DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 14 Mac 2012

SBPA, UMNO/BN YG LULUSKAN KEMUDIAN KATA PERIHATIN KEPADA KAKITANGAN AWAM, AHLI MAJLIS CUEPACS SEHARUSNYA LETAK JAWATAN !



Siapa yang penipu antara Datuk Seri Hj Najib (DSHN) dan Cuepacs tidaklah dapat dipastikan... sebelum ini Cuepacs telah mengatakan bahawa badan itu tidak dijemput dalam merangka Sistem Saraan Baru Perkhimatan Awam (SBPA)... tetapi hari ini DSHN mengatakan yang badan tersebut ada dijemput merangka SBPA melalui masyuarat tidak berkala sekurang-kurangnya tiga kali setahun.


Seperti biasa lah... kalau Cuepacs tidak dijemput seharusnya yang ada dalam Cuepacs menjalankan kaji selidik selepas Kerajaan mengumumkan SBPA akan diperkenalkan sewaktu Pembentangan Belanjauwan 2012... bukan nya mengangguk macam burung belatuk... dengan kata-kata terima kasih... kerajaan perihatin... perdana jiwa rakyat dan macam-macam lagi perkatan mengampu.


Namun dengan jawapan yang diberi oleh DSHN semasa menjawap soalan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim (PKR-Permatang Pauh)... bahawa Cuepacs ada dijemput untuk menggubal SBPA amat lah mengejutkan sekali... yang mana sebelum ini Cuepacs mengatakan mereka tidak dijemput... persoalanya siapakah yang menipu ?.


Kalau betul apa yang seperti di oleh DSHN... seharus mereka-mereka yang merupakan Ahli Majlis Tertinggi Cuepacs meletakkan jawatan... ini kerana mereka bukan sahaja gagal memikul amanah yang mereka hendak pikul sebab mereka menawarkan diri untuk jawatan tersebut... tetapi telah juga menipu kakitangan awam yang mereka wakili.

Kepada Penjawat Awam... sudah terang lagi bersuluh yang diakui sendiri oleh DSHN bahawa kerajaan sendiri yang merangka SBPA... yang mana ia tidak mengambil kira kepentingan Penjawat Awam Rendah... untuk itu sudah jelas Pemimpin-Pemimpin Kerajaan Umno/Bn tidak merangka SBPA untuk menyenangkan Penjawat Awam Rendah tetapi bagi menyenangkan Pegawai-Pegawai Tinggi Kakitanggan Awam.


hemmmmm.... yang pelik nya dshn boleh mengaku yang beliau memperjuangkan kepentingan penjawat awam rendah sedangkan sbpa bukti yang kata-kata tersebut adalah pembohongan... tapi memang dasar perangai pemimpin umno muka tak malu tahap gila... jadi itu tak jadi masalah kepada mereka untuk mengaku pejuang rakyat... kah kah kah !!!... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....