi nya... kerana selama menjadi penaung belum satu masalah dan krisis didalam BAM diselesaikan oleh beliau... sedangkan sebagai penaung, itu adalah antara tugas yang patut dibuat oleh penaung... dan bukan nya sekadar hadir dipertandingan akhir sesuatu kejohanan bagi mencari glamor apabila pemain menjadi juara... kah kah kah !.

BELIAU YANG RAKYAT PUN LETAK JAWATAN


hemmmmm..... kalau aku pun jadi rexy mainaky... aku pun akan cabut pergi filipina dan jadi pengarah kejurulatihan kat sana... kerana sudah lah kat sini campur tangan orang politik yang tak tahu badminton banyak... lepas tu diturunkan jawatan jadi jurulatih wanita... lebih-lebih rexy pun bukan rakyat malaysia untuk setia... sedangkan rakyat malaysia yang menjadi pemimpin negara pun tak setia dengan amanah yang diberi apalah nak diharapkan rexy untuk setia.... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee..... a b u.

1 ulasan:

  1. Salam semua...

    Bayangkan pemain badmintan negara kene pakai cincin + sandang bag tangan???

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....