DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 6 April 2012

FUHHHHH.... KETUA WIRA PERKASAM MERANGKAP KETUA WIRA AGAMA, NASIHATI UMAT ISLAM... KAH KAH KAH !

Ketua Wira Perkasam merangkap Ketua Wira Agama telah memberi nasihat  kepada umat Islam agar tidak menyertai perhimpunan menuntut pilihan raya yang bebas dan adil 28 April ini kerana ia diketuai oleh Datuk Ambiga Sreenavasan, yang menurut beliau anti-Islam dan pengkhianat bangsa melayu.

Beliau yang bakal menerajui Pertubuhan Pribumi Perkasam suatu hari nanti apabila Presiden Perkasam Yb Datuk Ibrahim Ali Al-Khataki dan Naib Presiden Yb Datuk Zulkifli Noordin Al-Khulumi bersara ataupun meninggal dunia atas sebab kesihatan dan sebagainya.

Dengan itu Ketua Wira Perkasa merangkap Ketua Wira Agama Irwan Fahmi Ideris berkata kepada bekas Presiden Majlis Peguam itu telah terlalu jauh menyimpang dari perjuangannya, menambah beliau sekali lagi menunjukkan tindakan kurang hormat kepada umat Islam dengan mengadakan protes kali ini.

Menurutnya "Perkasam akan melaksanakan apa sahaja tindakan untuk menentang Ambiga... dan mengulangi pendiriannya melabel Ambiga sebagai pengkhianat kepada umat Islam dan Negara ini... beliau menyokong Seksualiti Merdeka ... dan banyak lagi isu, menentang prinsip Islam. Saya tidak boleh lagi menerimanya... Saya akan menentangnya walau dalam apa sahaja keadaann ... saya akan menentang beliau. Saya tidak kisah... Saya bukan ahli politik... Saya tidak rugi apa-apa pun"... katanya yang dihubungi Malaysia Insider.

Memang betul beliau ni bukan ahli Politik... tapi akan menjadi ahli Politik jika menonjol membela Umno dan menentang Pembangkang serta sesiapa saja yang cuba mengugat Umno dan Pemimpin Umno... dan memang beliau tak rugi apa-apa pun... kerana yang rugi ialah rakyat ramai serta pencinta demokrasi keadilan yang selama ini telah ditipu oleh Pemimpin Umno/Bn.

Untuk itu beliau hanya penyebuk disamping Presiden Perkasam Yb Datuk Ibrahim Ali Al-Khataki dan Naib Presiden Perkasam Yb Datuk Zulkifli Noordin Al-Khulumi yang kini berada dipenghujung hayat politik... dan beliau adalah pencacai yang cuba mencari nama... mana lah tahu akan dicalonkan dalam Pilihan Raya Umum 13 yang bakal menjelmakan wajah... kah kah kah !!!.


hemmmmm..... belum terdengar suara menentang bersih 3.0 dari presiden perkasam dan naib presiden perkasam seperti yang selalu mereka lakukan... adakah mereka sudah malu dengan apa yang mereka katakan tapi tak pernah mereka kotakan... sedangkan mereka mempunyai muka yang cukup tak tahu malu... kah kah kah.... umno perkasam jati... betl-betul meloyakan heeeee..... a b u.

1 ulasan:

  1. Salam tuan Mat Indera Sipejuang, pohon kerjasama tuan untuk membuat pautan ke blog kami iaitu http://pkrcabangtambun.blogspot.com/
    Kami juga akan membuat pautan yang sama ke blog tuan. Krjasama tuan sangat dihargai. Terima kasih.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....